נס חג המולד ל-250 אנשים

במסגרת פעילות קידום מכירות באווירת חג המולד, החליטה חברת ווסט ג'ט הקנדית לשלב את רוח החג וחדוות המתנות עם תרגיל יחסי ציבור (גאוני, יש להגיד). חברת התעופה הקימה מסך בנמלי התעופה של המילטון וטורונטו למען 250 נוסעי הטיסה לקלגארי. במסך שאל "סנטה קלאוס וירטואלי" את הנוסעים מהי מתנת החלומות שלהם לכבוד חג המולד.

הנוסעים, שהניחו שמדובר בגימיק חביב לילדים לכבוד החג, ענו את התשובות המצופות: ילד אחד ביקש רכבת חשמלית, ילד אחר ביקש טלפון סלולרי, נוסע מתחכם אחד אמר שחסרים לו תחתונים וגרביים, נוסעת אחת אמרה שהיתה שמחה לטיסה להוריה לכבוד החג, ווזוג הורים כן אחר הודה שהיה שמח למסך טלוויזיה גדול.

 

 

המתנה המושלמת לעצמך לחורף

מגפיים נוחות ומחממות בעלות עיצוב אופנתי ויוקרתי של המותג UGG

 

 

מגפי UGG במחירים מיוחדים, ניתן למצוא רק בדיוטי פרי

 

 

את המבצע תכננו בחברת התעופה מזה שבועיים: מעל ל-150 מתנדבים ועובדי החברה חיכו לאות. ברגע שהמטוס המריא – נשלחו צוותי העובדים לחנויות החשמל, הבגדים  והצעצועים ששיתפו פעולה עם החברה הקנדית – והמתנות זרמו למוקד שהוקם במיוחד לכבוד המבצע – שם מתנדבים נוספים עטפו, ארזו ורשמו את שמות הנוסעים על המתנות המיועדות.

 

כל מה שנשאר היה לשבת ולצפות דרך 19 מצלמות סמויות שהותקנו ליד מסוע המזוודות – ולראות את ההפתעה וההלם, את החיבוקים והשמחה, ואת הדמעות של הנוסעים, שפשוט לא האמינו שזה קורה להם.

תגובות (0)
הוסף תגובה