הבשמים המובילים של חורף 2014

המפתיע

 

 

החנות בשינקין של המותג הישראלי SABON הפכה לאחרונה לחנות קונספט שבה, מלבד למוצרים הרגילים והריחניים של המותג, יש גם מעבדה לרקיחת בשמים. כל לקוח שנכנס לחנות יכול לבחור את אחד מששת ריחות הבשמים החדשים של המותג, ורק אז הוא נרקח מול עיניו, נארז ומוכן במיוחד עבורו. מבין הניחוחות ניסינו את THE SPELL, שהצליח להפתיע אותנו לטובה. בדקות הראשונות הוא הריח אדמתי ומעושן מדי, אפילו זקן. אבל אחר כך הוא התעדן והפך לחושני ונשי ואף הצליח להשאיר על הגוף ארומה נעימה לאורך כל היום.

מחיר: 188 שקל

להשיג בחנות SABON TLV CONCEPT STORE, שינקין 21 תל אביב.

 

 

התיאטרלי

 

 

"כאשר יצרתי את קילר קווין, קבלתי את ההשראה מאשה חזקה ובעלת בטחון וזה בדיוק מה שקיוויתי שיהיה בבושם, משהו שמתאר את הכוח שבתוכך" – כך מספרת קייטי פרי על הבושם החדש שלה. בפועל מדובר בבושם שמזכיר יותר את הזמרת עצמה: סכריני ומוגזם, שלגמרי אפשר לחיות בלעדיו. הדבר היחידי שמעניין בו זה הצורה שלו – כיהלום שעומד על צדו, אבל גם זה יראה מגוחך על טואלט של אישה שעברה את גיל 20.

מחיר השקה: 199 שקל ל-50 מ"ל ו-249 שקל ל-100 מ"ל

להשיג ברשתות הפארם.

 

 

הריץ' ביץ'

 

 

החבר הטוב של ניקול ראידמן, מעצב האופנה טיירי מוגלר, קיבל השראה מביקור באחד מבתי המלאכה המפורסמים בצרפת לייצור קוניאק. בעקבות הסיור הוא הגה שיטה ליישון שלושת בשמיו, שכעת מושקים במהדורת "ליקר דה פרפיום". ה"אליין ליקר דה פרפיום" שניסינו זכה לתקופת התיישנות של שישה שבועות בחבית עץ אלון קלוי. זו עשתה למרכיבי הבושם, שבהם סמבק יסמין וענבר לבן, ונתנה לניחוח עומק עצי מיוחד. האם זה שווה את המחיר היחסית יקר של הבושם? ממש לא בטוח. במחיר הזה אפשר למצוא היום בשמים שאולי יהיו פחות אוריינטאליים, אבל טובים לא פחות.

מחיר: 469 שקל ל-30 מ"ל (א.ד.פרפיום) 

להשיג ברשתות הפארם.  

 

הקליל

 

 

בצד איפור מעולה וכיפי, השיקה בובי בראון גם בושם הנושא את שמה – BOBBI. הניחוח משלב מרכיבים כמו פירות הדר, מלפפון ועצי ארז, שכפי שאפשר לדמיין מעניקים לו קלילות ורעננות. מתאים למי שלא מחפשת להשאיר אחריה שובל של נוכחות, אלא אזכור קליל של ניחוח טוב. לכן הוא גם מומלץ במיוחד לצעירות.

מחיר: 310 שקל ל-30 מ"ל 

להשיג בחנויות בובי בראון, קניון רמת אביב וקניון פארק הקרח, אילת.

 

 

הנועז

 

 

מבין כל בשמי הסלבריטאים שהגיעו אלינו לאחרונה, Rogue של ריהאנה היה הטוב ביותר, ובהפרש משמעותי. ממש כמו הזמרת, בשנייה הראשונה מעניק הבושם "מכה" של מתיקות, אבל אז הניחוח שלו מתעמק יותר והופך לסקסי בזכות ארומה מתובלת של מוסק, אמבר ופצ'ולי. הוא דווקא פחות יתאים לילדות מצווחות ויותר לנשים בשלות עם ביטחון, בתנאי שאלו יסכימו להיכנע לרעיון שהן רוכשות בושם של ריהאנה. כדאי לשים לב שהבקבוק שלו יחסית גדול, ולכן המחיר משתלם.

מחיר: 199 שקל ל-75 מ"ל ו-249 שקל ל-125 מ"ל

להשיג ברשתות הפארם.  

 

הסקסי

 

 

מהדורה מוגבלת וסקסית במיוחד לבושם מבית PACO RABANNE לגבר ולאישה- Black XS Potion. הרעיון שעומד מאחורי הבושם הוא שיקוי אהבה, ולמרות שאנחנו סולדים בדרך כלל מהאג'נדות וסיפורי המעשיות שמלווים בשמים חדשים, הפעם זה דווקא בהחלט מסתדר עם הניחוח החושני והדומיננטי של הבושם, שמשלב תווים עציים עם ורדים. רק שימו לב שזה לא בדיוק בושם של "השפרצתי עלי משהו בדרך החוצה", אלא מיועד יותר ללילות רומנטיים.

מחיר השקה: 169 שקל במקום 399 שקל ל-50 מ"ל 

להשיג בלעדית בסופר פארם.

 

הנשי

 

 

והנה דווקא מניפסט שלא ממש מתחבר עם העובדות בשטח. על מהדורת האו דה טואלט של הבושם מניפסטו מבית איב סאן לורן כתוב שהוא "מפתה וחושני, שיקוי אמיתי של רעננות ופרובוקטיביות". אנחנו לא מצאנו את MANIFESTO L'ECLAT כעונה להגדרות האלו, אלא דווקא בושם פרחוני, עדין ורומנטי. זה לא אומר שהוא לא טוב, אלא פשוט לא ממש מה שהוא מתיימר להיות וגם לא כל כך שווה את המחיר, משום שהוא מתפוגג יחסית במהירות.

מחיר: 462 שקל ל-50 מ"ל ו-590 שקל ל-90 מ"ל

להשיג ברשתות הפארם.

 

הילדותי

 

 

בריטני ספירס אולי מזדקנת, אבל ניחוחות הבשמים שלה הופכים לצעירים יותר ויותר. לרגל חגיגות העשור לבשמיה, השיקה הזמרת בושם במהדורה מוגבלת העונה לשם FANTASY. אם זה לא מרגש אתכם, אז אולי תתרגשו מהעובדה שבריטני חתמה על 100 בקבוקים שמופצים ברחבי העולם. ואם גם זה לא ירגש אתכם, אז כנראה שאתם יכולים להמשיך הלאה, משום שהריח של הבושם בטח לא שווה להתעכב עליו. תווים פירותיים כמו ליצ'י אדום וקווי, בתוספת שוקולד ועוגייה, זיכו את זו ששמה אותו להערה: "מה, אכלת חבילת סוכריות?".

מחיר: 199 שקל ל-100 מ"ל 

להשיג ברשתות הפארם.

 

השיקי

 

 

בנוסף לבובי בראון שמשתעשעת עם ריחות, גם מותג האיפור הפריזאי בורז'ואה השיק לאחרונה שני בשמים:Glamour Excessive  ו-Glamour Fantasy. שני הבשמים מגיעים כעת במארזי מתנה, הכוללים 80 מ"ל בושם, לצד מסקרה ולק של המותג. אנחנו ניסינו את האקסלוסיב, שהצליח לעלות בנו חיוך קליל. הוא אמנם מיועד לחובבות הז'אנר המתוק בלבד, אבל עם זאת הוא לא מעניק מכה של סוכר, אלא מעודן וחצוף יותר. בנוסף, הוא גם הצליח להישאר עמיד על הגוף במשך כל היום, ובקיצור – שיק פריזאי במיטבו.

מחיר המארז: 129 שקל משתלמים ביותר (במקום 329 שקל) 

להשיג ברשתות הפארם.

 

הטבעי

 

 

לכבוד הוולנטיין השיקו ב-L'OCCITANE שני בשמים חדשים, ששניהם מגיעים עם קרם גוף וג'ל רחצה בניחוח תואם: Rose & Osmanthusו-Ambre & Santal. אנחנו דווקא אהבנו את הניחוח היותר ותיק בסדרה, מגנוליה ופטל שחור, שחורג מניחוחות הוורדים המוכרים של החברה ומביא משהו יותר פרשי ורענן. הבעיה היחידה איתו: הוא דורש שפריץ ל"חיזוק" כל כמה שעות.

מחיר: 269 שקל ל-75 מ"ל ו-39 שקל ל-7.5 מ"ל

להשיג בחנויות המותג.

 

הרומנטי

 

 

גם המעצב ראלף לורן מציין את החג הדביק עם מהדורה מיוחדת של הבושם ROMANCE, לציון 15 שנה להולדתו. במהדורה הנוכחית קיבל הבושם בקבוק קריסטל גדול ומפואר יותר, במראה וינטג' שכיף לקבל במתנה. בהתאם גם הריח הפרחוני משדר יוקרתיות, שלא נאמר כבדות, עם תווים עליונים של קמומיל, ג'ינג'ר וליצ'י ותווים מרכזיים של ציפורני חתול וסיגלית לבנה. הריח, כמו גם המחיר, הופך אותו לכזה המתאים לנשים עמידות בגיל המבוגר, ופחות לאלו הדוגלות במוטו "בנות רק רוצות לכייף".

מחיר: 800 שקל ל-150 מ"ל 

להשיג במשביר לצרכן במהלך פברואר.  

 

 

ועוד שניים לגבר:

* TOMMY BRIGHTS של טומי הילפיגר ממשיך את הקו המאוד ברור של המעצב – אמריקאי ואי לכך לא נועז מדי או שובר מוסכמות, קליל וספורטיבי. אי אפשר לפספס איתו משום שמדובר בריח עצי, נעים ולא מחייב, ולכן הוא מתאים לנשים שמחפשות לקנות בושם לגבר מבלי להסתכן (פלוס עם האופציה להשתמש בו גם בשעת הצורך).

מחיר: 365 שקל ל-100 מ"ל 

להשיג בסופר-פארם.

 

 

* Noir של טום פורד כבר מיועד לגבר שיותר מודע לעצמו. תבלינים כמו הל, בתוספת איריס טוסקני, גרניום מצרי, ורד בולגרי ומרווה, מעניקים לו טוויסט אוריינטאלי עמוק. הוא בהחלט לא מתאים לכל אחד, אבל סביר להניח שגבר שחובב אופנה ושאוהב לבלוט בקהל יאמץ אותו בקלות.

מחיר: 375 שקל ל-50 מ"ל ו-475 שקל ל-100 מ"ל

להשיג ברשת אפריל וכלבו יהודה. 

 

תגובות (0)
הוסף תגובה