האיפור הוורוד לכבוד החודש הוורוד

כבר כמה שנים ש"אוקטובר הוורוד" הוא שם קוד לחודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד. בצירוף מקרים מקאברי למדי, גם יום השנה של אמא שלי שנפטרה מסרטן, מצוין בתחילת החודש. אז נכון שהיא לא נפטרה מסרטן השד אלא מסרטן מסוג נוראי אחר (לא שזה באמת משנה למי שחולה במחלה המקוללת הזו), אבל החודש הזה קיבל משמעות מחודשת וחזקה מאד עבורי, ואני מוצאת לנכון לכתוב על הנושא, ולתרום את תרומתי הצנועה להעלאת המודעות וגם להנציח את זכרה בחיבור האישי שלי לעניין.

 

לא מעט חברות מסחריות מצאו ביוזמה הזו גם פוטנציאל עסקי שתרומה לקהילה בצידו, והן מקפידות להוציא מדי שנה קולקציות מיוחדות שאחוזים מסויימים מהכנסותיהן מועברים ישירות כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן. אי לכך, אני שמחה לפרגן בפוסט הזה לשתיים מן החברות הללו ולדגום גם מוצרים נוספים בגוונים של ורוד, שהוא כמובן הצבע הרשמי של הקמפיין.
 

Dream Collection מקולקציית ה-Pink Ribbon של אסתי לאודר

 

 

זו לא הפעם הראשונה שבאסתי לאודר מתייחסים לנושא. בשנים האחרונות הם יזמו פרויקט מקסים שמטרתו היתה "לצבוע ערים" ברחבי העולם בתאורה ורודה. השנה, בשיתוף עם האגודה למלחמה בסרטן ומספר שפים מובילים, נוצר הפרויקט הקולינרי "מנה בוורוד" (בו ניתן גם לחזות באינסטגרם תחת ההאש טאג#israelpinkdish), שבמסגרתו מקבץ של שפים מובילים בארץ (בהם חיים כהן, יונתן רושפלד ואביב משה) יציעו למכירה מנות ורודות.

בצד זה, כמו בכל שנה, הנפיקה החברה ערכה שתימכר במהלך אוקטובר, בעיצוב ובמחיר מיוחד.
הערכה כוללת תיק קלאץ' ורוד ובון שני מוצרים שנבחרו במיוחד לפרויקט: שפתון ורוד וגלוס ורדרד.

בחדווה גדולה קיבלתי את הערכה לדגימה: התיק משגע בעיני וצורף בכיף לאוסף תיקי הקלאץ' הלא סביר בעליל שלי (כי לאשה אף פעם אין יותר מדי תיקים ורודים!); הגלוס ""Pure Color Sheer Rollerglossבגוון "Hot Pink" החזיר אותי מידית לתקופת שנות השמונים – ארוז במארז זכוכית שקוף, עם כדורון מתכת מתגלגל ובעל ריח מתקתק וכייפי. היה נעים במיוחד להניחו על השפתיים והוא נתן רק רמז עדין של גוון, לחות נהדרת ולא דביקה. מהר מאוד הוא אומץ לתיק האיפור האישי שלי,  למטרות תחזוקה שוטפת במראה ה"שמתי משהו בקטנה על השפתיים ויצאתי".

השפתון, מסדרת "פיור קולור" בגוון "Rubellite" רך וחמאתי, ובעל פיגמנט עשיר במיוחד (כפי שניתן לראות בתמונות). בליווי תוחם שפתיים הוא העניק מראה "עשוי" יותר, אבל לא ניחן בעמידות גבוהה בגלל הלחות הרבה שבו – משהו שלי אישית לא הפריע כלל. הניחוח, כמו כל מוצרי השפתיים של החברה, כייפי ונעים והמטרה, כאמור, יותר ממבורכת.

260 שקל לערכה במהלך חודש אוקטובר, כשעל פי הבטחות החברה 30 אחוז מההכנסות יתרמו לאגודה למלחמה בסרטן.

 

 

Micellar Lotionשל  AVENE

 

 

גם חברת הטיפוח AVENE  משנסת מותניים לקראת חודש המודעות. אמנם היא לא השיקה קולקציה מפונפנת וייעודית, אבל היא מציעה רווח כפול לצרכנית בעלת המודעות החברתית: גם הנחה של 35 אחוז על מוצרי החברה במהלך החודש, וגם הבטחה לתרומה של 5 שקלים ממכירת כל מוצר שלהם (למעט סדרת השמש) לאגודה למלחמה בסרטן.

קיבלתי להתנסות את מסיר האיפור שלהם, אשר מגיע בבקבוק גדול מימדים למדי – שזה כבר יתרון ניכר.

על פי ההוראות הכתובות על הבקבוק, יש לשים מעט חומר על צמר גפן ולהסיר בעדינות את האיפור מעל הפנים, ללא צורך בשטיפה לאחר מכן. מצאתי את הריח לא אגרסיבי ונעים מאד בנוכחותו, גם לאף הרגיש שלי. החומר הסיר את איפור הפנים ביעילות גדולה והותיר תחושה נעימה, אם כי דביקה קצת למגע לטעמי. יכול להיות שזה נובע מהעובדה הפשוטה שאני רגילה לרחוץ את הפנים לאחר השימוש במסיר איפור.  

אחד הדברים שמאוד הפריעו לי בשימוש בו היא העובדה שלא מצוין בו האם הוא מיועד גם לאזור העיניים. כפי שציינתי בטור הקודם, אני חסידת המוצרים שעושים הכול. במקרה ומסיר זה איננו כזה – יהיה זה חסרונו העיקרי.
מוצר חביב למדי, לא ממש-ממש מאסט.

מחירו 130 שקל לפני המבצע לבקבוק של 200 מ"ל, וכאמור זוכים גם לתרום למען מטרה חשובה.  

 

 

קולקציית Retro Matte של מאק

 

 

 

זה המקום לווידוי איפורי נוסף: יש לי פטיש קשה למוצרי שפתיים, מכל הסוגים ומכל המינים. אני לא בוחלת כמעט בשום סוג, צבע, טקסטורה או גימור. אי לכך ובהתאם לזאת, ארון הטואלטיקה האישי שלי (שלא לדבר על תיק האיפור המקצועי) עולה על גדותיו במוצרי שפתיים.

דווקא בגלל זה, סף הגירוי שלי בנושא גבוה למדי. קשה מאד להפיל אותי מהרגליים כשמדובר בשפתונים, אבל אני חייבת לומר שהקולקציה הזו פשוט עשתה לי את זה ברמות שכמעט אף קולקציית שפתונים עשתה לי לפני כן.

קולקציית הרטרו מאט משיבה לחיים מרקם ישן נושן, שממנו נותר לחברה רק נציג מנצח עד היום –  ה"Ruby Woo", הלוא הוא האדום האלמותי שלהם.

לאחר כמעט שני עשורים בהם כיכב המרקם הלחותי והמבריק בגזרת השפתיים, משיב מרקם המאט את כבודו האבוד. בקולקציה החדשה יש עוד שבעה גוונים במנעד של ורודים וקורלים עזים, בנוסף לשמיניה של תוחמי שפתיים עמידים בגוונים תואמים.

וככה זה נראה: 

 

אישית, התענגתי במיוחד על הגוון "Flat Out Fabulous". מדובר בגוון פוקסיה מדוייק כל כך שביחד עם הגימור המאטי שלו יוצר לוק אופנתי שילווה אתכן כמעט לאורך כל היום (ולמען הדיוק גם הלילה – לא חשתי צורך לרענן אותו גם אחרי ערב רווי שתיה ואוכל). חובבות המוצרים הלחותיים יחושו אולי קושי בעת המריחה, ואני ממליצה בחום למרוח לפני כן פריימר ייעודי לשפתיים. ולא להיבהל – התחושה אמנם יבשה, אבל בניגוד לשפתונים עמידים מהסוג המתקבע, היא לא יבשושית. ממליצה מכל לב גם על הגוונים "All Fired Up" ו-"Relentlessly Red".
אני התאהבתי!
100 שקל לשפתון, לפני הנחת מאפר אופציונלית.

 

 

Silky Blush Powder של לייף
 

 

בהמשך לסדרת הצלליות שסקרתי כאן במדור הראשון, הנפיק מותג הבית של רשת סופר-פארם גם ליין סמקים חדש.

זכיתי להתנסות בגוון מספר 10, שמכיל שלושה פסים בגווני ורוד-ורוד עתיק. הסומק מגיע במארז שקוף, בדומה לאחיותיו הצלליות, ועליו טבעת הפרחים החמודה המוכרת משם. הוא משיי מאד למגע ובעזרת מברשת סומק איכותית קל לאסוף ממנו חומר.

משיחה אחת או שתיים, בערבוב מלא של שלושת הגוונים יחדיו, נתנה נגיעה של גוון רענן לעור. התוצאה שהתקבלה היתה מראה סמוק טבעי, שמצא חן בעיני, למרות שאני לא מחובבות הלחיים הוורודות (זה תמיד מזכיר לי קצת את בובות המטריושקה הרוסיות). נקודה חשובה נוספת היא שאמנם במיכל עצמו הסומק נראה נוצץ למדי, אבל על עור הפנים הוא התקבל כ"חי" מאוד, כך שבהחלט ניתן להניח אותו גם כבסיס לאיפור יומיומי.

במחיר של 89.99 שקל (וכעת במבצע של 40 אחוז מהמחיר או אחד פלוס אחד) מקבלים גם תוספת ערכית, שכן מדובר במוצר של חברה שלא עורכת ניסויים בבעלי החיים. לגמרי כדאי!

 

שפתוני "Rouge Caresse Pearl" של "לוריאל-פריז"

 

 

סדרת שפתונים חדשה לענקית הקוסמטיקה, המכילה שמונה גוונים חדשים בפורמולה חדשנית.

התנסתי בגוון מספר 10 ששמו "Candy & Cherie", שברוח המדור היום הוא, כמובן, ורוד.
לפני הכול אני חייבת לציין שניכר כי הושקעה בו מחשבה עיצובית, אולי מתוך ניסיון להשוות למותג העממי לוק יוקרתי יותר. השפתון עצמו בעל ליבת נצנצים, שבעת המשיחה מתערבבת עם הגוון העוטף לכדי מראה לחותי, סופר מבריק ועתיר חלקיקי פנינה קטנטנים שמחזירים אור. המגע על השפתיים מאוד נעים ורך, כמעט עד כדי שומניות. בהתאם, העמידות שלו נמוכה מאוד.

החיסרון הגדול ביותר שלו, בעיני לפחות, הוא שגם לאחר הסרתו נשארים חלקיקי נצנצים קטנטנים על גבי השפה. לא משהו שאני מחבבת במיוחד.
בגדול, שפתון חמוד וגימיקי משהו, ולכן נראה לי שהוא מתאים רק לחובבות הלוק המבריק.
102 שקל לשפתון, לפני הנחות מותג תכופות וסבירות.

עד כאן הטור המיוחד ותרומתי הצנועה לחודש המודעות הבינלאומי. מקווה שהפעם נתתי לכן נקודת מבט אחרת על המוצרים, שאולי תשפיע על בחירת המוצרים שלכן בפעם הבאה שתחליטו לרענן את תיק האיפור שלכן.

אתן מוזמנות למען אלי שאלות ותהיות לכאן, או לחילופין-בעמוד המקצועי שלי.
להשתמע בטור הבא!

***הכותבת היא מאפרת מקצועית
 

תגובות (0)
הוסף תגובה