איך הכוכבות נראות באמת?

לכולנו יש את הימים האלו, בהן שום דבר לא מסתדר – החצ'קונים שבים למלא את הפנים כאילו מעולם לא עברנו את גיל ההתבגרות, בעוד שהעיגולים השחורים מסביב לעיניים מהווים תזכורת נוראית לשנים שבכל זאת חלפו מאז התיכון; השיער שוב מרגיש כמו מברשת לניקוי אבק שנשכחה מהדייר הקודם ובנוסף לכל הצרות, אנחנו יכולות להישבע שבין לילה העלנו חמש קילו לפחות.

 

למזלנו, אנחנו כבר יודעות שלא צריך להתרגש מהימים האלו, ולכל אחת יש את הדרך שלה להתמודד איתם – שיחה עם חברה, ריצה טובה, או סתם להביט במראה ולהיזכר שהשד לא באמת כזה נורא. אבל אם כל אלו משום מה לא עוזרים, הכנו לך אסופת סרטונים לימים הקשים.

 

בסרטון הזה תוכלי לראות איך נראות הכוכבות ברגע שמורידים מהן את שכבות האיפור. נכון, אנג'לינה ג'ולי יפה בכל מצב, אבל עדיין יש כמה שחקניות הוליוודיות נוצצות שנראות כמו כל בחורה ממוצעת ברחוב. כן, ממש כמונו וכמוך.

 

 

והנה מקבץ של דוגמאות לנפלאות הפוטושופ, שמדגים כיצד תוכנת המחשב גורמת למפורסמות להיראות על טבעיות, ואי לכך גורמת לנו להרגיש פחות טוב עם עצמנו. אז מי אמר שלכוכבות אין נמשים, ורידים בולטים וצלוליט?

 

 

ולסיום, סרטון שבו אין כוכבות, אבל כן יש דוגמאות לטעויות פוטושופ מביכות במיוחד, שגם יעלו בך חיוך וגם יזכירו לך שלא צריך להאמין לכל מה שרואים.

   

תגובות (0)
הוסף תגובה