לרדת 5 קילו בשבועיים זה ג'וי. כלומר, באלאנס

זה ישמע כאילו אתם קוראים את הכתבה משבוע שעבר, אבל אני שמחה לבשר על עוד ירידה של 2.5 קילו! יש תמורה לאגרה כמו שאומרים, ומתחילת התהליך לפני שבועיים, התחושה פשוט בלתי ניתנת לתיאור.

 

 

עוד באון לייף:

·         התירוצים הכי מצחיקים שפוגעים לכם בדיאטה

·         עפרי פרישקולניק: אני כמו בולימית, רק ששכחתי להקיא

·         מפסיקים לנשנש אחרי החגים

 

אז נכון, השבוע קצת שחררתי רסן, פתאום נורא התחשק לי שוקולד אז פרגנתי לעצמי, ואכלתי קצת יותר פחמימות מהרגיל. אבל מסתבר ש, וזה דבר חשוב, מה שחשוב באמת זו השגרה, ההתמדה, והרוב הוא הקובע.

 

כמו שכוהנת הבריאות רחל טלשיר אמרה, ואני מרשה לעצמי להביא את רוח הדברים: אדם שכל השבוע, אוכל ג'אנק פוד ואוכל לא בריא, ארוחת בריאות אחת על פי כל הכללים לא תהפוך אותו לבריא; היא תהיה זניחה ולא משמעותית בכלל, וכך זה גם ההיפך. אם מקפידים על ארוחות בריאות ואורך חיים בריא ואחת לשבוע אוכלים ארוחה שלא עומדת ממש בכללים, זה זניח ובטל בשישים. החוכמה היא לפרגן, ולעלות על הסוס בחזרה, בלי שום הלקאות עצמיות.

 

אז איך אני ממשיכה להתמיד? אימצתי את משקה קפה באלאנס בבית, ובחוץ שותה (בבתי קפה, במקום אוכל). זה גם ממש מחמם בימים הקרים, גם מאוד משביע, ומהווה מנת חלבון ופחמימה ביחד. בנוסף אני מופתעת כל פעם מחדש מכמות קפאין שמעוררת ומקפיצה אותי בבת אחת וזה כיף – זריקת אדרנלין מטורפת, פתאום באמצע היום.

 

מצאתי גם שלהיכנס לסופר גדול עמוס בדברים שאסור לי להסתכל עליהם בכלל, שלא נאמר לא לאכול אותם,  זו חוויה מאוד מוזרה. לפתע, קרוב לחצי מהמדפים כבר לא רלוונטיים עבורי, אין אפילו מה לבדוק ולהתעדכן. מבחינתי זה אוכל לאנשים מזן אחר, לא אני. לכן אני מאוד מקפידה להכניס הביתה רק דברים שהם אכילים עבורי, וכמו שכוהנת בריאות נוספת אומרת: לא מכניסים אויבים הביתה, וזה כל כך נכון.

 

אמנם חשוב שיהיו בבית הרבה אופציות לנשנוש, אבל חשוב שהן יהיו בריאות, כגון תמרים, קלמנטינות, ריבה טעימה עם סוכר(!), כי גם ככה אחרי פרוסה אחת ממצים את העניין, עלי גפן בקופסת שימורים, בטטות שמוכנות להכנס לתנור ולצאת כאנטיפסטי מתקתק ומענג והרשימה עוד ארוכה.

 

דווקא את הספורט שמאוד אהבתי, הזנחתי לאחרונה. גם לא הרגשתי טוב, וגם הקור הזה, שלא ממש מעודד אותך לצאת החוצה להתחמם ולהזיע, אבל אין לי ספק שזהו השלב הבא בתהליך, וחייבים להכניס אותו למשוואה בהקדם.

 

קראתי גם שכדאי מאוד לשתות קפה שחור, או קפה כלשהו ממש לפני היציאה להתעמלות, כיוון שזה עוזר בשריפת הקלוריות, והגוף עובד טוב יותר. אז השבוע, אני מתחילה להכנס בכל הכוח: גם לריצה וגם לשחייה, כי יש טריאתלון עוד כמה חודשים וכדאי להיות מוכנים.

 

בשבוע הבא אני אעדכן אתכם איך הלך לי, ואתן לכם הזדמנות לנסות בעצמכם – ולספר לי!

רוצים לדעת עוד על סיבים תזונתיים ותחושת שובע? לחצו כאן

תגובות (0)
הוסף תגובה