7 מוצרים שיהפכו את הבישול ליותר בריא

קניתם קטניות, אתם משתדלים לטגן פחות ונמנעים ממזון מעובד. יופי, אלו צעדים מבורכים לעבר תזונה בריאה למשפחה, אבל עם זאת, יש כמה מכשירים וכלים שהומצאו בדיוק כדי לתת מענה לצרכנים המודעים לבריאותם.

 

הנה שבע המלצות שישדרגו כל מטבח וכל גוף:

 

1. בישול בוואקום – מדובר במכשיר חשמלי יקר, אבל מדובר במוצר לא פחות ממהפכני. חברת fein-cook משווקת מכשיר לבישול כל סוגי המזון בשיטת וואקום (סו-ויד בלעז), מה שאומר בישול בטמפרטורה מבוקרת ששומרת על הערכים התזונתיים וגם על האחידות, המרקם, העסיסיות והצבע. השימוש פשוט למדי, ואפשר להכין מנתחי בשר וסטייקים ועד לדגים ולירקות מבלי לאבד מטעמם או מאיכותם. לגבי הכיס זה כבר עניין אחר…

מחיר: כ-3,500 שקל

 

פרטים בלינק הזה

 

2. שומר טריות לעשבי תבלין – מכירים את זה שאתם קונים צרור פטרוזיליה או בזיליקום ירוק ורענן ואחרי יום-יומיים זה נראה כמו סחבה ירוקה ממורטטת? אז שומר עשבי תבלין אמור לעשות את העבודה ולשמור על הירוקים שלכם רעננים גם לאורך זמן. המכשיר החביב של חברת prepara מבטיח לשמור על טריות עשבי התבלין שלכם לתקופה של עד שלושה שבועות, וזו כבר ממש מהפכה, תודו.המתקן צר ומתאים לכל דלת של מקרר, אפשר לשטוף אותו בקלות והוא פשוט מאוד לתפעול ולתחזוקה.

מחיר: 149-129 שקל

פרטים בלינק הזה

 

3. פופקורן בלי שמן – אוהבים פופקורן אבל נחרדים מכמות השמן הנלווה לתענוג? היום יש שורה של מכשירים חשמליים קטנים להפקת פופקורן ללא שמן וללא מלח. זרקו את השקיות להכנת פופקורן במיקרוגל, הכוללות בנוסף לגרגירי תירס גם שומן מוקשה ומלח בכמות נדיבה, והתקדמו לדור הבא. לחנות כלי הבית הוותיקה טישלר (יש משלוחים) יש מגוון של מכשירים ביתיים שישדרגו לכם את הסרט וינפיקו חטיף בריא וכמעט נטול קלוריות.

מחיר: 218-99 שקל

פרטים בלינק הזה

 

4. מייבש מזון – כולנו מכירים את שיטות ייבוש הפירות בימינו, הכוללים הרבה חומרים ותהליכים כימיים מזיקים ואף מסרטנים. בואו נאמר שטבעי זה לא. מי שרוצה לייבש בעצמו בבית פירות וירקות וליצור מגוון גדול של חטיפים ונשנושים בריאים יכול לרכוש מייבש מזון. חסידי ה-raw food הם קהל היעד הקלאסי למכשיר כזה, אבל גם מי שרוצה לוותר על הכימיקלים הנלווים למזון שלנו מוזמן.

 

התענוג לא זול אבל ברגע שהמכשיר אצלכם בבית לא תצטרכו לקנות פירות מיובשים (שיקרים פי כמה וכמה מפירות טריים), תוכלו להכין לדר (אפילו מיוגורט!), ירקות קריספיים כמו צ'יפס בטטה, תפוחי אדמה וסלק, עגבניות מיובשות, גרנולה ביתית, אבקת מרק טבעית ועוד. הייבוש אורך אמנם שעות רבות, אבל הטמפרטורה הנמוכה (עד מקסימום 50 מעלות) מבטיחה שהערכים התזונתיים יישמרו.

מחיר: מ-1,150 שקל

 

פרטים בלינק הזה

 

5. סיר אידוי חשמלי – נכון אפשר לאדות בסיר על הגז או בסלסלת במבוק, אבל הקידמה הטכנולוגית מציעה מכשירי אידוי מתקדמים לבישול נטול שמן, ולרוב הוא כולל כמה תאי בישול להכנת ארוחה שלמה במקביל. יש אפשרות תכנות כדי שהסיר ייכבה בתום הבישול והוא שומר על חום המזון כשעה לאחר סיום הבישול. בסיר אפשר לאדות בשר, דגים, ירקות, פירות ואפילו אורז.

מחיר: מ-100 שקל לסיר בעל תא אידוי אחד עד 400 שקל לסיר בעל שלושה תאים

להשיג בחנויות החשמל ובאינטרנט

 

6. מנבטה ביתית – נבטים נחשבים מזון-על חשוב בעל ערך תזונתי גבוה. למעשה, קטניות וירקות  מונבטים עשויים להכיל עד פי 50 יותר ויטמינים ומינרלים ושאר גורמים מזינים מאשר  לפני הנבטה. מנבטה ביתית קטנה וזולה יכולה לעשות את ההבדל בין ארוחה בריאה לארוחה סופר בריאה בלי מאמץ כמעט. במנבטה אפשר להנביט מגוון גדול של ירקות וקטניות, למשל צנון, גרעיני חמנייה, אפונה, שעועית, עדשים, ברוקולי, שום, בצל, סויה, חומוס, כרוב, רוקט, מש ועוד.

מחיר: מ-75 שקל למנבטה קטנה, דרך 160-130 שקל למנבטות גדולות יותר עם כמה קומות ועד 665 שקל למנבטה חשמלית

 

פרטים בלינק הזה

 

7. צ'יפסר דיאטטי – אם אתם לא ממנביטי הנבטים ומאוכלי הקינואה אבל בכל זאת רוצים להפחית בשומן ובקלוריות, הצ'יפסר הדיאטטי נוצר בדיוק בשבילכם. בעזרת כף שמן אחת בלבד אפשר לטגן כמות מכובדת של צ'יפס מבלי לוותר על פריכות. חברת טפאל השיקה את מכשיר ה-ActiFry ולפי ההבטחות, אפשר לטגן קילוגרם של תפוחי אדמה בכף שמן אחת. ההסבר טמון בעניינים של פיזור אוויר חם באופן יעיל וכדומה. המכשיר אמנם לא זול אבל לא משמש רק להכנת צ'יפס אלא גם לטיגונים אחרים.

מחיר: מ-970 שקל

להשיג בחנויות החשמל ובאינטרנט

תגובות (0)
הוסף תגובה