כל מה שגברים לא יודעים על נשים ולהפך

במשך שנים חקרה שרון רובינשטיין, מאמנת לתקשורת בין אישית ותשוקה, את כל הנושא הסבוך הזה שמכונה "בינו לבינה". היא תחקרה אלפי נשים על מנת לגלות מה הן רוצות, ואז עברה לצד השני, על מנת להבין טוב יותר איך הם פועלים ואיפה התקשורת בין שני המינים נתקעת. בפגישה עם אפרת אצ'רקן, מאפרת לייף היא מספרת על הדרך שעברה והמסקנות אליהן היא הגיעה

 

 

כששרון רובינשטיין היתה ילדה, היא עבדה כשוליה של אביה הקוסם. מובן שהיא לא תמיד אהבה את זה, והרבה פעמים העדיפה לבלות עם שאר הילדים, עד שפעם אחת אמר לה אביה: "עשית להם קסם. את לא באת והלכת באותה דרך. השארת אנשים עם קסם". באותו הרגע החליטה שרון שזה בדיוק מה שהיא רוצה לעשות: "בכל סמינר, בכל קורס, אני מנסה להשאיר איזה שהוא קסם באנשים שאנחנו פוגשים. אולי זאת התשוקה האמתית שלי – להיות הקוסמת שלהם, אם אפשר, גם לרגע קל".

 

היום הקסמים ששרון עושה לא כוללים קלפים או שפנים, אלא דווקא נשים וגברים. הכול התחיל כששרון היתה בתחילת דרכה כקוצ'רית. יום אחד הגיע אחד מהמטופלים שלה – שהביא עמו הרבה בעיות מעולם הדייטינג – כשהוא כולו קורן. "תקשיבי, זה לא יאומן", הוא אמר לה. "זה עבד". שרון מיד הבינה שזה התחום שבו אנשים חייבים הרבה עזרה, ושלה יש את היכולת לעזור להם.

 

"את כל ההתחלה עשיתי דווקא דרך הפן הגברי", משחזרת שרון. "עשיתי סקר מאוד גדול, שהגיע ל- 2,700 נשים, בשביל לדעת מה הנשים באמת רוצות מגברים. אחר כך כתבתי את הספר 'מה היא רוצה', שהיום הוא ספר אודיו". מובן שמשם עברה שרון לתמוך בצד השני. "התחלתי לרשום מה שגברים אומרים לי. הם חשבו שאני מלמדת אותם ואני בעצם למדתי מהם. פתאום נוצר מספיק חומר לבנות גם את הפרויקט לנשים, שהמטרה שלו היא ליצור חיבור לצד הנשי שלנו, כי אני חושבת שהמודרניזציה הרסה לנו את זה קצת".

 

היום, כשמאחוריה רבי המכר "למה היא ולא את?" ו"מה היא רוצה", שרון מספרת שרוב הקהל שלה בנוי מנשים שהן מאוד מוצלחות. "הן קרייריסטיות, משכילות, יש להן עבודה ויש להן הרבה מה לתת, הרבה מאוד מה לתת. יחד עם זאת יש להן קושי מסוים בזוגיות, והחברה הישראלית היא חברה מאוד ביקורתית, שמיד מתחילה עם שאלות כמו 'איך את לא מתחתנת? מה חסר לבחורה כמוך?'".

 

אז איך מתמודדים עם כל הלחץ הזה? "אם בחורה מגיעה אלי, אני לא אלמד אותה להיות הביצ'ית שתעשה את החיים קשים כדי שגבר ירדוף אחריה. זה לא הרעיון, כי ברגע שהוא משיג היא כבר לא מעניינת. היא פשוט הפכה את עצמה לכיבוש – וזה טעות מאוד נפוצה שנשים עושות. אבל אני כן אלמד אותה להבחין מה היא באמת צריכה, ואיך לא לבזבז זמן על הגברים שהיא לא צריכה, ואיך לדעת לייצר את כלי המשיכה עם הגברים שמתאימים לה".

 

לאתר של שרון רובינשטיין

תגובות (0)
הוסף תגובה