איך אפשר לחסוך כסף על מוצרי הטיפוח

חשבון הטלפון, הכבלים, שכר הדירה, הקניות בסופר, גן הילדים וגם איזו מסעדה או שתיים – אחרי כל אלו אין פלא שהמשכורת שלנו נגמרת עוד לפני שהתחיל החודש. אבל למרבה השמחה יש תחום שבו יש לנו דווקא אפשרות לחסוך כמה שקלים – מוצרי הטיפוח.

אל תטעו, אם רק היה אפשר היינו בכיף ממלאות את המדפים שלנו בבית במוצרי הטיפוח החדשים, ומורחות על עצמנו בכל יום קרם גוף בריח אחר (עם הבושם התואם, כמובן), אבל מכיוון שהפקיד בבנק לא בדיוק מאפשר את זה, מצאנו עשרה טיפים מעולים לצמצום ההוצאות על מוצרי הקוסמטיקה, על מנת שיהיה לנו עוד קצת כסף לדברים החשובים באמת. כמו, נניח, נעליים.

 

עוד באון לייף

   

1.  תתחילי להשתמש בדאודורנט של גברים

עוד מקום שבו הגברים והנשים רחוקים מלהיות שווים זה מדפי הקוסמטיקה. מתברר שהמוצרים שמיועדים לגברים הם הרבה יותר זולים מגרסתם הנשית, כך שאם את מסוגלת לחיות בלי דאודורנט המסק או סבון הלוונדר-פוטצ'ילי-וניל, את יכולה לחסוך סכום לא מבוטל. במקרה שאת חוששת להריח כמו נהג משאית ששפך על עצמו אפטר שייב, את יכולה לבחור במוצרים חסרי ריח ובכך להימנע מניחוח "גברי".

 

2. הכיני לעצמך את מסכות הפנים

אין על מסכות. הן מנקות, מלחחות, מטהרות ומטפחות, אבל הן בכיף יכולות להגיע גם למאות שקלים. בעזרת פשיטה קלה על המקרר אפשר לקבל את כל הטובות שבמסכה מבלי להוציא שקל. יש לך במקרה בננה בשלה פלוס? מעולה. מעכי אותה עם מעט יוגורט פשוט ושתי כפות דבש – וזהו. יש לך מסכת פנים מושלמת.

 

3. לנצל את האיפור עד הסוף

בטח גם המגירות שלך מלאות באיפור חצי ריק, אז גם כדי לפנות מקום וגם כדי לנצל הכול בצורה המקסימלית, אפשר להשתמש בהם על ידי חיבורים. כך, למשל, את הצללית הוורודה אפשר לערבב עם מה שנשאר מהצללית החומה ועל ידי כך גם ליצור צבע חדש ומיוחד שאין לאף אחד. את מה שנשאר מהליפסטיקים הישנים אפשר לשים בסיר קטן, לחמם עד שזה מתערבב ביחד, למזוג לפלטת צלליות או לצנצנת קטנה ולהשתמש כמו בכל אודם רגיל. ואפרופו אודם: שימוש במברשת ליפסטיק במקום מריחה ישירות על השפתיים תאריך את חייו.

 

צילום: Shutterstock

 

 

4. נעים מאוד, זה החבר החדש שלך: הווזלין הטהור

יש סיבה טובה שבגללה הווזלין הטהור נמצא בשוק מאז 1870. הוא משמש כדי להוסיף לחות לעור, להסיר את האיפור, לרכך עור קשה, להזין את השפתיים, להפוך אבקה לצלליות-קרם או לסומק, להוסיף ברק לעצמות הלחיים ועוד ועוד. ומה שהכי טוב בו זו העבודה שהוא מגיע בכלי מרוכז ובכמעט כלום כסף.

 

5. להאריך את חייהם של השמפו והקונדישנר

אפשר לנצל את השמפו והקונדישנר שלנו לעוד כמה חפיפות אם מוסיפים להם קצת מים. כמות לא גדולה לא תורגש באיכות של המוצרים ובתוצאות, אלא רק במשך הזמן שהם מחזיקים מעמד.

 

6. חפשי את מוצרי ה"הכול באחד"

במקום לקנות קרם לחות, מסנן קרינה ומייק אפ, את יכולה לקנות לך קרם CC. הדור ארבע של ה-BB  מיועד להעניק גוון אחיד יותר לעור הפנים, ממש כמו הדור הקודם, רק שמרקמו קליל יותר ומסנן הקרינה שבו גדול יותר. עוד פטנטים חסכוניים: למרוח מעט אודם על עצמות הלחיים במקום סומק ולמצוא מוצרי שיער שמשמשים גם להגנה מפני החום של הפן וגם כמעצבי שיער.

 

7. הכירי את נפלאות שמן הקוקוס

שמן הקוקוס הוא הטרנד החדש בכל מה שקשור למטבח הטבעוני והאורגני. אבל מתברר שהוא לא טוב רק לבישול אלא גם לטיפוח העור. השמן אמנם מגיע כמוצק, אך כשהוא בא במגע עם העור הוא הופך לשמן. לא מעט נשים טוענות שהוא משפר משמעותית את מראה הקמטים כבר אחרי שבוע של שימוש בוקר וערב. חוץ מזה אפשר להשתמש בו גם כמסיר איפור, כמלחח, כקונדישנר, כקרם ידיים ועוד.  

 

8. עשי לעצמך שעת תה – ולא כמו שאת חושבת

במקום להשקיע בקרם עיניים יקר, את יכולה להוריד את הנפיחות והעיגולים השחורים בעזרת שקית של תה ארל גריי. פשוט תבלי שקית במים חמים, חכי עד שתתקרר קצת ואז הניחי אותה על העיניים ותני לעצמך להירגע לכמה דקות. האנטי-אוקסידנטים שבתה כבר יעשו את כל העבודה.

 

9. ותרי על קצף/קרם/ג'ל גילוח

קונדישנר פשוט לגמרי יכול לעשות את העבודה. אם את מעוניינת בתכשיר קצת יותר משוכלל שיעזור לך עם הגילוח, את יכולה לערבב בבקבוק ריק קצת קונדישנר, קרם לחות לתינוקות ומעט שמן קוקוס נמס. אם את ממש רוצה להתפנק, את יכולה להוסיף לבקבוק מעט מהשמנים האהובים עליך, ובייחוד מומלצים למטרה הזו שמן רוזמרין, מנטה ולוונדר.

 

10. תתחילי לרגל אחרי קופונים

כידוע, לא חסרים בימינו אתרי קופונים ומבצעים, אז בכל פעם שחסר לך תכשיר, או סתם כדרך קבע, תתחילי לחפש קופונים שווים במיוחד. כמו כן, את יכולה להירשם לעמוד הפייסבוק של החנות או הרשת האהובה עליך ועל ידי כך להיות מעודכנת תמידית על המבצעים השווים. 

תגובות (0)
הוסף תגובה