האם יש דרך חדשה להסיר את האיפור?

אם אתם מכירים את המדור כבר, הרי ששמתם לב לעובדה שאני לא נוטה לסקר מוצרי טיפוח. הסיבה העיקרית לכך היא העובדה שבניגד למוצרי איפור, בהם ניתן לקבל פידבק מיידי, מוצר טיפוח מצריך התנסות לאורך זמן על מנת לגבש עליו חוות דעת מהימנה ככל האפשר. אני גם מתקשה להאמין ביכולות ה"מאגיות" של תכשירים, אבל בהחלט מתייחסת אליהם כאל מוצרים העוזרים לשמר ולמנוע בריחה של לחות וכפועל יוצא מכך גם תורמים לטיפוח מראה וחיות העור.

עוד באון לייף:

 

אז כעת, זמן מה לאחר שהתנסיתי בכמה וכמה מהם, קיבצתי לכם אסופה של מבחר מוצרי טיפוח שחיכו על מדף הטואלטיקה שלי בסבלנות אין קץ, עד שאחליט על "גזר דינם"- מי לשבט ומי לחסד.

 

Micellar Cleansing Water with Rose Petals– מסיר איפור רב תכליתי של NUXE

מוצר ניקוי והסרת איפור המבוסס על ורדים ומיועד לפנים, לעיניים ולשפתיים כאחד. המסיר מגיע בבקבוק פלסטיק מוארך בעל פיה קטנה, ממנה ניתן למזוג כמות מדודה אל צמר גפן בעת השימוש, בוקר וערב.

תמיסת הניקוי, אשר על פי הכתוב מיועדת לעור רגיל-יבש, מסירה את האיפור באופן נאות, אם כי לא אופטימלי כמו מסירי איפור המיכלים שמנים הידרופיליים ו/או נדיפים. היא בעלת ניחוח עדין ולא שתלטני ובניגוד למי פנים ייעודיים אחרים שהתנסתי בהם, איננה מייבשת את עור הפנים, מה שמחזק את המלצת החברה שלא לשטוף את הפנים לאחר השימוש.

היתרון הגדול של מוצרי נוקס נובע מכך שהם אינם מכילים פראבנים וחומרים משמרים, מרכיביהם בעלי אחוז גבוה של רכיבים צמחיים פעילים וכל האריזות שלהם ניתנות למחזור.

מחיר: 121 שקל, שלא בעת הנחות מותג.

שורה תחתונה: מוצר חביב למדי, אם כי לא מצאתי אותו תחליף ראוי למסירי האיפור הדו-פאזיים בהם אני משתמשת, אלא רק כשחקן חיזוק לפינישים אחרונים של שאריות איפור.

 

 

 

Nourishing & Protective Eye Cream– קרם עיניים של לייף

לייף מתחדשים בסדרת טיפוח חדשה שעלתה זה מכבר על המדפים. ראשית, ניכר שהושקעה בליין המוצרים החדש גם מחשבה עיצובית – מארזי צנצנות הזכוכית האדומות בעלות המכסים המטאליים אכן מצליחים לשוות לוק יוקרתי יותר לליין הפופולרי.

 

קרם העיניים שבחנתי מכיל קומפלקס ייחודי של זרעי חמוציות, ליקופן (המופק מעגבניות) ומרכיבי אומגה 3 ו-6 להזנה, ליחוח ושיפור מראה העור. אמנם במהלך היום לא חשתי תחושה רוויית לחות יוצאת דופן באזור, אבל הוא בעל מרקם עשיר, אשר אינו נספג במהירות ועם ניחוח עדין, נעים ולא אגרסיבי.

 

מחיר: 109 שקל, אבל שימו לב שלעתים תכופות יש מבצעים והנחות משמעותיות שוות.
שורה תחתונה: קרם עיניים חביב, שנותן תמורה מלאה למחירו וזמינותו.

 

 

 

Gommage Douceur– פילינג גרגרים עם תמצית אננס של PAYOT

פילינג גרגרים עדין להסרת תאי עור מתים והענקת לחות, המיועד לשימוש כפעמיים בשבוע. הוא מגיע בטיובה לחיצה העומדת על ראשה והגרגרים בתוכו עדינים וקטנטנים, כמובטח, ואינם שורטים את העור. ניחוח הבישום שלו עדין וקליל ומותיר תחושת ניקיון רעננה לאחר השטיפה. אמנם לא חשתי בשוני מבחינת יכולותיו או ביצועיו של העור בטווח הארוך, אבל לאחר השימוש הוא אכן מרגיש נעים מאוד, ללא תחושת היובש המעיקה שפילינגים אגרסיביים יותר עלולים לגרום לעיתים.
מחיר: 227 שקל, שלא בעת הנחות אקראיות.
שורה תחתונה: לא באמת מוצר חובה ברוטינת הטיפוח לטעמי, אלא אם כן ממש בא לכן להתפנק.

 

 

 

DayWear Advanced Multi-Protection SPF50  – קרם הגנה רב תכליתי של אסתי-לאודר
שחקן חיזוק חדש לסדרת ה"דיי-וור" הפופולרית של החברה. הקרם החדש מגיע בטיובה לחיצה העומדת על ראשה וניחן בריח המלפפונים המזוהה עם הסדרה. מדובר בקרם לחות בעל הגנת מסנן קרינה גבוהה במיוחד, שיכול לשמש למריחה מעל שגרת הטיפוח היומיומית, או אפילו לעמוד בפני עצמו במקום קרם הלחות השגרתי.

במבט ראשון הוא נראה ומרגיש נוזלי מאד ותחליבי. המריחה שלו עשירה למגע, והוא מותיר אחריו שכבה לבנבנה (תוצר של מסנן הקרינה הגבוה) המתמסמסת אל העור חיש קל ומותירה אותו חי למראה ורווי לחות. לא חושבת שהייתי ממליצה עליו לבעלות עור שמן, אבל עבור העור המעורב-יבש שלי הוא פשוט היה נפלא והותיר אותו נעים למגע גם לאורך שעות רבות, וגם כששימש בסיס לאיפור פנים מלא.
מחיר: 230 שקל.
שורה תחתונה: יופי של תכשיר לארסנל הטיפוח היומיומי – הושם כלאחר כבוד בארון הטואלטיקה האישי שלי, שם הוא נמצא בשימוש כמעט יומיומי.

 

 

 

Skin Caviar Luxe Sleep Maskמסכת הזנה ללילה של לה-פריירי

לה פריירי תמיד מיצבו את עצמם בחוד החנית של מוצרי הטיפוח היוקרתיים. כזה הוא גם קרם הלילה שלהם, מסדרת ה"סקין קאוויאר" הממותגת לעילא ולעילא.

 

מסכת הלילה מגיעה בצנצנת זכוכית כחולה, כמרבית מוצרי הפנים שלהם. אישית, אני מתחברת פחות למוצרים אליהם צריך לדחוף את האצבעות חזור ושוב (מי אמר "דאבל דיפינג" ולא קיבל?), ומעדיפה את הבקבוקונים בעלי המשאבה שאולי מבזבזים קצת יותר חומר, אבל היגייניים יותר. ניחוח הקרם הינו של ורדים, אם כי עדין ולא משתלט על אפים רגישים כשלי. הוא נראה ומרגיש עשיר מאוד למגע, אבל מתמוסס אל תוך העור תוך שניות ספורות ומותיר אותו נעים, רך ומלוחלח למגע. אחלה פינוק לילי, פוסט מקלחת ופרה-שמיכת פוך חורפית.

 

לגבי שיפור במצב העור – לא ראיתי שום דבר כזה, ולכן כל יתרונותיו הנהדרים לא מתרצים בעיני, בשום דרך שהיא, את מחירו השערורייתי. על מנת לפנק את עצמך בקופסית מהקרם, תאלצי להיפרד מלא פחות מ-1,700 ש"ח(!) טבין ותקילין. הגם שברורה לי לגמרי כוונת המשווקים, המכוונים גבוה, זהו קרם שככל הנראה מיועד אך ורק לאלפיון העליון. בז'רגון שלי, כמפרנסת כמעט יחידה ואם חד הורית, צנצנת כזו שוות ערך למימון חודש אחד של צהרון גן בעבור הילדה, פלוס יתרה מכובדת למדי לקניית זוג נעליים לא זולות במיוחד. מה שאומר שהוא לגמרי יורד מהפרק.

מחיר: 1,700 שקל.

 

שורה תחתונה: נהדר לגמרי, רק אם את אשת אוליגרך.

עד כאן להיום, יקירותיי המטופחות.
מזמינה אתכם להגיב ולשאול כל מה שעולה על דעתם, כאן או ב
עמוד המקצועי שלי.

***הכותבת היא מאפרת מקצועית
 

תגובות (0)
הוסף תגובה