4 המלצות חובה לאורח חיים בריא

חזרה לכושר – אין ברירה. זה הרי הכרחי שהגוף ישרוף קלוריות, יתמצק לו, מסת השרירים תעלה ורמת השומן תירד, אז חזרתי לעשות שני דברים:

 

עוד באון לייף:

·         התירוצים הכי מצחיקים שפוגעים לכם בדיאטה

·         עפרי פרישקולניק: אני כמו בולימית, רק ששכחתי להקיא

·         מפסיקים לנשנש אחרי החגים

 

קודם כל: לרוץ. נכון, קר, ומבאס לצאת מהבית, אבל אחרי שמתחממים שוכחים מהכל. בייחוד כשיש מוזיקה קצבית שגורמת לך לתהות אם השמיים הם הגבול (או במקרה שלי פארק הירקון).

 

דבר שני: לשחות. למדתי לשחות חתירה למתקדמים, קורס TI, ועכשיו כדי לשפר יכולות אני שוחה עם סנפירים. זה כיף, זה כושר, זה בריא, וגם פה.. קר בהתחלה. אבל פה גם קר באמצע אם עושים הפסקה של יותר משתי דקות בבריכה, אז חשוב לא לשקוט ולנוח, ופשוט לשחות כמה שיותר.

 

 

דבר שלישי: לנשנש בחוכמה. בין אימון אחד למשנהו, אני מנשנשת פירות, ירקות מאודים בתנור, משקה קפה באלאנס ותה. אלו ארבעת פריטי החובה שאין יום שעובר בלעדיהם.

 

בכלל, שתיה חמה נורא מחממת כשקר, ממלאת כשרעבים, ומהווה תחליף טוב לכל פחמימה באשר היא.

 

לסיכום, נראה לי שעליתי על הדרך הנכונה, התחושה כשמפחיתים במשקל היא תחושה נהדרת. הגאווה, הערך העצמי שעולה, היכולת להתמודד עם קשיים, כל אלו מפתיעים כל פעם מחדש ותורמים לחיזוק הביטחון העצמי. הכנתי לכם 4 טיפים שאם תקשיבו להם, הדרך למטרה תהיה הרבה יותר קלה:

 

1. כל אחת שיודעת שכמה קילוגרמים פחות יעשו אותה הרבה יותר מאושרת, היא להתחיל בקטן. פשוט להתחיל, ולאט לאט להגביר קצב. לא חייבים לצמצם בבת אחת את כל האוכל, לא חייבים לצאת לריצת מרתון אחרי שבועיים. הכל בצעדים קטנים, מתונים ומדידים.

 

2. מאוד חשוב לעקוב ולראות איך ההישגים קורמים עור וגידים. זה הדלק שייתן לכן כח להמשיך.

 

3. לרשום מה אוכלים. זה מכניס אתכם לפוקוס ולמעקב. תוכלו לדעת בקלות אם חרגתם, בכמה חרגתם ומתי. יתרה מכך, חשוב גם  למדוד היקפים, כי פעמים רבות לא יורדים במשקל, אבל כן בהיקפים. זה נתון לא פחות חשוב וכמו כן לא פחות מעודד.

 

4. להיפגש עם דיאטנית מקצועית. בתור אחת שכל חייה היית נגד דיאטניות, נוכחתי לדעת שיש משהו במעקב של איש מקצוע שמדרבן ונותן מסגרת (ואין כמו לראות דיאטנית מאושרת, תאמינו לי).

 

ומה אני מאחלת לי? להמשיך ולהגיע למשקל היעד הסופי שהקצבתי לעצמי (60 קילו אבל מי סופר) תוך הנאה מכל מאכל שאני אוכלת (וכן, חשוב לאכול דברים טעימים – אחרת זה לא עובד) ותחושת שובע תמידית כי להיות רעבה זו לא אופצייה, וכמו שאמרתי..

 

אני לא עושה יותר דיאטה אלא מקפידה על אורח חיים בריא ומתמשך.

רוצים לדעת עוד על סיבים תזונתיים ותחושת שובע? לחצו כאן

תגובות (0)
הוסף תגובה