גרביונים לחורף: עשרת הנבחרים

בשנים האחרונות הפכו הגרביונים להיות הלק של עולם ההלבשה. עם ירידת הטמפרטורות הם צצים בכל מקום ובכל עונה הם הופכים לצבעוניים יותר, מקוריים יותר והכי חשוב – נוחים יותר.

 

החורף הוא זמן טוב למשחקי שכבות שעוזרים לטשטש ולחטב את הגוף, ואם מכניסים למשחק הזה גם גרביונים, מעניקים למראה טאץ' קליל שיכול לשדרג את כל הלוק. הדור החדש של הגרביונים, שעשוי מבדים נושמים יותר, כאלה שמחטבים ואורזים את הגוף ויוצרים מראה מחמיא, מאפשר גם להסתובב יום שלם עם הגרביונים בלי חשש.

 

 

אז בין אם את מחפשת גרביונים שיצרו אשליה של רגליים ארוכות ובין אם את רוצה כאלו שיראו עד כמה יש לך אישיות מקורית, הנה הגרביונים המומלצים לחורף הקרוב. 

 

המשובצים

 

גולדן ליידי ב-H&O, עכשיו ב-80 שקל

 

אם מישהי הצליחה לפספס – המשבצות הולכות לחמם לנו את החורף, כחלק מטרנד הגראנג' השב מהניינטיז. אם אתן מעוניינות להצטרף לטרנד מבלי להיראות כמו קורבן אופנה, הבחירה באקססוריז או בפריט משלים (אכן, כמו גרביונים) יסדרו לך את ההופעה.

 

הנוסטלגיים

 

גל אנג'ל, 129 שקל

 

לאוהבות את שיק הווינטג' או סתם למשוגעות הנקודות באשר הן: הגרביון הזה נותן טאץ' נוסטלגי ועם זאת מסוגנן ועדכני. רק להוסיף שמלה שחורה קטנה ולצאת.

 

המחטבים 

 

לייף, 55 שקל

 

גרביונים עם פסים לאורך יוצרים מראה ארוך וצר, מה גם שהשקיפות שלהם היא בדיוק במידה הרצויה – לא חושפת מדי ולא מסתירה מדי. גם העובי שלהן מדויק על מנת ליצור מראה מחמיא ואיכותי, שיכול להתאים גם למראה עסקי ומחויט וגם לשמלת ערב.  

 

הנוצצים

 

גל שטרן, 180 שקל

 

טרנד החיות לא נשאר רק בבגדים העליונים. הפעם מצאנו אותו בגרביון האיכותי הזה, שבו הוא מודגש בהדפס זהב שאי אפשר להתעלם ממנו. אין ספק שהוא לא מתאים לכל אחת, אלא רק למי שיש אומץ או צורך דחוף בתשומת לב.  

 

המיוחדים

 

דלתא, 70 שקל

 

הדפסי הטאי דאי תמיד יזכירו לנו את הניינטז העליזים. ההבדל היחיד הוא שכאן ההדפס מוכן ואילו אי אז בשנות התשעים היינו צריכות לקשור אבנים לטישרט, לטבול בצבע ולקוות לטוב. אומנם הרקע הלבן עשוי להבהיל את מי שאין לה רגליים מושלמות, אבל אם מצרפים אליהם טוניקה ארוכה מספיק לטשטוש העניינים ונעלי עקב, אפשר להוציא הופעה מחשמלת.

 

האמנותיים 

זוהרה, 99 שקל

 

ההדפסים של מותג הגרביונים זוהרה היו תמיד אחרים בנוף: מיוחדים ומקוריים, איכותיים ולא דוהים. גם הגרביון עצמו עבה במידה הנכונה ומחטב. המגוון הרחב של הצבעים ושילובי ההדפסים יאפשרו לכל אחת למצוא את עצמה ולייצר לה את המראה הייחודי לה. במקרה הזה, למשל, חצאית ירוקה תיצור מראה מעורר השראה. 

 

החייתיים

S.WEAR  היינס, 38 שקל

 

אם מישהי רוצה להצטרף לטרנד המנומר אבל עדיין להישאר סולידית, היא יכולה לבחור בגרביונים האפורים האלו. מה גם שהצבעים הרגועים יעזרו להפוך את הגרביונים האלו מעוד פריט שאפשר ללבוש עונה אחת בלבד, לכזה שיכול להישאר בארון גם לאורך שנים.

 

הקלאסיים

 

גולדן ליידי, 60 שקל

 

ועוד בחירה סולידית: אומנם אנחנו התמוגגנו מדגם הנקודות של גל אנג'ל, אבל אם את מחפשת נקודות "בקטנה", זה יכול להיות דגם מושלם עבורך, שיכניס קצת הומור לבגד אבל לא ימשוך יותר מדי תשומת לב. לכן זו גם תהיה בחירה נכונה עבור מי שמרגישה פחות נוח עם הרגליים שלה.

 

הטרנדיים

 

 
אמה, 129 שקל
 
הצהוב החרדלי משתלט העונה על המלתחה. בגרביונים האלו מתווספים לצבע ה"רציני" גם איורים מתוקים של דמויות "עליסה בארץ הפלאות" וביחד הם יוצרים מראה קליל ומלא הומור. לנועזות בלבד.
 

 

השימושיים 

לייף, 55 שח

 

צבע הבורדו הוא אחד מהצבעים הנצחיים של החורף, לכן אם את בוחרת בגרביונים בצבע הזה אין ממש חשש שהם יעלו אבק בארון. בנוסף, לזוג הזה יש מעט ברק שמוסיף עניין ומושך את העין, אבל לא בצורה שעלולה לא להחמיא לגוף. 

תגובות (0)
הוסף תגובה