4 הכללים להורדה במשקל ללא דיאטה

מאז הפוסט הראשון שלי, ירדתי כבר 2.5 קילו. כן, כן, אני חוזרת – 2.5 קילו(!).

 

הייתי בטוחה שאוריד הרבה פחות, כי לצד השמירה, הכתיבה והמעקב, אני חייבת להודות – היו לי כמה נפילות. כנראה שהחמרתי עם עצמי כי חשבתי שזהו, הרסתי את כל מה שבניתי, אך התבדיתי. מסתבר שגם אם חטאתי קצת פה וקצת שם, התהליך השוטף הוא החשוב. חשוב לזכור: אם יש נפילה, צריך לדעת לקום ומהר, בלי הלקאות עצמיות. מעידות הן דבר טבעי וזה בסדר להיות אנושי.

 

הייתי בטוחה שהדיאטנית אליה התחלתי ללכת לפני שבועיים עובדת עליי, אבל לא, היא הייתה מאוד מרוצה ממני. אני מאוד מרוצה מההתקדמות שלי, מההצלחה (שכבר רואים), מהכללים שלמדתי ותיכף אספר לכם, ואני בעיקר מרוצה מהנשק הסודי שלי – משקה קפה באלאנס, שעוזר לי לשמור על איזון בין הארוחות ודואג להשאיר לי חיוך סביב הפנים.

 

אז איך זה עבד עבורי בשבועיים האחרונים?

 

עוד באון לייף:

·         התירוצים הכי מצחיקים שפוגעים לכם בדיאטה

·         עפרי פרישקולניק: אני כמו בולימית, רק ששכחתי להקיא

·         מפסיקים לנשנש אחרי החגים

 

כלל ראשון:

50% לפחות ממה שנכנס לפה הוא ירקות ופירות.  ואם אתם רוצים לשמוע על האהבות החדשות שלי אז הן: כרובית סטייל אייל שני (מרתיחים עד למצב רכות, מוציאים מהמים, מזליפים בנדיבות שמן זית ומכניסים לתנור בחום בינוני – גבוה כחצי שעה). מעולה, לאכול את זה עם כל מה שבא לכם, גם כמנה עיקרית בפני עצמה. בדוק. אהבה נוספת: בטטה. אותן פורסים לפרוסות, מזליפים שמן זית ומבשלים בחום גבוה עד שיש לכם מעין תפוצ'יפס בטטה. אם יש לכם ירקות או פירות שאתם אוהבים – תנו להם עוד מקום בחיים שלכם. גיליתי שזה יכול להיות בשליטה וזה משביע מאוד.

 

כלל שני:

כשרוצים מתוק – פרי, כשזה לא מספיק – עוד פרי. ברוב המקרים זה מצליח.

 

את התפוחים ממש מיציתי, אני מודה, אז עברתי לבננות ולתפוזים קטנים (המיועדים לסחיטה). מדובר באושר אמיתי ומשקיט היטב את התאווה למתוק (ואת המצפון). לא צריך להגזים עם הפירות, אבל. זו השתקה קטנה, זה הכל.

 

כלל שלישי:

התחלתי לשתות הרבה שתיה חמה: גם תה, גם קפה באלאנס, ואני מגוונת ביניהם: כוס קפה באלאנס, ככה גיליתי אחרי שאני מתנסה עם המוצר כבר כמה שבועות – בהחלט ממלאת והיא מהווה תחליף נהדר לארוחת ביניים, או סתם פינוק באמצע היום. בהתחלה הייתי סקפטית, אבל עובדה שזה עובד.

 

כלל רביעי:

התחלתי לפנק את עצמי במנה האהובה עליי בארוחות בוקר: אגוז בנדיקט על מצע סלמון ובריוש.  למדתי להכין ביצים עלומות (באמת שלא מסובך), קניתי סלמון מעושן, במקום בריוש, הסתפקתי בפרוסת לחם טעימה. את רוטב הולנדייז החלפתי בקונפי שום שנמרח על הלחם לאחר אפייה בתנור. תענוג אמיתי וכמובן שמשביע בטירוף. עשיתי לכם תיאבון, נכון?…

 

מקווה שבדיווח הבא יהיו לי עוד בשורות טובות. אני אופטימית.

רוצים לדעת עוד על סיבים תזונתיים ותחושת שובע? לחצו כאן

תגובות (0)
הוסף תגובה