שבוע שני – קצת יותר בבאלאנס

חצי קילו פחות! כן כן, קראתם נכון. לאחר הפוסט בשבוע שעבר, בעזרת לא מעט כוסות קפה של באלאנס – המשקל הדיגיטאלי מהבהב מספר שגורם לי קצת נחת. נכון, אולי תאמרו שיש שיטות שבהן יורדים קילו או קילו וחצי בשבוע – בדרך כלל רק כדי להעלות אותם בחזרה באותה המהירות. אני אוהבת לרדת לאט – ולשמר את ההישג לזמן ממושך. לא להכניס את הגוף שלי לסטרס מיותר ולא לגרום לו להילחם ולשמור על כל גרם בנחישות של וייל אי קיוטי שרודף אחרי הרוד ראנר.

 

עוד באון לייף:

·         התירוצים הכי מצחיקים שפוגעים לכם בדיאטה

·         עפרי פרישקולניק: אני כמו בולימית, רק ששכחתי להקיא

·         מפסיקים לנשנש אחרי החגים

 

חייבת להודות שלמרות שיש מספר מדוייק במשקל – הירידה במשקל היא דווקא אומדן. מדוע? כי לראשונה בחיי שברתי את היד (לעזאזל) כך שאני צריכה לחשב פחות או יותר את משקל הגבס שעלי, בהתאם לכמה שהרופא אמר שהוא שוקל, להוסיף אותו למשקל בו הייתי בשבוע לפני הגבס, ואז לבדוק אם ירדתי או עליתי. מקווה שלא הסתבכתם עם החישוב.

 

אז או שבאמת ירדתי במשקל – או שהגבס הרבה יותר קל ממה שהרופא אומר. ואני יכולה להבטיח לכם שהוא לא מרגיש קל כלל וכלל. עכשיו אני צריכה להשוות כל שבוע למשקל בו הייתי כשנשקלתי עם הגבס לראשונה כדי לעקוב אחרי ההבדלים. מבטיחה לעדכן.

 

לפעמים אני כל כך ממהרת בבוקר עד שאני לא מספיקה אפילו לשתות קפה. זו הסיבה שיש לי גם מאגרי קפה באלנס שלקחתי לעבודה, ושקית אחת תמיד גם זרוקה לי בעומקי התיק. אני לא מסתירה את העובדה שאני שותה אותו כי אין לי במה להתבייש על כך שהכנסתי יותר סיבים תזונתיים לתפריט היומי שלי. זו לא "דיאטה", זה הרגלי אכילה ושתייה בריאים יותר.

 

 

למעשה בעקבות הניסוי שלי גם עובדת נוספת ממקום העבודה שלי התחילה לשתות אותו, לאחר שחקרה אותי עליו – כמה צריך לשתות (פעמיים – שלוש ביום), האם הוא מלאכותי או טבעי (טבעי לגמרי, זוכרים מהפוסט הקודם?) ואיך הטעם (לגמרי כמו נס קפה רגיל). אנחנו עושות לנו הפסקת קפה באלאנס יחדיו. הרבה יותר כיף לעבור את התהליך עם מישהו נוסף כך שיש גם דירבון הדדי ואוזן קשבת, ומישהו שחולק איתך קפה ועוגייה, כי כך אוכלים רק חצי עוגייה 🙂

 

מדי פעם, כשנמאס לי לשתות רק קפה כמשקה חם – אני לוקחת חצי שקית קפה ומערבבת עם כפית שוקו וחצי כפית סוכר או תחליף סוכר, סטיביה או סוכרלוז, מה שיש בבית. מתקבל משקה מוקה טעים, אמנם עם קצת יותר קלוריות, אבל עדיין עם סיבים תזונתיים ש"תופסים" את הבטן ושומרים על תחושת שובע.

 

לארוחות אני מגיעה כשאני לא מורעבת. שמתי לב שאני גם אוכלת פחות בארוחה עצמה. אני לא ממלאת את הצלחת כמו בעבר, וגם אם מילאתי – לא תמיד אני מסיימת הכל. למרות שלימדו אותנו שיש ילדים רעבים באפריקה. ולעזאזל, כולנו יודעים שיש גם ילדים רעבים בישראל ולא מעט מהם, זו סיבה למצוא פתרונות לבעיית הרעב והעוני – אבל זו בהחלט לא סיבה לדחוף אוכל לפה בכוח גם כשכבר לא רעבים רק כי עוד נשאר משהו בצלחת. עוד מעט יעברו כבר 100 שנים מאז המצאת מכשיר גדול שאתם יכולים להיות בטוחים שישמור עבורכם על כל מה שהותרתם בצלחת – המקרר הביתי.

 

בפעם הבאה – כבר שלושה שבועות לתוך הניסוי – איך הוא מתקדם ובאלו עוד מזונות אפשר למצוא סיבים תזונתיים?

תגובות (0)
הוסף תגובה