האמא שמצאה את הפתרון המושלם למלחמה בבריונות

אנחנו כבר יודעים עד כמה ילדים הם אכזריים ואיך בית ספר יכול להרגיש לפעמים כמו שדה קרב. אבל לפעמים ההצקות מתחילות בשלבים הרבה יותר מוקדמים– אפילו מהגן. למזלנו, במקום להיות מההורים הנודניקים שמציקים לגננת, לילדים ולהורים האחרים, יש היום דרכים הרבה יותר יצירתיות וחינניות לשמור על הילדים שלנו שמחים.

 

אחרי שנוח, בנה בן הארבע של לינדזי פישר, התבשר כי הוא צריך להרכיב משקפיים, היא שמה לב כי מצב הרוח שלו מדוכדך מהרגיל. לבסוף, אחרי סצנה של בכי קורע לב, היא הצליחה להוציא ממנו את מה שבאמת מפריע לו: נוח הקטן פוחד שיצחקו עליו בגן.

 

 

על מנת להתמודד עם המצב ולגרום לנוח לחבב את החבר החדש שלו, החליטה לינדזי לפתוח עמוד פייסבוק תחת השם "משקפיים לנוח". היא הפיצה את העמוד בין בני המשפחה והחברים וביקשה מהם לשלוח שם מסרים מעודדים לנוח. די מהר נוח הקטן והחמוד הצליח לרגש עשרות אלפי גולשים, שמיהרו לשלוח מילות עידוד וכן תמונות שלהם עם משקפיים.

 

כיום מונה העמוד למעלה מ-43 אלף חברים, שכבר הצליחו לשכנע את נוח שמשקפיים זה דווקא מגניב. כמובן שלזה עזרו שלל הראיונות שהעניקו בני המשפחה בכלי התקשורת, ושהפכו את נוח הקטן לגיבור היום. ולינדזי?היא הוכיחה שאפשר להילחם בבריונות עם קצת מחשבה והומור.

 

תגובות (0)
הוסף תגובה