להיראות מיליון דולר גם בגיל 60

האדריכלית זיוה תמיר היא לא אישה שמוותרת. היא תמיד ידעה להילחם על מקומה ולהגשים את היעדים שהציבה לעצמה. "הקריירה שלי כאדריכלית מתחלקת לשניים", היא מספרת, "הייתי תקופה ארוכה בקבע במרכז בינוי, שם הייתי מעורבת בפרויקטים גדולים ומורכבים. אבל באיזשהו שלב הרגשתי שאני כבר שחוקה ורוצה לנסות דברים אחרים".

 

הסיכון שזיוה לקחה הוכיח את עצמו, ועם השנים היא למדה עד כמה חשוב להגשים את השאיפות ואת החלומות. "אני בעד שאנשים יעשו מה שמעניין אותם", היא אומרת. "וגם אין לי שום בעיה עם אישה שבוחרת להיות בבית. אני חושבת שבן אדם צריך לעשות את הדברים שטובים לו. בן אדם צריך שיהיה לו מעניין ולא רק לחיות תחת כל מיני סיסמאות. אז אני חושבת שהחיים זימנו לי דברים ואני עשיתי אותם".

 

כעת עומדת זיוה בפני אתגר חדש – היא רוצה ללמוד איך אישה מבוגרת צריכה להתאפר. "אין ספק שיש מגוון גדול של מוצרים שמיועדים לנשים מבוגרות, אבל אלו יותר מוצרי טיפוח  כמו קרמים ופחות תכשירי איפור. נראה לי שצריך להיות פלח מיוחד של מוצרי איפור שמתאים לגיל בוגר יותר, כי הרי זה לא אותו דבר. מייק אפ שמתאים לאשה צעירה לא מתאים לאשה בוגרת, או פודרה, או כל דבר אחר. אני חושבת שזה תחום שצריך לעבור שינוי אדיר".

 

על מנת להתגבר על האתגר הזה, נפגשה זיוה עם אפרת אצ'רקן, מאפרת הבית של המותג Life מבית סופר-פארם. אפרת המליצה לזיוה להתחיל עם בסיס טוב, ומתברר שבגיל מבוגר בסיס טוב מתחיל הרבה לפני המייק אפ. "כשהיינו צעירות, ניסינו לעשות שהעור יהיה כמה שיותר מט, וככל שהעור יותר מתבגר אנחנו צריכות לעשות בדיוק את ההיפך. דווקא הברק זה מה שיעשה אותנו יותר צעירות", מסבירה אפרת.

 

אז איך משיגים ברק באופן מלאכותי?

"אני ממליצה לקחת קרם עבה", עונה אפרת, "קרם שמנוני עם ויטמינים. עוד משהו שאני יכולה להוסיף לעור זה קרם שיש בו חלקיקים אופטיים שנותנים ברק". אפרת גם ממליצה למרוח את המייק אפ ממש בסמוך לקרם הלחות, על מנת שיתקבל מראה אחיד וטבעי יותר. המלצה נוספת היא למרוח את המייק אפ דווקא בעזרת הידיים, כדי שלא יתקבל בסיס עבה מדי. "אנחנו לא רוצים שזה יכנס לקמטוטים ושזה ייתן מראה יותר בוגר", היא מזהירה.

 

בשלב הבא, מניחה אפרת את הקונסילר. "אצל אנשים מבוגרים אני מניחה לא רק מתחת לעיניים, אלא גם בצדדים של האף ואפילו מציירת עם הקונסילר בצדי הפה, כדי להדגיש אותו יותר". אפרת מזהירה מפני טעות מאוד נפוצה בשימוש בקונסילר: "אני רואה הרבה נשים בוגרות שמנסות להסתיר את העיגולים השחורים מתחת לעיניים ומורחות צבעים מאוד מאוד בהירים, וזה ממש לא נכון. להיפך, צריך למרוח צבע שממש דומה לגוון של העור, אחרת זה רק מבליט את הכהויות".

 

אחר כך ממליצה אפרת להניח על העור פודרה, שמקבעת את הבסיס ומונעת ממנו "להחליק" למקומות שלא היינו רוצות. מעל לפודרה היא מפזרת מעט ברונזר, שמעניק מעט צבע טבעי "כאילו הלכת ברחוב וקיבלת טיפה שמש".

 

מכיוון שזיוה הולכת עם משקפיים דומיננטיות, אפרת ממליצה שלא להתעכב יותר מדי על העיניים. "בכל זאת, אני כן אמרח עפרון שיעניק איזה נצנוץ בעיניים. אני אשתמש בעפרון שהוא אפרפר ולא שחור, כי הוא נותן קו קליל מעל העין ויוצר מסגרת".

 

לסיום, מורחת אפרת לזויה עיפרון שפתיים בצבע אדום עז ומעליו אודם באותו הגוון, על מנת ליצור איזון עם המשקפיים וכן להעניק לזיוה מראה יותר נשי.

 

צפו בסרטון כדי לראות כיצד איפרה אפרת את זויה ולקבל טיפים נוספים: 

תגובות (0)
הוסף תגובה