היו לי ארבע חתונות וארבע גירושים

 

בגיל 53 הספיקה ברברה ברזין להפוך לאדריכלית פנים מצליחה, לפתוח סטודיו שמכשיר אנשים למקצוע וגם להתחתן ולהתגרש ארבע פעמים. הסיבה לגירושים המרובים, על פי ברזין, היא המסירות שלה לעבודה. "המקצוע שלי כל כך שואב, ממכר וממלא, שהזוגיות היא תמיד קצת משנית", היא מתוודה. "להרבה מאוד גברים קשה קצת עם הסכמה הזאת, אז צריך גבר בלתי רגיל, מאוד עוצמתי, שיוכל להכיל את הדבר הזה".

 

עוד באון לייף: 

 

יחד עם זאת, ברזין נשארה אישה אופטימית, שמאמינה באהבה ובנשיות. "אני חושבת שהנשיות זה אחד הדברים הכי מדהימים, הכי מדהימים והבלתי רגילים בעולם. ולשיטתי האישה היא נזר הבריאה", היא אומרת.

 

בדיוק מתוך האמונה בכוחה של האישה, הצליחה ברזין להקים עסק משגשג לעיצוב פנים ואדריכלות. "תמיד כותבים בעיתונות 'היתה לה הצלחה מדהימה בן לילה אחרי עשרים שנה'. אז צריך להגיד לכל אלה שרוצות להיות מעצבות פנים, או לא משנה באיזה מקצוע הן בוחרות, שזה הרבה מאוד עבודת פרך, הרבה מאוד עבודה קשה, הרבה מאוד נחישות והתמדה, ולא לפחד ממשבר. לראות במשבר הזדמנות לעשיה, ולצמוח מתוך הקושי".

 

למרות העבודה הקשה, ברזין תמיד דואגת לטפל את עצמה ולהציג חזות מטופחת. " אני צריכה לבוא כל יום מלכת עולם", היא מספרת. "אני מתחילה את היום בשש וחצי, על הפיגומים ועם עקבים. אני כל יום חגיגית. אין לי בגדים של חול ובגדים של חג – אצלי כל יום זה חג. יש לי תפיסת עולם שכל יום זה היום הכי טוב של חיי. תפיסה שקצת שונה מהמקובל הישראלי".

 

מאחורי ההקפדה על המראה, עומדת אג'נדה מוצקה: "במקצוע שלי, שעוסק באסתטיקה, ביופי, באהבה ובאנשים, את חייבת להיות להראות כל הזמן במיטבך. את לא תלכי לדיאטנית פרת הבשן כדי שתעזור לך לעשות דיאטה, כי היא לא עומדת במילה של עצמה. וזה לא נכון לבוא לאדריכלית פנים שהיא לא נקיה, לא עדכנית, לא כיפית ולא שנונה. מה זה בעצם אדריכלית פנים? מישהי שמתעסקת בדברים הכי יפים שבחיים, הכי מדהימים, בחומרים, בתאורה, בצבעים, בבריאה. את לא יכולה להראות פחות ממדהים".

 

עם הרצון להיראות הכי מדהים שאפשר, הגיעה ברזין לאפרת אצ'רקן, מאפרת של המותג Life מבית סופר-פארם. מטרת הפגישה בין השתיים היתה להראות לברזין איך אפשר להתאפר כך שהאיפור יחזיק מעמד לימיה הארוכים של ברזין, אותם היא מתחילה בשש בבוקר ומסיימת רק באחת עשרה בלילה. גם פה הוכיחה ברזין שהיא אישה חזקה, שלא מנסה לרצות אף אחד או לעמוד בתכתיבים של החברה. "אני אומרת שאני לא רוצה להיראות צעירה. לא מעניין אותי לשמוע: 'אוי ברברה, איך את נראית בת 25'. מי רוצה להיות בת 25? מה זה הגיל האידיוטי הזה? אני רוצה להיראות יפה לגילי, זה הכול. משומרת, נאה וטופחת לגילי".

תגובות (0)
הוסף תגובה