מה קסטרו מתכננים לקיץ 2014

נתחיל מגילוי נאות. או סוג של: לא באתי לתצוגת האופנה של קסטרו נקייה ממטענים. ולא רק בגלל הצפיפות שהיתה בכניסה וביציאה לברכה האולימפית בוינגייט, שם נערכה התצוגה (ושם גם צולם הקטלוג). בניגוד לדוגמניות ולאושיות שהסתובבו שם, אני דווקא הגעתי עם בטן מלאה, ולשם שינוי לא מבן אנד ג'ריז, אלא מפרסומת הטוורקינג שרצה בימים אלו.

 

עוד באון לייף:

 

למקרה שהצלחתם לפספס, הפרסומת מציגה את ישבנה המרקד של הפרזטורית גל גדות תוך שהיא קוראת לנשים לצלם את עצמן מנענעות את עכוזן ובתמורה אולי לזכות בג'ינס. כשצפיתי לראשונה בפרסומת נחרדתי נוכח המחשבה על אלפי ילדות שיעלו סרטונים של טוורקינג ועל כל שלל הטוקבקים והשיימינג שיגיעו איתם. אחר כך גיליתי באותיות הקטנות כי התחרות מיועדת לבנות 18 ומעלה, ככה שכבר לא היה לי ממש "קייס" נגד קסטרו – מגיל 18 אישה יכולה להחליט בעצמה אם היא בוחרת להציג לעולם באופן מיני חלקים מגופה בתמורה לכסף. אה, סליחה, ג'ינס.

 

אבל כמובן שהתצוגה היום היתה יותר מהוגנת, ולכן השתדלתי להישאר אובייקטיבית ולהפסיק לחפש את מיילי סיירוס על המסלול. בכל זאת, עיתונאים זה עם רציני. כפי שהבטיח הלוקיישן, מדובר בקולקציה ספורטיבית מאוד, בעיקר כשמדובר בקו ה-Red הקזו'אלי וה-Blue הג'ינסי. בניגוד לקולקציית החורף, שפריטים ממנה היו יכולים להשתחל בקלות גם לארון של מי שעוד גדלה על תוכניות ילדים בשחור ולבן, הפעם היא מיועדת בעיקר לדור שלא ידע את דליק וטוליפ, שכן היא כוללת הרבה פריטים צמודים וקצרצרים, עם פלטה מרכזית של גווני פסטלים והדפסים פרחוניים, גם לגברים. כחלק מהשראות הספורט יש בה חצאיות טניס קצרצרות, שורטים בגזרה ספורטיבית ושימוש ניכר בבדי סקובה (המיועדים בדרך כלל לבגדי צלילה).

 

אלו המגמות המרכזיות שבלטו בתצוגה:  

 

1. דרופ איט כאילו זה חם

 

מתוך הקטלוג. צילום: דודי חסון

 

מכנסי הדרופ נחשבים לפריט המאסט של קסטרו העונה. מדובר במכנסיים בגזרה נמוכה שבחלקם העליון נשפכים כמו באגי ובחלקם התחתון נצמדים שוב לקרסול. הם מגיעים במגוון בדים, שהמוצלח שבהם הוא ג'ינס, ועובדים טוב עם חולצות בטן – פריט נוסף שרשם נוכחות על המסלול.

 

2. מד וומן

 

מתוך התצוגה. צילום: אבי ולדמן

 

חצאית בניחוח שנות ה-50 בגזרתA  נפוחה, שמגיעה בגוונים ורוד, אפרסק ומנטה, היא ככל הנראה הפריט הכי יפה שנרשם בתצוגה. עם זאת, ולמרות החזות "המבוגרת" שלה, הגזרה הנפוחה לא תחמיא למי שלא אוחזת בגוף גבעולי.

 

3. הכול כלול  

אם לשפוט על פי התצוגה של קסטרו, האוברולים מככבים העונה, כהמשך ישיר להשפעות הניינטיז שהרגשנו בשנה האחרונה. הם מגיעים בכל צורה ואורך, החל מג'ינסים ארוכים וקלאסיים, דרך ספורטיביים מבד וגומי במותן ועד לקצרצרים ופרחוניים. שוב, פריט שלא הולם את כל מי שהמושג "סיבה למסיבה" אומר לה משהו.

 

4. מה את לובשת?

 

מתוך התצוגה. צילום: אבי ולדמן

 

שמלות הערב – או בשמן הפרקטי יותר: שמלות הפרום – מריחות מקצת דיסקו גלאם, עם הרבה פליסה ושיפונים ומעט פייטים ופנינים. הן בהחלט מתאימות לקהל היעד שלהן, נערות נרגשות בשלב כזה או אחר של התיכון. אותנו הן יהלמו קצת פחות.  

 

5. אז בקיצור

 

מתוך התצוגה. צילום: אבי ולדמן

 

שורטים היו ברשימת הכוכבים הגדולים של התצוגה, כחלק מההשראה הספורטיבית. הם הגיעו בג'ינס, בטריקו ובדמוי עור, כשכולם בגזרת האצנים מהאייטיז, עם המותן הגבוהה מגומי והחתכים הגבוהים בירכיים. עם סטיילינג נכון הם בהחלט יכולים להלום את מי שיש לה רגליים דקיקות ושיק היפסטרי. כל השאר יכולות – שלא נאמר צריכות – לוותר.

 

6. קבוצות זה לא רק בפייסבוק

 

מתוך התצוגה. צילום: אבי ולדמן

 

הדפסי המספרים על החולצות הוא אחד מהאלמנטים שחזרו שוב ושוב, הן בקולקציה הנשית והן בגברית. לפעמים הופיעו המספרים על גבי סווטשירטים עם הדפסים פרחוניים, שילוב חמוד בין המראה האמריקאי הלבנבן והמתקתק לצד היותר היפ הופי של אמריקה. אבל שוב – זה יכול לעבוד רק עד גיל מסוים.

 

7.  הניינטיז עדיין פה

 

מתוך הקטלוג. צילום: דודי חסון

 

וכרגיל, לא מדובר בצד היפה של הניינטיז. כבר הזכרנו את מכנסי הספורט, את אורכי השלושת-רבע ואת מראה הקולג' שמנצנץ במספרים שעל הסווטשירטים, עכשיו הגיע זמן להזכיר גם את אורכי הברמודה שצצים במכנסי הגברים, חולצות הבטן וההדפסים הפרחוניים שמופיעים בפריטים של שני המינים. הפעם לא מדובר בפרחים קטנטנים ששזורים על הבגד, כפי ששבנו לראות עוד בחורף שעבר, אלא הדפסים גדולים, לעיתים בפסטלים ולעיתים בצבעים וצורות אקזוטיים יותר, כולל עצי דקל ותוכים. סגנון דומה נצפה לאחרונה אצל כמה מבתי האופנה הגדולים בעולם, אבל איכשהו על גבר אירופאי זה נראה יותר מתאים מאשר על הגבר-גבר הישראלי.   

 

8. מערכות לבוש

 

מתוך התצוגה. צילום: אבי ולדמן

 

העונה אפשר לראות לא מעט מערכות לבוש גם בקולקציות הקזו'אל וגם בבגדי הערב, כמו למשל מערכת הלבוש עמה פתחה גדות את התצוגה, הכוללת חצאית קצרה עם סיומת מתנפנפת וחולצת בטן צמודה ותואמת, שניהם עם החיתוכים הגרפיים המתבקשים לאחרונה. בין בגדי הערב אפשר היה לראות חצאיות עיפרון וגופיות תואמות עם אפליקציות תלת ממדיות או תחרה, חלקן חביבות וחלקן זולות למראה.  

 

9. דמוי עור

השימוש בחומרים דימויי עור לקולקציית קיץ קצת תמוהה, מה גם שהוא לא נעשה בצורה הכי מבריקה שלו. כך, למשל, אחת מהשמלות הראשונות בתצוגה היתה שמלת מיני עם מחשוף סטרפלס ושילוב צבעים של שחור-ורוד-תכלת. אפילו לדוגמנית היא לא הצליחה להחמיא.

 

10.  השמלה הנכונה

 

מתוך התצוגה. צילום: אבי ולדמן

 

שמלת מקסי פרחונית עם מחשוף "תלוי" על חבלים. יאללה, קנינו. שלא תגידו שיצאנו בידיים ריקות.  

תגובות (0)
הוסף תגובה