לא רק הקילוגרמים עושים את ההבדל

"כשאני אראה כך, גם לי יהיו כוחות להתאפק מול כל הפיתויים, גם אני אעז לצאת לאירועים ואפילו ליהנות כמו שצריך…" כך אמרה לי תמר, כשבצאתה מהקליניקה שלי פגשה את מאיה (השמות בדויים), מכרה ותיקה שנמצאת אצלי בתהליך הרזייה בדיוק כמוה. מה שתמר לא ידעה הוא שמאיה שוקלת קצת יותר ממנה ויש להן אותן פרופורציות בדיוק. ההבדל היחיד המשמעותי בין שתיהן הוא שתמר אינה משקיעה בטיפוח המראה החיצוני והנשיות שלה כלל, ואילו מאיה מקפידה מאוד על לבושה, על טיפוח הציפורניים, השיער והאיפור.  

 

עוד באון לייף:

·         התירוצים הכי מצחיקים שפוגעים לכם בדיאטה

·         עפרי פרישקולניק: אני כמו בולימית, רק ששכחתי להקיא

·         מרחבי הרשת: אובדן חשק בזמן טיפול בדיכאון – תופעה זמנית

 

פעמים רבות אני נתקלת בנשים, אשר לאורך תהליך ההרזיה שלהן מזניחות את המראה החיצוני בתירוץ של "למה להשקיע? גם ככה אראה שמנה" והבטחה לטיפוח עצמי כאשר יסיימו את תהליך ההרזיה. הבעיה היא שברגעים של תיעוב עצמי, יכולת ההתמודדות הנפשית ירודה והדימוי העצמי באשר ליכולותינו בתהליכים מאתגרים, כגון תהליך הרזייה, נמוך מאי פעם. לעומת זאת, ברגע שאנו מרגישות טוב עם עצמנו, הכוחות הנפשיים מתעצמים.

 

רגעי התמודדות רבים מצפים לך ואת חייבת להיות חזקה ומלאה בכוחות פנימיים, מאיפה תשיגי אותם? ודאי תחשבי שהתשובה היא תמיכה של חברה או של הבעל, שינון מנטרות מעצימות ותזכורות חוזרות להבטחותייך לשנה החדשה, אך התשובה הזו לא לגמרי נכונה.

כל הפתרונות הללו אינם יעילים אם אינך מאמינה שמגיע לך, אם אינך אוהבת את עצמך מספיק בשביל להילחם עבור מה שחשוב לך, והכי חשוב אם אינך נהנית לא רק בסוף, אלא גם לאורך התהליך.

 

נסי לדמיין את הסיטואציה הבאה: את הולכת לאירוע, לבושה בשמלה המחמיאה שקנית לעצמך לאחר שהצלחת להשיל 10 ק"ג ממשקלך. במהלך הערב את הולכת לשירותים, מסתכלת במראה ומחייכת בגאווה לעבר המותן המעוצבת שמציצה לה לאחר שנים של התעמלות. לאחר מכן את חוזרת לאירוע ועומדת מול בופה מנות הפתיחה המטוגנות. כנראה שעכשיו, דקה לאחר שחווית כמה רגעים של אושר ואהבה עצמית מול המראה, תוכלי בקלות יחסית לוותר על המטוגנים הללו אשר פעם ידך נשלחה אליהם ללא מחשבה מוקדמת. ואולי יהיה לך הכוח לפנק עצמך בחטיף מטוגן אחד ולעצור אחריו. כל זאת בגלל שאת נהנית מהתוצאות של ההרזיה כל רגע ושום דבר שבעולם לא שווה את הסיכון להשמנה חוזרת.

 

זכרי, כל אישה מלאה/שמנה יכולה להראות טוב יותר מאשה רזה אחרת. הסוד הוא בבגדים שהיא תלבש, אם הגזרה תחמיא לקימורי גופה – תבליט את החלקים היפים ותסתיר את אלו שאנו פחות אוהבות. אם הצבע יבליט את עיניה היפות או את עורה השזוף.

 

אך הסוד הכי גדול הוא בתחושה הפנימית שמשתקפת החוצה, דרך העיניים והחיוך האמיתי שלא יורד לאורך היום. אין דבר נעים וסקסי יותר מאשה שמחייכת בעיניים נוצצות. אז למה לך לחכות עד לסוף התהליך בשביל להיות יפה?

 

כמה טיפים להופעה מחמיאה לנשים במידות גדולות ובכלל, באדיבות "סטייל גורו – בית ספר לסטיילינג אישי":

 

1. שמלה בצבע אחיד: הרבה נשים בטוחות ששחור מרזה. האמת היא שכל צבע אחיד שתלבשי לכל אורך הגוף יגרום לך להראות רזה יותר. ההמלצה שלנו היא שמלה בצבע אחיד או הדפסים רפטטיביים (הדפסים שחוזרים על עצמם) לאורך כל הבד.

 

2. הדגשת המותן: המותן היא איזור מאוד נשי בגופנו, ככל שנדאג להדגיש את המותן שלנו כך ניראה יותר פרופורציונאליות ויותר נשיות.

 

3. קווי אורך: ככל שניצור יותר קווי אורך בלבוש שלנו, כך ניראה יותר צרות וארוכות. הכוונה היא לא רק לחולצות בעלות הדפס של קווי אורך אלא גם לשימוש בשרשרת ארוכה/צעיף פתוח/ווסט/ג'קט או כל עליונית פתוחה שתיצור מראה של קווי אורך על הגוף.

 

4. הלבשה תחתונה: השקיעי בהלבשה תחתונה נכונה! חזייה נכונה יכולה לגרום לך להראות לפחות 5 קילו פחות. אם השקעת הרבה כסף בחזייה זה לא אומר שהיא נכונה.

 

כללים להתאמת חזייה:

  • הברזלים צריכים להישאר במקומם כשאת מרימה ידיים.
  • החזה צריך להיות מונח כולו בתוך החזייה (בלי 4 ציצים).
  • הרצועה האחורית צריכה להיות באותו גובה של הברזלים מקדימה.
תגובות (0)
הוסף תגובה