למה חייבים להסיר את האיפור בלילה?

אם היינו מקבלות שקל בכל פעם שהיינו שומעות על כך שחייבים להוריד איפור לפני השינה, היינו עכשיו על איזה חוף באיים הקרביים. כמעט אין כתבה על איפור שלא כוללת את האזהרה הזו והיא גם מככבת בכל ראיון עם דוגמנית, שמוכנה להישבר שזה סוד היופי הכי גדול שלה. אבל האם זה באמת כל כך חשוב כמו שאומרים לנו?

 

"בלילה כל המערכות של הגוף מתקנות את עצמנו מכל המפגעים של היום, וכך גם העור", מסבירה רונית גילר, מנהלת מחלקת הקוסמטיקה בסופר-פארם דיזנגוף סנטר. "על מנת שהוא יוכל לחדש את עצמו, הוא צריך לנשום ולהתאוורר. מה גם שהעור יראה הרבה יותר יפה, נקי ורענן".

 

את תהליך הניקוי ממליצה גילר לעשות על פי סוג העור וכן על פי סוג האיפור. "יש מגבונים להסרת איפור שמיועדים לנשים עצלניות יותר, שלא יעשו את כל התהליך של סבון, חלב פנים ומי פנים. זה המינימום, אבל זה לא ניקיון יסודי. אני תמיד אומרת שזה כמו שנהוג להתקלח עם מים וסבון, אבל אם את בתנאי שטח אז גם מגבונים יספיקו, ככה גם המגבונים לניקוי איפור – הם בסדר, אבל לא באמת תחליף לניקוי טוב".

 

עוד מסבירה גילר כי מי שלא מתאפרת הרבה, או לא מתאפרת בכלל, יכולה להשתמש בסבון פנים, אפילו בזמן במקלחת. "אבל מי שמתאפרת באיפור מסיבי יותר, כמו מסקרה וצלליות, צריכה להשתמש גם במסיר איפור לאזור העיניים, על מנת לתת לעיניים לנוח ולמנוע דלקות".    

תגובות (0)
הוסף תגובה