חדש על המדף: הקונסילר שיעלים את העיגולים השחורים

סומק בקרם Collection Superstition של CHANEL

שאנל נחשבת, ולא בכדי, לאחת מחברות הקוסמטיקה הוותיקות והיוקרתיות ביותר בעולם. היא מצליחה להלך נהדר על התפר שבין המעמד המחייב שלה לבין שמירה על דופק אופנתי ועדכני. הדבר מתבטא במיוחד בקולקציות האיפור שלה, שתמיד מתהדרות בנגיעות טרנדיות של גווני העונה הנוכחית, יחד עם פיתוחים של מוצרים חדשים ומגניבים.

כזו בדיוק היא גם הקולקציה הנוכחית לעונת הסתיו, השואבת את השראתה מאמונות טפלות וטרנדים פגאניים. הקולקציה העונתית מכילה מנעד נאה של גוונים מתובלנים, החל מכתומים, דרך צבעי ברונזה ובורגונדי ועד צבעי ורוד וחאקי. ניתן למצוא בה מבחר של צלליות, מסקרות, מוצרי שפתיים, סמקים ולקים תואמים וכצפוי, המחירים לא זולים במיוחד ונעים בין  163 שקל ל- 357 שקל.

מתוך הקולקציה קיבלתי להתנסות בסומק קרם כתום עז בשם Presage. בניגוד לדעה הרווחת לגבי מוצרי קרם, הסומק של שאנל איננו מבריק או שומני בתחושתו. להנחה השתמשתי במברשת סטיפלינג דואו-פייברית וגיליתי מריחה קטיפתית וחלקה, אשר נתנה גוון מהמם וחי ללחיים, משהו בין ורדרדות סמוקה לכתמתמות אפרסקית. הטשטוש של המוצר על גבי הלחי היה ללא רבב והוא התקבל בגימור מאט-טבעי על העור.
הטיפ הקטן שלי להגברת עמידות המוצר: ניתן להניח מעליו סומק אבקתי בגוון דומה, אשר שומר את הלוק הרענן לאורך שעות ארוכות.

מחיר: 250 שקל.

שורה תחתונה: מחיר מופקע אבל מוצר מושקע!

 

 

שפתון מקולקציית L'absolu Desir של לנקום

גם חברת לנקום מיצבה את עצמה בשני העשורים האחרונים כמי שמכתיבה טרנדים באיפור, והיא מקפידה ליצור שת"פים מעניינים עם אושיות אופנה וסלבס לקולקציות מוגבלות, בהן מתורגמים טרנדים חמים ממסלולי התצוגות אל תוך הקווים הצבעוניים יותר של החברה.

את קולקציית הסתיו נבחרה להציג דוברת המותג הנוצצת קייט וינסלט, והיא אמורה לתת ביטוי לאווירת "השיק האופנתי הפריזאי" – או כך, לפחות, לדברי המותג.

 

 עכשיו בסופר פארם ב- 25 אחוז הנחה עד 25.11

 

במיני קולקציה הנוכחית ניתן למצוא שישה שפתונים חדשים במנעד של גווני אדום, וכן פלטה המשלבת בין סומק לשימר עם הטבעה ייחודית. מארז שפתוני הקולקציה הנוכחית מייחד אותם מהליין הרגיל של לנקום הן בצבעם (זהב מטאלי) והן בהטבעת האיור שעליהם.

 

קיבלתי להתנסות בשפתון הארגמני Prune Desir מספר 386 שעל פניו עושה רושם נהדר של בורדו ייני עשיר ועמוק. הוא נמרח בקלילות חלקלקה והמגע שלו נעים. ובכל זאת, שתי נקודות בעייתיות מנעו ממני להתלהב ממנו עד תום: לפני הכול, יש לי בעיה עם ריח הוורדים האופייני לשפתוני החברה. אני מוצאת אותו ממש מפריע ואני ממשיכה להריח אותו זמן ממושך לאחר המשיחה. שנית, ואולי חשוב מכך, הגימור של השפתון מבריק והכיסוי איננו מלא – שתי תכונות שבצבעים כהים מאוד (כמו זה) יוצרות בעיית אחידות במריחה. למרות שמרחתי מתחתיו עפרון שפתיים תואם על גבי כל השפה, המריחה של הגוון הכהה התגלתה כלא אחידה והיה הבדל ניכר בין פנים השפה לבין שוליה החיצוניים. בנוסף, גיליתי שבגלל גימורו ומרקמו הרך והמבריק, יש לו נטייה לגלוש החוצה, במיוחד באיזור זוויות הפה – תכונה לא אסתטית בעליל.

מחיר: 198 שקל. 

שורה תחתונה: העיצוב משגע, הביצוע מקרטע.

 

 

 

Semi Permanent Waterproof Eye Brow Gel של OFRA

הגבות תמיד היו עקב אכילס האיפורי שלי. אני לא מתהדרת בהרבה שיער גוף, ואומנם זו ברכה בהרבה מאד סיטואציות, אבל גם עניין בעייתי אם ניקח בחשבון את העובדה שמעל עין שמאל שוכנת לה רק חצי גבה ושגם השערות בחצי השני שלה בהירות להפליא.

ככל שאני עוסקת יותר במקצוע האיפור, השכלתי להבין את נחיצות קיום הגבות למסגור העיניים. בייאושי כי מר, ניסיתי אפילו לצבוע אותן במספרה, אבל לאחר שיצאתי משם מספר פעמים כמו גריזלדה, החלטתי לוותר ולהסתפק בתכשירי איפור נקודתיים. לכן, כשקיבלתי לנסות את ג'ל הגבות הייתי סקפטית למדי.

 

ג'ל הגבות מגיע בצנצנת זכוכית קטנה, כמו מוצרי הליינר ג'ל של החברה. אומנם הגוון (KHAKI) לא נראה כה אטרקטיבי בצנצנת, אך במפתיע התקבל כטבעי מאד על גוון העור הבהיר שלי ולנוכח ציצית הפלטינה שעל ראשי. הוא גם התקבע במהירות, לא נמרח ולא דהה, כך שאין מצב שתמצאי את עצמך באמצע ערב ריקודים סוער ללא חצי גבה (כמו שקרה לי עם מוצרים אחרים).

הפתעתי הגדולה הייתה בבוקר המחרת, כשגיליתי שגם לאחר הסרת האיפור עם מסיר בערב שלפני, ניתן היה להרגיש בנוכחות משמעותית שלו על שיער הגבות – ממש כמובטח.
על מעלותיו הנהדרות ניתן להוסיף את הצטרפות החברה באופן רשמי ל"רשימות הלבנות" באתר של PETA, כחברה שאיננה מבצעת ניסויים בעלי חיים.
מחיר: 128 שקל (לפני הנחת מאפרת אופציונאלית) וניתן להשיגו באתר החברה ואצל הזכיינים המורשים ברחבי הארץ.
שורה תחתונה: הייתי כה מרוצה מהמוצר עד שהלאמתי אותו מידית לארון הטואלטיקה הפרטי שלי.

 

Ultimate Suede שפתון מסדרת הקולורסטיי של רבלון

סדרת הקולורסטיי העמידה של החברה ממשיכה להרחיב את קו מוצריה ומנפיקה ליין שפתונים חדש. אני קיבלתי להתנסות באחד מהגוונים העזים שבהם, כתום אדום שמספרו 085. 

מכסה השפתון נסגר במנגנון מיוחד, המאפשר שליטה מדודה והוצאת כמילימטר של שפתון בכל שימוש. המריחה הראשונית מטעה לגבי טיבו – היא חמאתית, מבריקה ואפילו שומנית למדי ונדמה כי הצבע איננו נמרח באחידות על פני השטח. אבל לאחר דקות מעטות, הופך המרקם למאט וקטיפתי יותר, אם כי לא דביק כפי שאופייני לעיתים לשפתונים עמידים. הגוון עצמו משגע ושתי משיחות ממנו נתנו כיסוי מלא ואחיד.

אפעס, השפתון הזה נכשל במקום שרבים וטובים נכשלו לפניו – במבחן העמידות לאורך זמן. בתוך כשעתיים בלבד ירד החומר מפנים השפתיים כמעט כליל ואפילו חידוש חוזר ותכוף של המוצר לא עזר לאוששו כמקודם. היטיבה לתאר את העוולה בלולה שלי, בת החמש וחצי, כשהביטה עליי ושאלה בתוכחה: "אבל אמא, למה לא מרחת את השפתון גם בתוך השפתיים?!".

מחיר: 104 שקל. 
שורה תחתונה: מבחינתי פשוט פספוס ענק וחבל, כיוון שמנעד הצבעים נהדר.

עכשיו בסופר פארם במבצע 1+1 או ב- 40 אחוז הנחה עד 25.11

 

 

Nude Magique BB Concealer של לוריאל פריז

קונסילר שהוא בן זוגו המשלים של ה-BB CREAM  המצויין של לוריאל, אותו סיקרתי בטור על תכשירי ה-BB. המארז גימיקי וחביב: טיובה מפלסטיק שמסתיימת כרול און, עם כדורית מתכת בראשה. דרך ההנחה אכן נוחה וכייפית מאד והרול און משאיר תחושת קרירות נעימה במגע עם העור. הגוון אמור להיות אוניברסלי ואכן עבורי הוא התאים לכהויות מתחת לעיניים. הגימור היה טבעי למדי ולא הדגיש יובש באזור העדין שמתחת לעין והכיסוי קל-בינוני. מצאתי אותו עמיד למדי גם במזג אויר חם ולאורך יום עבודה שלם.

לדעתי, למי שיש כהויות מסיביות באזורים הללו הוא לא מספק, אלא מעל למנטרל ייעודי. מה שכן, בשל קלות הנחתו, הוא בהחלט ממלא מקום מצויין בתיק איפור ה"טאץ' אפים" היומיומי שאני נושאת איתי על בסיס קבוע.

מחיר: 101 שקל. 
שורה תחתונה: לא מוצר דגל מנצח, אבל בהחלט סבבה לתחזוקה שוטפת.

 

עכשיו בסופר פארם במבצע 1+1 או ב- 40 אחוז הנחה עד 25.11

 

עד כאן הטור להפעם. כמו תמיד, אתם מוזמנים לפנות אלי כאן או בדף המקצועי שלי להמשך שאלות או תהיות.

***הכותבת הינה מאפרת מקצועית

תגובות (0)
הוסף תגובה