עצמאית: רוצה אתר משלך ולא יודעת מה לעשות?

בין אם את עצמאית לחלוטין או מחזיקה עסק עצמאי צדדי, מאמנת אישית או מורה ליוגה, עובדת מהבית או שוכרת סטודיו קטן – אי אפשר להתקדם בלי אתר לעסק. למה כל כך חשוב שיהיה לך עסק, ומה עצר אותך עד היום? 

למה צריך אתר, בכלל?

חוה ניסנבוים, יועצת עסקית ומנהלת אתר גולדה ליזמות עסקית, מסבירה את הסיבות העיקריות לכך שעסק עצמאי חייב אתר משלו:

 

1. חשיפה: המידע היום נמצא בשפע, ואנשים מחפשים דרך לחסוך זמן. האינטרנט מאפשר נגישות למידע, שם ניתן להשוות בין מוצרים ובין אנשים המציעים שירות. כעצמאית – את לא יכולה להרשות לעצמך לא להיות שם. זהו ויתור על צינור תקשורת משמעותי וקריטים עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים.

 

2. התייעלות: האתר, פשוטו כמשמעו, עובד בשבילך. בזמן שאת טרודה בדברים אחרים – פגישות, נסיעות – האתר שלך ממשיך לעבוד בשבילך ולשווק אותך, ובעצם מאפשר לך להגיע ליותר אנשים בלי 'להיות שם' בפועל. בסוף היום, כשחזרת מרצף של פגישות למשל, ברוב המקרים תמתין לך באתר פנייה מלקוח.

 

3. שיווק ממוקד: האינטרנט לא מחליף את שיטות השיווק המסורתיות, הקלאסיות, אבל הוא מוסיף להן נדבך משמעותי ביותר. פלאיירים, מודעות, פגישות יזומות וכו' עדיין רלוונטיים מאוד לקידום העסק שלך, אבל האינטרנט הרבה יותר יעיל, והרבה יותר ממוקד. מי שמקליד את מילת המפתח הרלוונטית באינטרנט – יגיע אלייך. קיימים כיום כלים מדויקים לקידום האתר במנוע החיפוש (גוגל, בעיקר), המאפשרים חשיפה גדולה יותר לאתר שלך ולשירות שאת מציעה.

  1. חשיפה: התרבות שלנו השתנתה, ואנשים מתייעלים ומנסים לחסוך זמן. האינטרנט מאפשר להם נגישות למידע. המידע היום נמצא בשפע, וכשניגשים לרשת – כל המידע פרוש לפנינו וניתן להשוות בין מוצרים ובין אנשים המציעים שירותים. כעצמאית – את לא יכולה להרשות לעצמך לא להיות שם. זהו ויתור על צינור תקשורת משמעותי וקריטים עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים.

2. התייעלות: האתר, פשוטו כמשמעו, עובד בשבילך. אם פעם אמרו שאנחנו צריכים שעה אחת יותר ביממה, אז היום בעצם יש לנו את זה דרך הרשת. בזמן שאת טרודה בדברים אחרים – פגישות, נסיעות – האתר שלך ממשיך לעבוד בשבילך ולשווק אותך, ובעצם מאפשר לך להגיע ליותר אנשים בלי 'להיות שם' בפועל. בסוף היום, כשחזרת מרצף של פגישות למשל, ברוב המקרים תמתין לך באתר פנייה מלקוח.

 

3. שיווק ממוקד: האינטרנט לא מחליף את שיטות השיווק המסורתיות, הקלאסיות, אבל הוא מוסיף להן נדבך משמעותי ביותר. פלאיירים, מודעות, פגישות יזומות וכו' עדיין רלוונטיים מאוד לקידום העסק שלך, אבל האינטרנט הרבה יותר יעיל, וגם הרבה יותר ממוקד. מי שגולש באתר שלך, סביר להניח שהקליד את מילת המפתח הרלוונטית והגיע אלייך. קיימים כיום כלים מדויקים לקידום האתר במנוע החיפוש (גוגל, בעיקר), המאפשרים חשיפה גדולה יותר לאתר שלך ולשירות שא ת מציעה – בין אם באמצעות קישורים ממומנים ובין אם באמצעות קידום אורגני בעזרת מילות מפתח רלוונטיות.

 

למרות שעצמאים רבים מודעים לחשיבות הגדולה של נוכחות ברשת, רבים מהם לא מצליחים לעשות את הצעד הכה חיוני הזה ולהקים לעצמם אתר. לרתיעה הזאת, אומרת ניסנבוים, יש כמה סיבות:

 

טכנופוביה: לפתוח לעצמך אתר זה קצת כמו ללכת למוסך. את לא יודעת מה עושים לך שם, ואם את לא יודעת, אז אולי יעבדו עלייך. את לא מכירה את הטכנולוגיה, אז את נרתעת. אנשים לא אוהבים להיות במצב של חוסר שליטה או של אי ודאות. בנוסף, יש המון מונחים מקצועיים לא מוכרים והמון שאלות מבלבלות – מה זה שם דומיין, מה זה מקום אחסון, איך אני מתאים את מקום האחסון לאופי האתר, ואיך קשור המעצב למתכנת. כל אלה יכולים להביא ל"שיתוק" או לדחייה אינסופית של הקמת האתר. למען האמת, ברגע שמתגברים על המשוכה הראשונית, כלומר שלב ההקמה, עצם התפעול של האתר פשוט מאוד הואיל ומערכות ניהול התוכן הן לרוב מאוד ידידותיות למשתמש.

 

פסיביות: הרבה אנשים חשים צורך "לעשות" את הדברים בעצמם. מעין תחושה שכדי שדברים יזוזו אני עצמי צריך להיות נוכח. כשאני נפגשת עם לקוח, או מפזרת פליירים, אני מרגישה ש"עשיתי היום משהו". לאנשים קצת קשה להשאיר את המשימה של השיווק בידי האתר. 

 

עלות: בשלבים הראשונים של פתיחת עסק, כשעדיין לא רואים ממנו הכנסה, יש חשש להוציא כסף וגם יש חשש שאולי ההשקעה באתר לא תחזיר את עצמה. העלויות של הקמת אתר תדמיתי אמנם לא בשמיים, אבל בכל זאת מדובר בהשקעה ראשונית של כ-8,000 שקל (עיצוב ותכנות) ובנוסף יש הוצאות קבועות על הדומיין (230 שקל לשנתיים) ועל אחסון (כמה עשרות שקלים בחודש). ברוב המקרים ההשקעה הזו משתלמת.

 

 

חשיפה אישית: יש לפעמים חשש מהחשיפה שלך כאדם ברשת, מהעובדה שכל המידע עליך נגיש לכולם. חשוב לזכור שבעל האתר שולט לחלוטין על המידע שהוא מעלה, והוא בוחר איך להציג את עצמו ומה בדיוק לחשוף. בנוסף, מחקרים מראים שאנשים ביישנים ומופנמים דווקא מגלים שהאינטרנט הוא כלי תקשורת מעולה עם הקהל הרלוונטי שלהם, מכיוון שהאתר הוא סוג של מתווך, וקל יותר לענות על שאלות בפורום, למשל, מאשר לעמוד מול קהל. בכל אופן, חשוב שתדאגו שבאתר תהיה תמונה שלכם וכתובת של הבית או העסק  – מול טכנולוגיה אנשים נעשים חשדנים יותר, והם חייבים לקבל את התחושה שיש אדם אמיתי מאחורי האתר.

 

זמן: לעיתים יש תחושה שברגע שהאתר יהיה באוויר, התחזוקה והתפעול שלו יגזלו המון זמן. אולם מכיוון שניהול התוכן הוא דבר יחסית פשוט, רוב ההשקעה היא בכתיבת תכנים. במקום לקבוע פגישת  נטוורקינג בחוץ, שאולי ייצא ממנה משהו ואולי לא, הקדישי את השעה הזאת לכתיבת מאמר, שיישאר ברשת לתמיד, ויגיע בסופו של דבר לקהל רחב הרבה יותר. העובדה שהמאמר שהעלית היום יהיה זמין ברשת גם בעוד שנה, שנתיים וחמש, הופכת את פוטנציאל החשיפה שלו לעצום.

 

מי בכלל יגיע לאתר שלי: לפעמים יש תחושה שמרוב אתרים לא רואים את היער, ושעוד אתר תדמיתי פשוט ילך לאיבוד. אפשר לפתור את הבעיה הזו אם מוצאים אכסניה גדולה או פופולרית, שמושכת גולשים מסיבות אחרות, ואז קיים הסיכוי שהם יבקרו גם אצלכם. פתרון אחר הוא לוודא שהאתר מתוכנת כראוי ומלא בתוכן רלוונטי. אם משקיעים בתכנות ובתכנים, מנועי החיפוש יקדמו את האתר בתוצאות ויותר אנשים ייחשפו אליו. ניתן גם לשכור שירות קידום אתרים (2,000-3,000 שקל לחודש), אבל אם לא מעוניינים בהוצאה הכספית אפשר בהחלט לעשות את זה לבד, בטכניקה יחסית פשוטה. הדבר החשוב ביותר הוא לתת לגולש ערך מוסף, למלא את האתר בתוכן שימושי, יעיל ורלוונטי. זה יכול להיות בצורת מאמרים מקצועיים, פורום או בלוג בו ניתן לשאול שאלות ולקבל תשובות, שאלון רלוונטי שניתן למלא אונליין ולקבל עליו משוב ועוד. זה טוב גם לתחושה של הגולש וגם לקידום האתר במנועי החיפוש.

 

מהיום ב Onlife: עצמאית? לראשונה בישראל- בני לעצמך אתר עסקי בחינם

פורטל ONLIFEשמח להציע לך, בעלת עסק עצמאי (ראשי או משני) את האפשרות לבנות לך אתר משלך, שישרת את לקוחותייך הקיימים והעתידיים, שלא מצריך ממך שום דבר – מלבד:

להירשם לאתר (פשוט)

להיכנס לכרטיס הפרופיל

ושם מחכה לך האתר שלך.

 

כל מה שצריך הוא להתחיל להכניס בו תכנים, המיועדים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. חשיפה: התרבות שלנו השתנתה, ואנשים מתייעלים ומנסים לחסוך זמן. האינטרנט מאפשר להם נגישות למידע. המידע היום נמצא בשפע, וכשניגשים לרשת – כל המידע פרוש לפנינו וניתן להשוות בין מוצרים ובין אנשים המציעים שירותים. כעצמאית – את לא יכולה להרשות לעצמך לא להיות שם. זהו ויתור על צינור תקשורת משמעותי וקריטים עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים.

2. התייעלות: האתר, פשוטו כמשמעו, עובד בשבילך. אם פעם אמרו שאנחנו צריכים שעה אחת יותר ביממה, אז היום בעצם יש לנו את זה דרך הרשת. בזמן שאת טרודה בדברים אחרים – פגישות, נסיעות – האתר שלך ממשיך לעבוד בשבילך ולשווק אותך, ובעצם מאפשר לך להגיע ליותר אנשים בלי 'להיות שם' בפועל. בסוף היום, כשחזרת מרצף של פגישות למשל, ברוב המקרים תמתין לך באתר פנייה מלקוח.

 

3. שיווק ממוקד: האינטרנט לא מחליף את שיטות השיווק המסורתיות, הקלאסיות, אבל הוא מוסיף להן נדבך משמעותי ביותר. פלאיירים, מודעות, פגישות יזומות וכו' עדיין רלוונטיים מאוד לקידום העסק שלך, אבל האינטרנט הרבה יותר יעיל, וגם הרבה יותר ממוקד. מי שגולש באתר שלך, סביר להניח שהקליד את מילת המפתח הרלוונטית והגיע אלייך. קיימים כיום כלים מדויקים לקידום האתר במנוע החיפוש (גוגל, בעיקר), המאפשרים חשיפה גדולה יותר לאתר שלך ולשירות שא ת מציעה – בין אם באמצעות קישורים ממומנים ובין אם באמצעות קידום אורגני בעזרת מילות מפתח רלוונטיות.

 

למרות שעצמאים רבים מודעים לחשיבות הגדולה של נוכחות ברשת, רבים מהם לא מצליחים לעשות את הצעד הכה חיוני הזה ולהקים לעצמם אתר. לרתיעה הזאת, אומרת ניסנבוים, יש כמה סיבות:

 

טכנופוביה: לפתוח לעצמך אתר זה קצת כמו ללכת למוסך. את לא יודעת מה עושים לך שם, ואם את לא יודעת, אז אולי יעבדו עלייך. את לא מכירה את הטכנולוגיה, אז את נרתעת. אנשים לא אוהבים להיות במצב של חוסר שליטה או של אי ודאות. בנוסף, יש המון מונחים מקצועיים לא מוכרים והמון שאלות מבלבלות – מה זה שם דומיין, מה זה מקום אחסון, איך אני מתאים את מקום האחסון לאופי האתר, ואיך קשור המעצב למתכנת. כל אלה יכולים להביא ל"שיתוק" או לדחייה אינסופית של הקמת האתר. למען האמת, ברגע שמתגברים על המשוכה הראשונית, כלומר שלב ההקמה, עצם התפעול של האתר פשוט מאוד הואיל ומערכות ניהול התוכן הן לרוב מאוד ידידותיות למשתמש.

 

פסיביות: הרבה אנשים חשים צורך "לעשות" את הדברים בעצמם. מעין תחושה שכדי שדברים יזוזו אני עצמי צריך להיות נוכח. כשאני נפגשת עם לקוח, או מפזרת פליירים, אני מרגישה ש"עשיתי היום משהו". לאנשים קצת קשה להשאיר את המשימה של השיווק בידי האתר. 

 

עלות: בשלבים הראשונים של פתיחת עסק, כשעדיין לא רואים ממנו הכנסה, יש חשש להוציא כסף וגם יש חשש שאולי ההשקעה באתר לא תחזיר את עצמה. העלויות של הקמת אתר תדמיתי אמנם לא בשמיים, אבל בכל זאת מדובר בהשקעה ראשונית של כ-8,000 שקל (עיצוב ותכנות) ובנוסף יש הוצאות קבועות על הדומיין (230 שקל לשנתיים) ועל אחסון (כמה עשרות שקלים בחודש). ברוב המקרים ההשקעה הזו משתלמת.

 

 

חשיפה אישית: יש לפעמים חשש מהחשיפה שלך כאדם ברשת, מהעובדה שכל המידע עליך נגיש לכולם. חשוב לזכור שבעל האתר שולט לחלוטין על המידע שהוא מעלה, והוא בוחר איך להציג את עצמו ומה בדיוק לחשוף. בנוסף, מחקרים מראים שאנשים ביישנים ומופנמים דווקא מגלים שהאינטרנט הוא כלי תקשורת מעולה עם הקהל הרלוונטי שלהם, מכיוון שהאתר הוא סוג של מתווך, וקל יותר לענות על שאלות בפורום, למשל, מאשר לעמוד מול קהל. בכל אופן, חשוב שתדאגו שבאתר תהיה תמונה שלכם וכתובת של הבית או העסק  – מול טכנולוגיה אנשים נעשים חשדנים יותר, והם חייבים לקבל את התחושה שיש אדם אמיתי מאחורי האתר.

 

זמן: לעיתים יש תחושה שברגע שהאתר יהיה באוויר, התחזוקה והתפעול שלו יגזלו המון זמן. אולם מכיוון שניהול התוכן הוא דבר יחסית פשוט, רוב ההשקעה היא בכתיבת תכנים. במקום לקבוע פגישת  נטוורקינג בחוץ, שאולי ייצא ממנה משהו ואולי לא, הקדישי את השעה הזאת לכתיבת מאמר, שיישאר ברשת לתמיד, ויגיע בסופו של דבר לקהל רחב הרבה יותר. העובדה שהמאמר שהעלית היום יהיה זמין ברשת גם בעוד שנה, שנתיים וחמש, הופכת את פוטנציאל החשיפה שלו לעצום.

 

מי בכלל יגיע לאתר שלי: לפעמים יש תחושה שמרוב אתרים לא רואים את היער, ושעוד אתר תדמיתי פשוט ילך לאיבוד. אפשר לפתור את הבעיה הזו אם מוצאים אכסניה גדולה או פופולרית, שמושכת גולשים מסיבות אחרות, ואז קיים הסיכוי שהם יבקרו גם אצלכם. פתרון אחר הוא לוודא שהאתר מתוכנת כראוי ומלא בתוכן רלוונטי. אם משקיעים בתכנות ובתכנים, מנועי החיפוש יקדמו את האתר בתוצאות ויותר אנשים ייחשפו אליו. ניתן גם לשכור שירות קידום אתרים (2,000-3,000 שקל לחודש), אבל אם לא מעוניינים בהוצאה הכספית אפשר בהחלט לעשות את זה לבד, בטכניקה יחסית פשוטה. הדבר החשוב ביותר הוא לתת לגולש ערך מוסף, למלא את האתר בתוכן שימושי, יעיל ורלוונטי. זה יכול להיות בצורת מאמרים מקצועיים, פורום או בלוג בו ניתן לשאול שאלות ולקבל תשובות, שאלון רלוונטי שניתן למלא אונליין ולקבל עליו משוב ועוד. זה טוב גם לתחושה של הגולש וגם לקידום האתר במנועי החיפוש.

 

מהיום ב Onlife: עצמאית? לראשונה בישראל- בני לעצמך אתר עסקי בחינם

פורטל ONLIFEשמח להציע לך, בעלת עסק עצמאי (ראשי או משני) את האפשרות לבנות לך אתר משלך, שישרת את לקוחותייך הקיימים והעתידיים, שלא מצריך ממך שום דבר – מלבד:

להירשם לאתר (פשוט)

להיכנס לכרטיס הפרופיל

ושם מחכה לך האתר שלך.

 

כל מה שצריך הוא להתחיל להכניס בו תכנים, המיועדים.

 
  1. חשיפה: התרבות שלנו השתנתה, ואנשים מתייעלים ומנסים לחסוך זמן. האינטרנט מאפשר להם נגישות למידע. המידע היום נמצא בשפע, וכשניגשים לרשת – כל המידע פרוש לפנינו וניתן להשוות בין מוצרים ובין אנשים המציעים שירותים. כעצמאית – את לא יכולה להרשות לעצמך לא להיות שם. זהו ויתור על צינור תקשורת משמעותי וקריטים עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים.

2. התייעלות: האתר, פשוטו כמשמעו, עובד בשבילך. אם פעם אמרו שאנחנו צריכים שעה אחת יותר ביממה, אז היום בעצם יש לנו את זה דרך הרשת. בזמן שאת טרודה בדברים אחרים – פגישות, נסיעות – האתר שלך ממשיך לעבוד בשבילך ולשווק אותך, ובעצם מאפשר לך להגיע ליותר אנשים בלי 'להיות שם' בפועל. בסוף היום, כשחזרת מרצף של פגישות למשל, ברוב המקרים תמתין לך באתר פנייה מלקוח.

 

3. שיווק ממוקד: האינטרנט לא מחליף את שיטות השיווק המסורתיות, הקלאסיות, אבל הוא מוסיף להן נדבך משמעותי ביותר. פלאיירים, מודעות, פגישות יזומות וכו' עדיין רלוונטיים מאוד לקידום העסק שלך, אבל האינטרנט הרבה יותר יעיל, וגם הרבה יותר ממוקד. מי שגולש באתר שלך, סביר להניח שהקליד את מילת המפתח הרלוונטית והגיע אלייך. קיימים כיום כלים מדויקים לקידום האתר במנוע החיפוש (גוגל, בעיקר), המאפשרים חשיפה גדולה יותר לאתר שלך ולשירות שא ת מציעה – בין אם באמצעות קישורים ממומנים ובין אם באמצעות קידום אורגני בעזרת מילות מפתח רלוונטיות.

 

למרות שעצמאים רבים מודעים לחשיבות הגדולה של נוכחות ברשת, רבים מהם לא מצליחים לעשות את הצעד הכה חיוני הזה ולהקים לעצמם אתר. לרתיעה הזאת, אומרת ניסנבוים, יש כמה סיבות:

 

טכנופוביה: לפתוח לעצמך אתר זה קצת כמו ללכת למוסך. את לא יודעת מה עושים לך שם, ואם את לא יודעת, אז אולי יעבדו עלייך. את לא מכירה את הטכנולוגיה, אז את נרתעת. אנשים לא אוהבים להיות במצב של חוסר שליטה או של אי ודאות. בנוסף, יש המון מונחים מקצועיים לא מוכרים והמון שאלות מבלבלות – מה זה שם דומיין, מה זה מקום אחסון, איך אני מתאים את מקום האחסון לאופי האתר, ואיך קשור המעצב למתכנת. כל אלה יכולים להביא ל"שיתוק" או לדחייה אינסופית של הקמת האתר. למען האמת, ברגע שמתגברים על המשוכה הראשונית, כלומר שלב ההקמה, עצם התפעול של האתר פשוט מאוד הואיל ומערכות ניהול התוכן הן לרוב מאוד ידידותיות למשתמש.

 

פסיביות: הרבה אנשים חשים צורך "לעשות" את הדברים בעצמם. מעין תחושה שכדי שדברים יזוזו אני עצמי צריך להיות נוכח. כשאני נפגשת עם לקוח, או מפזרת פליירים, אני מרגישה ש"עשיתי היום משהו". לאנשים קצת קשה להשאיר את המשימה של השיווק בידי האתר. 

 

עלות: בשלבים הראשונים של פתיחת עסק, כשעדיין לא רואים ממנו הכנסה, יש חשש להוציא כסף וגם יש חשש שאולי ההשקעה באתר לא תחזיר את עצמה. העלויות של הקמת אתר תדמיתי אמנם לא בשמיים, אבל בכל זאת מדובר בהשקעה ראשונית של כ-8,000 שקל (עיצוב ותכנות) ובנוסף יש הוצאות קבועות על הדומיין (230 שקל לשנתיים) ועל אחסון (כמה עשרות שקלים בחודש). ברוב המקרים ההשקעה הזו משתלמת.

 

 

חשיפה אישית: יש לפעמים חשש מהחשיפה שלך כאדם ברשת, מהעובדה שכל המידע עליך נגיש לכולם. חשוב לזכור שבעל האתר שולט לחלוטין על המידע שהוא מעלה, והוא בוחר איך להציג את עצמו ומה בדיוק לחשוף. בנוסף, מחקרים מראים שאנשים ביישנים ומופנמים דווקא מגלים שהאינטרנט הוא כלי תקשורת מעולה עם הקהל הרלוונטי שלהם, מכיוון שהאתר הוא סוג של מתווך, וקל יותר לענות על שאלות בפורום, למשל, מאשר לעמוד מול קהל. בכל אופן, חשוב שתדאגו שבאתר תהיה תמונה שלכם וכתובת של הבית או העסק  – מול טכנולוגיה אנשים נעשים חשדנים יותר, והם חייבים לקבל את התחושה שיש אדם אמיתי מאחורי האתר.

 

זמן: לעיתים יש תחושה שברגע שהאתר יהיה באוויר, התחזוקה והתפעול שלו יגזלו המון זמן. אולם מכיוון שניהול התוכן הוא דבר יחסית פשוט, רוב ההשקעה היא בכתיבת תכנים. במקום לקבוע פגישת  נטוורקינג בחוץ, שאולי ייצא ממנה משהו ואולי לא, הקדישי את השעה הזאת לכתיבת מאמר, שיישאר ברשת לתמיד, ויגיע בסופו של דבר לקהל רחב הרבה יותר. העובדה שהמאמר שהעלית היום יהיה זמין ברשת גם בעוד שנה, שנתיים וחמש, הופכת את פוטנציאל החשיפה שלו לעצום.

 

מי בכלל יגיע לאתר שלי: לפעמים יש תחושה שמרוב אתרים לא רואים את היער, ושעוד אתר תדמיתי פשוט ילך לאיבוד. אפשר לפתור את הבעיה הזו אם מוצאים אכסניה גדולה או פופולרית, שמושכת גולשים מסיבות אחרות, ואז קיים הסיכוי שהם יבקרו גם אצלכם. פתרון אחר הוא לוודא שהאתר מתוכנת כראוי ומלא בתוכן רלוונטי. אם משקיעים בתכנות ובתכנים, מנועי החיפוש יקדמו את האתר בתוצאות ויותר אנשים ייחשפו אליו. ניתן גם לשכור שירות קידום אתרים (2,000-3,000 שקל לחודש), אבל אם לא מעוניינים בהוצאה הכספית אפשר בהחלט לעשות את זה לבד, בטכניקה יחסית פשוטה. הדבר החשוב ביותר הוא לתת לגולש ערך מוסף, למלא את האתר בתוכן שימושי, יעיל ורלוונטי. זה יכול להיות בצורת מאמרים מקצועיים, פורום או בלוג בו ניתן לשאול שאלות ולקבל תשובות, שאלון רלוונטי שניתן למלא אונליין ולקבל עליו משוב ועוד. זה טוב גם לתחושה של הגולש וגם לקידום האתר במנועי החיפוש.

 

מהיום ב Onlife: עצמאית? לראשונה בישראל- בני לעצמך אתר עסקי בחינם

פורטל ONLIFEשמח להציע לך, בעלת עסק עצמאי (ראשי או משני) את האפשרות לבנות לך אתר משלך, שישרת את לקוחותייך הקיימים והעתידיים, שלא מצריך ממך שום דבר – מלבד:

להירשם לאתר (פשוט)

להיכנס לכרטיס הפרופיל

ושם מחכה לך האתר שלך.

 

כל מה שצריך הוא להתחיל להכניס בו תכנים, המיועדים.

 

ולמה עד היום אין לך אתר?

למרות שנשים עצמאיות רבות מודעות לחשיבות הגדולה של נוכחות ברשת, רבות מהן לא מצליחות לעשות את הצעד הכה חיוני הזה ולהקים לעצמן אתר. לרתיעה הזאת, אומרת ניסנבוים, יש כמה סיבות:

 

טכנופוביה: לפתוח לעצמך אתר זה קצת כמו ללכת למוסך. את לא יודעת מה עושים לך שם, ואולי עובדים עלייך. הטכנולוגיה לא מוכרת ומרתיעה, וישנם המון מונחים מקצועיים לא מוכרים והמון שאלות מבלבלות – מה זה שם דומיין, מה זה מקום אחסון, איך מתאימים את מקום האחסון לאופי האתר, ואיך קשור המעצב למתכנת. כל אלה יכולים להביא ל"שיתוק" או לדחייה אינסופית של הקמת האתר. 

 

פסיביות: הרבה אנשים חשים צורך "לעשות" את הדברים בעצמם. מעין תחושה ש"כדי שדברים יזוזו אני עצמי צריך להיות נוכח". כשאני נפגשת עם לקוח, או מפזרת פליירים, אני מרגישה ש"עשיתי היום משהו". קשה לאנשים להשאיר את המשימה של השיווק בידי האתר. 

 

עלות: בשלבים הראשונים של פתיחת עסק, כשעדיין לא רואים ממנו הכנסה, יש חשש להוציא כסף, וחשש נוסף הוא שאולי ההשקעה באתר לא תחזיר את עצמה. העלויות של הקמת אתר תדמיתי הן אמנם לא בשמיים, אבל בכל זאת מדובר בהשקעה ראשונית של כ-8,000 שקל (עיצוב ותכנות) ובנוסף יש הוצאות קבועות על הדומיין (230 שקל לשנתיים) ועל אחסון (כמה עשרות שקלים בחודש). ברוב המקרים ההשקעה הזו משתלמת.

 

זמן: לעיתים יש תחושה שברגע שהאתר יהיה באוויר, התחזוקה והתפעול שלו יגזלו המון זמן. אולם מכיוון שניהול התוכן הוא דבר יחסית פשוט, רוב ההשקעה היא בכתיבת תכנים. במקום לקבוע פגישת  נטוורקינג בחוץ, שאולי ייצא ממנה משהו ואולי לא, הקדישי את השעה הזאת לכתיבת מאמר, שיישאר ברשת לתמיד, ויגיע בסופו של דבר לקהל רחב הרבה יותר. העובדה שהמאמר שהעלית היום יהיה זמין ברשת גם בעוד שנה, שנתיים וחמש, הופכת את פוטנציאל החשיפה שלו לעצום.

הרתיעה מחשיפה אישית: לפעמים קיים חשש מהחשיפה שלך כאדם ברשת, מהעובדה שכל המידע עליך נגיש לכולם. חשוב לזכור שבעל האתר שולט לחלוטין על המידע שהוא מעלה, והוא בוחר איך להציג את עצמו ומה בדיוק לחשוף. בנוסף, מחקרים מראים שאנשים ביישנים ומופנמים דווקא מגלים שהאינטרנט הוא כלי תקשורת מעולה עם הקהל הרלוונטי שלהם, מכיוון שהאתר הוא סוג של מתווך, וקל יותר לענות על שאלות בפורום, למשל, מאשר לעמוד מול קהל. בכל אופן, חשוב שתדאגו שבאתר תהיה תמונה שלכם וכתובת של הבית או העסק  – מול טכנולוגיה אנשים נעשים חשדנים יותר, והם חייבים לקבל את התחושה שיש אדם אמיתי מאחורי האתר.

 

מי בכלל יגיע לאתר שלי: לפעמים ישנה תחושה שמרוב אתרים לא רואים את היער, ושעוד אתר תדמיתי פשוט ילך לאיבוד. הבעיה נפתרת אם האתר שלך נמצא תחת אכסניה גדולה או פופולרית, שמושכת גולשים מסיבות אחרות, ואז קיים הסיכוי שהם יבקרו גם אצלכם.

 

 

אז אם עד היום חששת ונרתעת מהקמת אתר לעסק שלך, אנחנו שמחים לבשר:

מהיום ב onlife ולראשונה בישראל:

אתר עסקי לעצמאיות – בקלות ובחינם

 

onlife מציע לנשים בעלות עסק עצמאי (עיקרי או משלים) את האפשרות לבנות לעצמן אתר עסקי, חינם אין כסף. באתר תוכלי להציג את עצמך, את תחום ההתמחות שלך ואת השירות או המוצר אותו את מציעה.

 

את האתר העסקי שלך תוכלי לעצב כאוות נפשך, להוסיף המלצות מלקוחות, קישורים מומלצים, לכתוב פוסטים לבלוג המקצועי שלך, להוסיף מאמרים פרי עטך, וכן תמונות הקשורות לתחום העיסוק.

 

בדרך זו תוכלי להגיע ללקוחות רבים יותר, להפיץ את שמך ושם העסק, ולקדם אותו. השירות, כאמור, הוא חינם, וכל מה שצריך הוא – להירשם ל Onlife.

 

בקרוב ירוכזו כל אתרי העצמאיות ב Onlife בלוח עצמאיות אחד גדול, מחולק ומסודר על פי מקצועות וקטגוריות, בעזרתו יוכלו לאתר אותך ביתר קלות. ושוב, הכל בחינם !

 

3 צעדים קצרים לפנייך:

1. להירשם ל- onlife (פשוט).

2. להיכנס לכרטיס הפרופיל שלך (גם פשוט).

3. ושם כבר מחכה האתר שלך. זהו. 

 

אז למה את מחכה?

תגובות (0)
הוסף תגובה