המסקרה שתעשה לך עיניים פקוחות לרווחה

Be Long Mascara של קלרינס

רבות קיטרתי ובכיתי כאן על כמה מציאת מסקרה אידאלית היא סוג של ויה דולורוזה איפורית עבורי. רק מדי פעם מפציעות לשוק אופציות חביבות, המשרתות אותי באופן סביר למדי.

כזו היא גם המסקרה המאריכה החדשה לבית קלרינס. המארז שלה מקסים ואלגנטי למראה, צבוע בזהב מאט ובנוי כמיכל מוארך ומלבני עם מגרעת קטנה לפני הפיה, שמאפשרת אחיזה נוחה בעת הפתיחה והסגירה.

 

החל מ-28.11 ועד ל- 24.12 ב-15 אחוז הנחה בסופר-פארם

 

המברשת ארוכת ידית וסיביה מופרדים היטב בספירלה נוחה לתפעול. כמשתמע משמה, היא איננה מכבירה חומר על הריסים ותתאים היטב למי שמעוניינת בריסים מופרדים במראה "אחד-אחד". המברשת מפזרת את החומר באופן נהדר על גבי הריסים וגודלה מאפשר גם הגעה אל שורשיהם בלי מאמץ מיוחד. במקרה שלי, לא הבחנתי באפקט עיגול ניכר, אבל אפשר להאשים את העובדה שאני אוחזת בריסים הישרים ביקום.

 

החסרון היחיד שהבחנתי בו היה העובדה שהיא נמרחה לי קצת במהלך היום מתחת לעיניים, אבל אני חייבת לסייג ולומר שמהניסיון שלי זה תלוי בהמון גורמים (החל ממבנה העין, עושר קרם העיניים שהונח לפני כן, שמנוניות העור ועוד), כך שלא הייתי פוסלת אותה על הסף רק בגלל זה.
שורה תחתונה: בהחלט שווה ניסיון.
מחיר: 167 שקל, מגיעה בצבעי שחור וחום (מהדורה מוגבלת).

 

 

פלטת Basic#2 בגווני Pearls מתוך קולקציית הסתיו Basic Instinct של ג'ייד

בחודשים האחרונים עושה רושם כי ג'ייד נמצאים במסלול המראה מהיר במיוחד. קצב הנפקת המוצרים עלה וניכר כי הם מתחילים לשים לב לדגשים טרנדיים בשוק האיפור העולמי ומתרגמים אותם במהירות יחסית למוצרים חדשים. לפני כחודשיים כתבתי בבלוג שלי פוסט ביקורת אוהד מאד על פלטת צלליות חדשה שהם הנפיקו, וכבר הם משיקים שתי ערכות של צלליות נוספות.

מבין השתיים שבקולקציה הנוכחית, קיבלתי להתנסות בפלטת BASICS#2 הנקראת Pearls. ההתלהבות שלי מהפלטה הקודמת היתה כה עמוקה עד שציפיתי לדגום את זו בקוצר רוח.

לפני הכול, אהבתי את המארז החדש והמעוצב: הפלטה קטנה יותר ומכילה שש צלליות בלבד וגוון המיכל שונה לשחור מאט, שנראה יוקרתי יותר. בנוסף, הורידו ממנו את מקלון הספוגית המיותר והפשטני המיועד להנחת הצלליות.

 

לאורך דצמבר במחיר מבצע של 60 שקל
כל שש הצלליות שבמארז הן בגימור מבריק והאיכות שלהן מצויינת. הן רכות, חמאתיות, נמשחות בקלות ובעלות רוויית פיגמנט מעולה. נכון שקיים אפקט נשורת כלשהו, אבל אם מניחים אותן בתנועת "הדבקה" של החומר על העפעף במקום בתנועות טשטוש מניפתי, העניין פתיר בהחלט. לצערי, אלו הן נקודות החיוב היחידות שמצאתי בפלטה.

מעבר לכך היא לוקה בכמה חוליים. כאמור, כל ששת הצלליות מבריקות עד כדי נצנוץ שקשה להתעלם ממנו או למתן אותו. בנוסף, תמהיל הצבעים בעייתי: היא מכילה גוונים שמאוד דומים האחד לשני. ארבע אופציות בהירות לבסיסים ושתי אופציות כהות מאוד, בלי שום אופציית ביניים מהותית שמאפשרת למתאפרת מגוון רחב של אפשרויות. שתי הבעיות האלו, למרבה התסכול, לא היו קיימות בפלטה הקודמת.

כך מצאתי את עצמי נאבקת לא מעט עד שהצלחתי ליצור (בעזרת כמה צלליות נוספות מחוץ לפלטה) לוק סביר. רק האייליינר שהוספתי והמסקרה הדרמטית הצליחו לרומם את הטוטאל לוק לכדי משהו ששווה היה לי לצלם עבורכם.

נקודת אור משמעותית שבגינה שווה לתמוך בג'ייד היא שהם מותג קוסמטיקה ישראלי, שלא מבצע ניסויים בבעלי חיים, כמו גם שאר חברות הקוסמטיקה הישראליות.
שורה תחתונה: המון השתדלות וכוונות טובות שהצליחו ליצר מוצר סופי לא יותר מבסדר.
מחיר: 129.90 שקל (שלא בעת הנחות מותג תכופות למדי).

 

 

 

Laquer Rouge Lipstick בגוון CARAMELRD#215  של שיסיידו

מותג שיסיידו היפני משיקי קולקציית איפור סתווית בהשראת אמנות הלק היפנית, שמתוכה דגמתי את השפתון הנוזלי הזה. במבט ראשון נראה המוצר כמו גלוס לכל דבר: המארז המתברג הוא גלילי, שחור ומבריק ואופן ההנחה נעשה באמצעות אפליקטור, בצורת מקלון עם ראש ספוגיתי.

 

החל מ-28.11 ועד ל- 24.12 ב-30 אחוז הנחה בסופר-פארם 

בהנחה על גבי השפתיים, הרושם הראשוני מתפוגג במהרה. השפתון הזה חף מכל אותן תכונות גלוסיות בעייתיות: הוא איננו דביק יתר על המידה ורמת הפיגמנט שלו מגיעה עד לכיסוי מלא, תוך מתן מראה חי, לח אבל לא מבריק מדי. הגוון שניסיתי טבעי מאוד, סוג של וורוד "ניודי" שתאם כמעט אחד לאחד את גוון השפתיים שלי. מכיוון שאני חובבת דרמה ידועה, לא הסתפקתי רק בו ויצרתי עבורכם את המראה הזה, שהתקבל במפתיע כ"לביש" למדי כשציוותתי אותו לעיניים "ערומות", למעט קצת מסקרה והצללות בעצמות הלחיים.
מוצר חביב למדי, אם נתעלם באופן גורף מהמחיר השערורייתי.
שורה תחתונה: לא שווה לכל כיס, אבל גם לא כזה מאסט.
מחיר: 201.71 שקל.

 

 

Headreane BB Cream של חברת לה רוש פוסי

לא מזמן העליתי לכאן כתבה השוואתית בנושא מוצרי ה-BB CREAM  (קרם מייק אפ) שמציפים לאחרונה את שוק הקוסמטיקה. נדמה לי שהתנסתי מאז כמעט בכל BB אפשרי שקיים בשוק המקומי, מה שגרם לי לחדד את העדפותיי לגבי התכונות המועדפות עלי במוצרים הללו.

האחרון שקיבלתי להתנסות היה זה של חברת הטיפוח לה רוש פוסי. גם הוורסיה הזו, בדומה להמון חברות אחרות, מגיעה בטיובה לחיצה העומדת על ראשה. הדבר הראשון שהפריע לי היה הריח התרופתי משהו, כזה שליווה אותי במהלך כל היום ולא התפוגג.

המריחה של המוצר על גבי העור נוחה מאד והוא מכיל מקדם הגנה נאה של SPF20, וזהו. כאן מתחילות ומסתיימות שתי התכונות החיוביות היחידות שמצאתי בו. הגוון הבהיר ביותר (משני הגוונים המשווקים) ורוד מאוד, המרקם עבה למדי ומצאתי שהוא איננו נטמע בקלות בעור שלי; את הכיסוי הייתי מגדירה כבינוני ואת הגימור כטבעי, אבל הוא הדגיש טקסטורות וקמטוטים שעם מוצרים דומים של חברות מתחרות לא ראיתי.

בגדול, התחושה הכללית במהלך היום היתה שהוא כבד מאד על העור, איננו נספג כראוי, נמרח על הביגוד ולא מתקבל יפה על הפנים, גם כאשר חולפות השעות בהן הוא אמור להיטמע יותר.
שורה תחתונה: ראיתי טובים ממנו. מוותרת.
מחיר: 145 שקל. ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים בלבד.

 

 

L'Aquarossa בושם חדש לנשים מבית פנדי

הבושם החדש לבית האופנה האיטלקי פנדי מיוצג על ידי פרזנטורית המותג קיארה מאסטרויאני, בתם של אלילי הקולנוע מרצ'לו מסטרויאני וקתרין דנב. מלבד לשם המכובד, מתיימר הבושם לתרגם את ההוויה האיטלקית של האשה החזקה, הנחשקת והיצירתית של רומא.

את עיצוב הבקבוק ניתן להגדיר, לטעמי בכל אופן, כשלמות לשמה. מינימליסטיות ארט דקואית כובשת בבקבוק ארכיטקטוני בעל קווים נקיים, שכפי שניתן להסיק משמו ("מים אדומים") – צבוע בגווני באדום אטום וזהב. הבקבוק הריבועי משובב את העין ובהחלט מעביר בבהירות את מסר היוקרתיות מבלי ליפול למלכודת אובר – מצועצעת, כפי שלעיתים נהוג לראות בעיצובי בקבוקים בשוק הבישום.

ולניחוח: בדקות הראשונות, תווי הקלמנטינה העליונים שבו משתלטים על הנחיריים, אבל מהר מאד הם מתחלפים לניחוח נעים מאד שמקורו בפרח הפיטנה. כך או כך, לא מדובר בניחוח נחבא אל הכלים ואני חייבת לציין שהוא איננו מזכיר לי שום ניחוח אחר שאני מכירה, שזה כשלעצמו סוג של הישג בשוק הרווי עד זרא.

התו הבסיסי, שנישא על העור לאורך היום, הוא תו עצי של ארז אדום – מזכיר משהו קצת אפל ומפתה בניחוחו. הוא גם זה שכבש אותי באופן סופי וגרם לי להשאיר אותו באגף השמור והאהוב יותר של ארון הבישום הפרטי שלי.
מחיר: 348 שקל לבקבוק של 50 מ"ל; 420 שקל לבקבוק של 75 מ"ל.
שורה תחתונה: ביג-ביג לייק!

 

החל מ-28.11 ועד ל- 24.12 ב-40 אחוז הנחה בסופר-פארם 

 

 

כרגיל, אשמח לענות לכם על שאלות ותהיות-כאן בתגובות, או בעמוד המקצועי שלי.

*הכותבת היא מאפרת מקצועית

תגובות (0)
הוסף תגובה