לא זכתה במיליון אבל זכתה בחופש שלה: אוסי שפיר מהמירוץ למיליון מספרת

"הייתי נשואה 25 שנה, נישואים לא קלים, לא היה לי את הכוח לקום וללכת". אומרת אוסי שיר (לשעבר שפיר), בת 47 מקריית עקרון, הזכורה לחלקנו כחצי מצמד התימניות התוססות בתכנית "המירוץ למיליון". "הגעתי מסביבה של מערכת יחסים מאוד קשה ולא מפרגנת, חייתי בפחד מתמיד, אבל לא האמנתי שיש בי את הכוח לשנות כי כשאין תמיכה מסביב אז מאוד קשה לצאת".

 

 

אוסי, אימא לשלושה ילדים (שירן בת 27, רן בן 22  ולידור בת 17), עובדת בשלוש עבודות כדי להתפרנס: בבוקר כסייעת בגן ילדים, בצהריים בניקיון ביה"ס ובערב בניקיון קופ"ח, אבל לא מתלוננת לרגע, " כל עוד אני עובדת סימן שאני בריאה ואני מאושרת", היא אומרת בחיוך רחב ובהוקרת תודה על כך שיש בידה את ההזדמנות להחזיק את עצמה בכוחות עצמה. רק לא להיות להישאר תלויה במערכת היחסים שהזיקה לה.

 

בעידן שבו פופוליסטי לומר שהריאליטי עושה נזק למשתתפים, אוסי דווקא טוענת ש"המירוץ למיליון" העניק לה את הצ'אנס האמיתי לחיות חיים שפויים, "הרגשתי שזו המקפצה שלי לעשות משהו אחר, הפעם רק בשבילי. זה הגיע אלי ממש בזמן". בנוסף לחוויות החדשות שחוותה ברחבי העולם, מודה אוסי שהמירוץ הוביל אותה לתובנות חדשות. "קיבלתי שם אהבה ותמיכה שלא אשכח בחיים. הרגשתי שנפתח לי חלון מדהים לנוף יפהפה, ושמעתה והלאה אני הולכת ליהנות מהחיים. אמנם לא זכיתי במיליון אבל הגעתי לתובנה שהחיים יפים ויש בשביל מה לחיות. פתאום הבנתי שמגיע לי יותר".

 

צפו בפגישה של אוסי שפיר עם אפרת אצ'רקן, מאפרת לייף, בדרכה לדייט הראשון שלה מזה שנים:

 

 

על הרגע בו אוסי הבינה שהיא חייבת לעשות שינוי בחייה, לצאת לעצמאות ואולי אפילו למצוא זוגיות חדשה – היא לא מרחיבה יותר מדי, אבל ניתן לראות את הרגשות שמבעבעים מתחת לפני השטח. " קרה מקרה מאוד חריג בבית שהבנתי שאם אני נשארת אני לא יוצאת משם יותר" היא אומרת וממשיכה בטון נחוש "זה היה הרגע בו עשיתי את השינוי, משם כבר לא הייתה דרך חזרה".

 

"וכן", היא מספרת, "היו רגעים של שבירה, היה כעס מצד הילדים – בכל זאת ביום בהיר אחד אמא קמה והולכת אחרי שעשרים וחמש שנה היא ספגה את הכל ונשארה, היו רגעים שאמרתי 'יאללה, אני חוזרת ואני נשארת במערכת ככה כמו שהיא, עם כל הסבל והפחד', אבל החברים הקרובים כבר לא נתנו לי, ואני שמחה מאוד שהם היו לצידי".

 

"כיום" אומרת אוסי בחיוך גדול, "החלום שלי זה לעזור לנשים כמוני, להרצות בפניהן, לתת להן את הכוח במקום שהן הכי זקוקות לו, ולעזור להן ליראות שדווקא מתוך הבור הכי אפל שהן ירדו אליו,  אפשר לטפס מאוד גבוה ושיש בשביל מה לחיות".

תגובות (0)
הוסף תגובה