המטריות הכי יפות של החורף

כמו פריטים רבים בארון החורפי, גם המטריה שינתה סטטוס בשנים האחרונות מאביזר פונקציונלי לאקססוריז אופנתי וטרנדי. מנומרות, מצוירות ביד או מטריות ממותגות של מעצבי על באלפי שקלים הן כבר מחזה נפוץ, והמטריות הפכו לכלי נוסף לביטוי אידבידואלי. אה, והן גם נורא יפות. לכבוד הסערה הראשונה של החורף, אספנו בשבילך את עשר המטריות הכי שוות בשוק, בטווחי מחירים שיתאימו לכל תקציב. 

 

עוד באון לייף: 

 

 1. המאוהבת

לייף, 30 שקל

 

נכון, המטריה הקטנה הזו בקלות יכלה ליפול למחלקת הקיטש, אבל מה לעשות שאנחנו סאקריות של לבבות. בתוספת למעיל אדום ומגפיים עד הברך, את תראי כמו פרסומת לשוקו חם.

 

 

2. האוונגרדית

מרשה בלרינה, 40 שקל

 

למרות שמדריכי הטרנדים סימנו את הזברה בתור ההדפס המועדף לחורף 2014, בישראל דילגו את ההמלצה ורובנו עדיין צמודות לחברבורות הנמר (ראי בהמשך). מה עושה מי שעדיין רוצה לשדר עצמאות מחשבתית? נצמדת לפסים של מרשה בלרינה עם סקיני כהה וקרדיגן מנצנץ.

 

 

3. החייתית

 

50 שקל,  H&M

 

המנומר עבר דרך ארוכה אך עקבית מהטראש לעל-זמני וכעת הוא מתייצב כדוגמת חובה במלתחה. מי שלא רואה את עצמה מגרגרת בטייץ מנומר או בשמלה סקסית, יכולה להשלים איתו לוק שחור ומעונב שקורץ למביני עניין.  

 

 

4. הכיפית

 

לייף, 55 שקל

 

השנה הכינו בלייף קולקציה מרשימה של מטריות, שמספיק מגוונת כדי לענות על כל טעם אישי. אהבנו במיוחד את המטריה הזו, ששומרת על קורטוב של הומור וקלילות גם בימים הכי אפרוריים, ומתאימה לכל צבע שבא ללבוש באותו הרגע ולכל סגנון לבוש. אבל בעינינו היא הכי מושלמת ללוק האהוב עלינו בחורף: טרנינג מעוצב ונעים וסוודר צמוד בפסטל.  

 

 

5. הרטרואית

סבון, 75 שקל

 

האמת, מה שתפס אותנו בהתחלה הוא הצבע שלה – כחול עכור וסבוני שמכניס אותך לאווירה חורפית ברכות. היא כמעט וינטג' (או לפחות חיקוי וינטג' מוצלח) ואפשר לאזן אותה עם מכנסי צ'ינו אפורים וחולצת טי בהירה מאיכות טובה.

 

 

6. הטרנדית

ברשקה, 79 שקל

 

האחות הצעירה של זארה מצליחה להנפיק מדי עונה תרגום טרנדים מהיר וכיפי, שמספק כמויות סחורה בלתי נפסקת לדור הצעיר של הפאשניסטיות. מטריית הנמרים של ברשקה מקפצת על הנמר האייקוני של קנזו, היא טרנדית להחריד והיא תסובב ראשים גם בסופה הנוראית ביותר, כשאת מקפצת עם ג'ינס בויפרד וסוושירט אפור.

 

 

7. המתוחכמת

תיק התיקים, 90 שקל

 

כמה אפשר לחדש במטריה? ובכן, בתיק התיקים החליטו לקחת את זה עליהם כמשימה. העונה הוציאו שם מטריות עם מוט אחיזה צדדי שמאפשר, לטענתם, שדה ראייה מלא והגנה רחבה יותר מגשם. לא בדקנו את הנושא באופן אמפירי, אבל אין ספק שזה מעורר הערכה. מה עוד יותר יעורר הערכה? להצמיד לה ג'קט עור משופשף, מכנסי קטיפה וחולצה לבנה ומגוהצת.

 

 

8. האומנותית

קאלה, 150 שקל

 

רשת קאלה לא מאכזבת את מעריציה ועבור החורף היא הביאה עבורם שלל מטריות עם איורים כובשי לב. המטריה הזו בהחלט יכולה להצטרף לאוסף העיצובים האקלקטיים של הרשת ולהשתולל עם חולצת תחרה לבנה, חצאית מקסי ועקבי פלטפורמה מעוצבים. רק המחיר, כמו שאר הפריטים ברשת, קצת לא פרופורציונאלי ביחס לאיכות.

 

 

9. הקולית

מארק ג'ייקובס, 279 שקל

 

מאז שנפתחה חנות הפופ אפ של ג'ייקובס בלבנט, הפכה הפנטזיה לממשית יותר ויותר. כרגע אנחנו עוד לא יכולות להרשות לעצמנו את אחד מהתיקים של הבחור, אבל המטריה שלו יכולה להקפיץ כל הופעה ולפזר חיוכים בלי להתאמץ. מומלץ לשלב עם חליפה בהדפס גיאומטרי, מגפונים כחולים והמון חוצפה.  

 

 

10. היקרה

קרולינה הררה, 890 שקל

 

נכון, להוציא כמעט 900 שקל על מטריה נראה – איך להגיד – קצת מוגזם, אבל מצד שני מדובר בקרולינה הררה. המעצבת האמריקאית מצליחה להוציא תחת ידיה המוכשרות יצירות קלאסיות ללא תו תוקף. ומה שהיא עושה בשמלות ותיקים, היא עושה גם במטריה מושלמת: חיונית, אבל לא מוגזמת. מנומרת, אבל לא וולגרית. כל מה שצריך זה לצרף לחליפת נייבי ועקבים גבוהים ואת מוכנה.  

 

ואם את עדיין לא משוכנעת שאת צריכה להתחדש במטרייה אופנתית, הנה סרטון קצר מבית פיקסר שישכנע אותך:

 

תגובות (0)
הוסף תגובה