המוצרים שיגרמו לך לבלוט בסילבסטר

הילולת סוף השנה האזרחית התחזקה בשנים האחרונות גם אצלנו בלבנט (כי גם אנחנו רוצים להרגיש קצת חו"ל), ויחד איתה משגשג ענף ייבוא המוצרים הנלווים: לצד ביגוד ואקססוריז מיוחדים מושקים גם לא מעט מוצרי איפור נוצצים ומגניבים במיוחד, במהדורות קטנות ובמארזים שובי עיניים. אלו מבטיחים להפוך את הרוכשת למסמר הערב, לפחות מבחינה חיצונית.

מכיוון שכבר התחייבתי בפניכם בעבר לעשות את מלאכת המיון המפרכת (קשה-קשה, אבל מישהו צריך לעשות את זה), ליקטתי את מגוון המוצרים המושקעים, שיכולים להתאים למאורעות החורפיים הללו. לכולם התאמתי לוקים איפוריים שיתנו לכם רושם וויזואלי ששם דגש על הגימור, הטקסטורה והצבעים, ואולי כך יעזרו לכם לגבש דעה על נחיצותם עבורכם.

 

Ondulation D'Or– סט צלליות מתוך קולקציית מראה האיפור לכריסמס 2013 של ג'יבנשי

קשה להלהיב אותי במוצרים חדשים, ומארזים יוקרתיים ומעוצבים כבר מזמן הפסיקו לעשות לי חלושעס בקישקעס. ככה זה כשהופכים את התחביב הצבעוני למקצוע – לומדים לשים בצד את ענייני חיצוניות המוצר ואריזתו ולהתעניין יותר בביצועים.

למרות זאת, גם הלסת שלי נשמטה כשפתחתי את המארז הזה שהיטיב להחביא צלליות בקופסה שחורה ואלגנטית עם כיתוב מוזהב. הרושם העז נותר גם כשפתחתי את הקופסא: הטבעת הכוכב התלת מימדית מעצימה את גווני השחור והזהב של צמד הצלליות המתמזגות זו לתוך זו, וללא ספק מדובר במטעם ייחודי ומיוחד לעין חובבת האסתטיקה.

 

צלליות של ג'יבנשי, 284 שקל

האורגזמה הויזואלית הזו רק דירבנה אותי לרוץ ולהתנסות בהן כמעט ממש באותו הרגע.
ובכן, הצלליות משייות במרקמן ובעבור מוצר שאיננו מקצועי פרופר, הפיגמנט שלהן משביע רצון למדי. לטעמי הצבעים יהיו סופר שימושיים בעבור כל מתאפרת, ללא קשר לגוון עורה. גוון הזהב מתקבל בדיוק כפי שהוא בקופסא והשחור אמנם קצת פחמי, אבל כשהנחתי אותו מעל עפרון שחור, התוצאה היתה נהדרת – עיניכם הרואות. שאר הקולקציה מכילה עוד מגוון מוצרי עיניים ושפתיים במהדורה מוגבלת ובמנעד מחירים של 284-97 שקל.

מחיר: 284 שקל.
שורה תחתונה: פינוק מתוכשט המגלם בתוכו עונג ויזואלי כמו גם פרקטיות נהדרת. אהבתי לאללה!

 

וככה הן נראות על העין

 

DiorShow Fusion Mono– צללית במרקם ג'ל-מוס בגוון Aventure#081 של דיור

גם דיור מתחמשים לקראת הסילבסטר ומשיקים, בין השאר, מגוון צלליות במארזים שונים. אני קיבלתי להתנסות בצללית בודדת שמרקמה הייחודי והחדש מוגדר כ"ג'ל-מוס". הצללית מגיעה בקופסית זכוכית מתברגת ונראית במבט ראשון ומטעה כמו צללית מינרלית אפויה. אבל בנגיעה פיזית, אין בינה לבין צללית אפויה ולא כלום. היא משיית, חלקלקה למגע ונמרחת בקלילות, כמו גם עתירת פיגמנט ומבריקה עד מאוד. הגוון הוא סוג של פיוטר מושחר-מטאלי ומצאתי אותו נפלא לאיפורי עיניים מעושנים, כפי שצירפתי לכם כאן.

 

צלילית של דיור, 179 שקל

התוצאה על העין נראית ונמרחת ממש כמו צללית אבקה דחוסה, מינוס חסרונות הנשורת האיומה. בחדווה עילאית היא נכנסה לפנתאון מוצרי האיפור האישיים שלי ובשבוע שעבר מאז התקבלה כבר היתה בשימוש כשלוש פעמים.

מחיר: 179 שקל.
שורה תחתונה: אם זו לא הצלחה איפורית, אני לא יודעת מהי כן.

 

וככה הן נראות על העין 

 

Diamond Dust  – סדרת לקים חדשה של לייף

כחלק מההתחדשות לקראת השנה האזרחית החדשה, מותג לייף מבית סופר-פארם משיקה מוצר חדש עם אפקט בלינג-בלינג, שעובד טוב כפליים במזג אוויר סגרירי. סדרת הלקים החדשה Diamond Dust מבוססת על טרנד פופולארי מחו"ל, שהוא חלק מנישת משחקי הגימורים והטקסטורות השונים שיצאו בשנתיים האחרונות כמעט לכל חברת לקים המכבדת את עצמה.

 

ראשית, ראוי לציין לטובה את עיצובו המחודש של בקבוק הלק של החברה, שעבר שדרוג ונראה יותר אטרקטיבי. גם מברשת הלק השתנתה: ידית האחיזה קוצרה לשליטה מרבית והמברשת עובתה על מנת לתת כיסוי מקסימלי של הציפורן במשיחת לק אחת.

הלק עצמו, עתיר נצנצים אבל בגימור מאט אופנתי, מגיע במגוון גוונים חדשים ובשתי שכבות סבירות ניחן ביכולת כיסוי מצוינת ומתקבל כפי שהוא נראה בבקבוק.

 

בשל גימורו המחוספס, הוא עמיד יותר מלקים רגילים, אבל ניתן בקלות להסרה – שלא כמו לקים עתירי נצנצים (שהם סיוטה של כל חובבת מני-פדי עלי אדמות). ממליצה בחום על גוון E-316, שהוא סוג של זהב מאט המעניק לציפורניים מראה חגיגי ומגניב, מבלי להראות זול מדי.

 

הטיפ שלי: במקום שכבת הגנה מבריקה, תמרחו שכבה המעניקה גימור ומראה מאט, על מנת לשמר את הלוק הייחודי והאופנתי שלו.

מחיר: 28 שקל, לא כולל הנחות מותג תכופות למדי (המוצר יגיע לסניפים במהלך ינואר). 

שורה תחתונה: חמוד להפליא ולא מכאיב בכיס.

 

לק של לייף, 28 שקל

 

צללית בודדת Illusion D'ombre בגוון Fatal-#837 מתוך קולקציית Nuit Infinie של שאנל
גם שאנל מפגיזים בקולקציה ייחודית וזוהרת במיוחד לרגל חג המולד, הכוללת מוצרים לפנים, לשפתיים ולציפורניים. טווח המחירים שלה אינו זול והוא נע מ-163 שקל ועד 326 שקל. קיבלתי להתנסות צללית בגוון הנקרא Fatal וכיאה לשמו הוא אכן קטלני ביופיו.
הצללית ארוזה בצנצנת זכוכית מתברגת ומגיעה עם מקלון קומפקטי וקטנטן להנחה. הגוון שלה הוא סוג של נחושת אדומה ומטאלית, ובמבט חטוף היא מזכירה עד מאוד את זו של דיור שסקרתי כאן למעלה, למעט מרקמה. אם זו של דיור מרגישה ומתנהגת כמו צללית "יבשה", הרי שזו של שאנל, בבואה במגע עם האצבע, מרגישה קטיפתית ונימוחה, עד כמעט לחה למגע.

 

תחושת הלחות הזו נעלמת בהנחה על גבי העין והתוצאה המתקבלת עשירה בפיגמנט, מבריקה עד מאוד, אך לא מנצנצת וקלה לטשטוש וערבוב עם צבעים אחרים. תענוג אמיתי על העפעף  ליצירת כל מיני טכניקות של איפורי עיניים, כפי שתראו בלוק המשולב שיצרתי לכם. גם היא הצטרפה בעונג ובחדווה לארון הטואלטיקה הפרטי שלי, לצד אחותה הקטנה של דיור.

מחיר: כמו תמיד, יקר להחריד – 285 שקל.
שורה תחתונה: בהחלט לא זול, אבל אם בענייני פינוק עסקינן, הרי שמדובר במוצר שנהדר מכל בחינה (למעט החור בכיס).

 

צללית של שאנל, 285 שקל

 

רביעיית צלליות Eye Quartet Mineral Palette בגוון Forest  של קלרינס

מארז רביעיית הצלליות המהודר הזה שהתנסיתי בו, הוא חלק מקולקציית החורף של קלרינס – Graphic Expression– המכילה מגוון מוצרי צבע במנעד מחירים של 305-125 שקל.

 

הצלליות מתיימרות להיות מינרליות וככאלו גם לעבוד בהנחה רטובה, בה השתמשתי ליצירת הלוק הזה. בהנחה רגילה מצאתי את רווית הפיגמנט לא אחידה ברמתה, כשהדלה מכולן היתה הצללית הבהירה, שהכילה בעיקר נצנצים ומעט פיגמנט. את שלוש האחרות – בגווני חאקי, פחם וברונזה – מצאתי רוויות יותר, ואין ספק שהשיטה ה"רטובה" הפיקה מהן את המיטב.

 

צלליות של קלרינס, 305 שקל 

מנעד הגוונים הסולידי והמתון יכול בהחלט להתאים למראות איפור טבעיים, פרקטיים וורסטיליים למדי בעבור כמעט כל אחת.
מחיר: 305 שקל.
שורה תחתונה: בסך הכול, פלטה טובה לשימוש יומיומי בגוונים מצויינים ושמישים.
 

וככה נראות הצלליות של קלרינס ושאנל ביחד

 

שפתון נוזלי L'Absolu Velours בגוון Velours de Caprice#193 של לנקום
אמנם השפתון הזה הוא לא מסדרת הכריסטמס המדוברת של החברה, אבל בהחלט מדובר במוצר שמתאים ל"סטייטמנט לוק" וישתלב היטב בערב חגיגי או במסיבה פרועה.
סדרת השפתונים הנוזליים החדשה מכילה 9 גוונים בגימורי "מאט קטיפתי" ואני זכיתי להתנסות בגוון המככב שלה, מספר 193, שהוא אדום עז ולא מתפשר.

השפתון ארוז במיכל דמוי מארזי גלוס וידית האפליקטור מסתיימת בספוגית מחודדת, להנחה מדוייקת על השפתיים. הוא נמרח בקלילות, איננו דביק והגוון, כמו גם רוויית הפיגמנט, עז ומהמם ביופיו. ניתן להגדיר את האדום הזה כאדום יסוד נקי, החף כמעט לגמרי מתתי גוון חמים או קרים. האכזבה הגדולה שלי היתה הגימור, שלא היה מאט לגמרי ואפילו הבריק מעט (כפי שגם ניתן לראות בלוק שיצרתי), לכן לקחתי את זה צעד אחד קדימה והנחתי מעליו גלוס מושחר ליצירת מראה שיכול לדבר גם לחובבות המראה המבריק והגותי. עמידות, בניגוד למובטח, איננה הצד החזק שלו ושמתי לב גם לנטיה קלה לזליגה אל מעבר לשולי השפה, על אף שימוש נאות בתוחם ובפריימר שפתיים ייעודיים.
מחיר: 174 שקל.

שורה תחתונה: נהדר רק עבור בחורות חובבות מראה דרמטי, שאינן מתעצלות לחדש את ההנחה לפרקים תכופים למדי.

 


שפתון של לנקום, 174 שקל

 

עד כאן להפעם. מקווה להמשיך ולאסוף עבורכם מגוון נוסף של מוצרים כאלו עד לסוף החודש, כדי שבאמת תוכלו לבחור מבין מגוון אופציות סופר מנצנצות שיהיו שוות את ההשקעה.
שאלות, טענות, קושיות ושאר ירקות-כאן בתגובות, או בדף המקצועי שלי, בנוהל הרגיל.
 

***הכותבת הינה מאפרת מקצועית

תגובות (0)
הוסף תגובה