אני מעדיפה למות ולא לחזור למשקל הזה. צפו בסרטון

אחרי תשע שנים של טיפולי פוריות, הגיעה ויקטוריה סימון (42) למשקל שיא של 160 קילו. במשך שנים היא נאבקה עם המשקל, ואפילו עברה ניתוח לקיצור קיבה, אך גם אז הירידה נתקעה. "אני זוכרת  את הרגע שבו אמרתי שאני פשוט לא מסוגלת לראות את עצמי, לא מסוגלת", משחזרת סימון את היום בו החליטה לשנות את חייה, ולתמיד. "הרגע שבו הרגשתי שאני כבר לא יכולה יותר היה יום רביעי, בשעה תשע וחצי בערב. ישבתי מול הטלוויזיה בפיג'מה והרגשתי ענקית. לא יכולתי לנשום מרוב שהייתי גדולה. הרגשתי שאני פשוט לא מסוגלת יותר, וגם שהחיים נהיו שגרתיים נורא. החלטתי שאני חייבת שינוי, והשינוי שהכי היה נראה לי זה פשוט לקום ולעשות, פשוט לשים נעלי ספורט ולצאת".

 

עוד באון לייף: 

 

סימון צעדה וצעדה, גם אחרי שהשרירים שלא רגילים לתנועה סימנו לה להאט. ומאותו ערב היא המשיכה לצעוד ולהתמיד בדיאטה, עד שבוקר אחד הראו מחוגי המשקל כי היא השילה ממשקלה 90 קילוגרמים. "השינוי שעשיתי כלל בעיקר שינוי באורח החיים שלי", מסבירה סימון איך היא עשתה את זה. "הייתי בטטת כורסה שמתיישבת בערב מול הטלוויזיה, עם פיצוחים ומיני עוגיות, ופשוט מתחילה לאכול ולא מפסיקה. אחרי שהחלטתי שאני עוזרת לעצמי לעשות שינוי כזה גדול, פשוט הפסקתי לראות טלוויזיה והתחלתי לעשות פעילות פיזית, נרשמתי לחדר כושר ויצאתי לטיולים עם הילדים".

 

ויקי לפני ואחרי הדיאטה בה השילה 90 קילוגרמים ממשקלה

 

למרות שסימון החליפה את כל המלתחה, השינוי שהיא עברה מתבטא לא רק במידת הבגדים. "הביטחון העצמי שלי עלה", היא מספרת. "אני גם משדרת את זה, ולכן קיבלתי קידום בעבודה. בעקבות הירידה במשקל, אני מרגישה שאני מסוגלת לעשות דברים שלא עשיתי קודם, כמו למשל, קורס הצלילה שיצאתי אליו אחרי שסוף סוף הצלחתי להיכנס לחליפת צלילה. החלטתי גם להירשם ל'מלכת המדבר' כי אני מרגישה צורך לקחת חלק בחוויה של העצמה נשית".

 

צפו במפגש של ויקטוריה עם אפרת אצ'רקן, מאפרת לייף, ומספרת לה על השינוי הגדול של חייה: 

 

העוצמה הנשית החדשה של סימון עוררה מחדש גם את מערכת היחסים שלה עם בעלה. "אנחנו נשואים כבר 22 שנה, ועכשיו הוא אומר שהוא זכה להתחתן פעם נוספת, עם אישה חדשה".

 

אבל, בצד השמחה וההתרגשות מהגוף החדש, קיים בסימון גם פחד. "אני לעולם, לעולם, לעולם לא ארצה לחזור למשקל הקודם. אולי זה נשמע קיצוני, אבל כשאני מסתכלת בתמונות ישנות שלי אני אומרת שאני מעדיפה למות ולא לחזור למשקל הזה. אני עושה היום כל כך הרבה דברים שלא עשיתי קודם, אז אין מצב שאני ארשה לעצמי לחזור למשקל ההוא".

 

למי ששומע את סיפורה, מבקשת סימון להדגיש שאסור לחשוש. "לא לפחד לעשות שינוי. אין טעם לחכות למחר. עכשיו זה הזמן לעשות שינוי".

תגובות (0)
הוסף תגובה