ירדה 30 קילו ואיבדה את החיוך

לא הרבה נשים מוכנות להודות בכך שלפעמים הרזיה משמעותית דורשת הסתגלות, אבל אלונה אופיר, שרזתה 30 קילו, החליטה שהיא חייבת לדבר על זה ולספר את האמת. אחרי תקופה לא פשוטה היא הגיעה אל אפרת אצ'רקן, מאפרת לייף, על מנת שתעזור לה לחזור להיות הדיווה שהיא היתה לפני ההרזיה.

 

 

 

 

 

אלונה היא בת 39, אמא לילדה בת 18, גרושה פעמיים, סטנדאפיסטית, שחקנית ויוצרת. את רוב חייה היא מקדישה לבמה, ולכן המראה החיצוני תמיד היה משמעותי עבורה. בזמן ההיריון שלה היא העלתה 28 קילוגרמים, ולאורך השנים נוספו עוד כמה קילוגרמים, אך עדיין אלונה תמיד הרגישה אישה סקסית וחיונית. רק בשנים האחרונות היא התחילה לדאוג. "אני מתה מפחד מהיום שאני כבר לא אוכל לעשות את זה", היא משתפת. "אני רואה המון שחקניות שצריכות המון בוטוקס, המון סקס אפיל והמון יחצנות כדי לא להראות פתטיות. זה מה שהכי מפחיד אותי, שהלוק שלי יקרוס ואני עדיין אחשוב שאני סקסית".

 

מתוך הפחד הזה החליטה אלונה להתחיל בדיאטה. היום, כאמור, היא שוקלת 30 קילו פחות, אבל בניגוד למה שאפשר אולי לחשוב, היא לא מרגישה יותר קלילה ומשוחררת. "אני רואה המון פעמים בכל כלי התקשורת נשים שעברו איזה שהוא שינוי פיזי ויש להן איזה מן דקלום שחוזר על עצמו, עם משפטים כמו 'אני שלמה עם עצמי עכשיו'. אני לא מאמינה למילה שלהן, בגלל שאני מאמינה שאו שאתה רזה מטבעך ולא צריך לעשות בשביל זה הרבה, או שאתה אדם שרעב 24 שעות ביממה. אני מודה שאני כל הזמן רעבה".

 

אבל לא רק הרעב מציק לאלונה. "על כל קילו שהורדתי, הורדתי קילו באושר, הורדתי קילו בשמחת חיים. מאז שרזיתי אני ממש לא מרגישה דיווה".  

 

כיום מבינה אלונה שהכול מתחיל מהראש. "אני חושבת שנשים שמות המון משקל על המשקל. אני רוצה להגיד לכל הדיוות שמרגישות מלאות, אפילו שמנות, שיחשבו היטב למה הן רוצות להוריד במשקל. ללכת ולשאול את עצמך את השאלות עם מטפל, עם קואוצ'ר, אבל להבין באמת מאיפה הרצון להוריד במשקל מגיע. אם, חס וחלילה, זה עניין בריאותי אז כמובן שאי אפשר להתעסק עם זה, אבל אם יש לה חיים מלאים ובכל זאת היא מרגישה שלא טוב לא, כנראה שמשהו לא בסדר, וזה לא רק בגלל הרוגלך".  

תגובות (0)
הוסף תגובה