מוצר השנה 2014: עשרת ההמנצחים של השנה

כמדי שנה, נבחרו הערב בטקס "מוצר השנה" – המוצרים המובילים והמנצחים של שנת 2014. התפישה של פרס "מוצר השנה" גורסת כי את הפרס מעניקים בעצם הצרכנים. את הסינון הראשון של המוצרים עורכת ועדת מומחים אשר בוחנת את המוצרים על פי מדדים שונים. לאחר מכן נערך סקר צרכניות גדול בו משתתפות מעל ל-1000 נשים, הבוחרות את המוצרים המצטיינים ביותר של השנה.
 
מבין מוצרי השנה הנבחרים, בחרנו בבמערכת Onlife בחרנו את 10 המוצרים שלדעתנו הם המוצרים המצטיינים של השנה.
 
 

1. בקבוק אישי מי עדן עם פקק ספורט

 

דבר נסייניות "מוצר השנה",חיה זאדה:

"לדעתי, מי עדן עם פקק ספורט צריך להיות מוצר השנה וזאת מכיוון שהם, קודם כל, מים מעולים, טעימים וזכים ושנית הפקק נוח לפתיחה בשעת ריצה ובכל פעילות אחרת נוח לאחיזה ולשתיה. מוצר מעולה!"

 

דבר היצרן:

מיכאל רבינוביץ' סמנכ"ל שיווק וקמעונאות מי עדן: "מדובר במוצר מאוד חדשני שבעיקר עונה על צורך. זהו בקבוק ספורט שמאפשר צריכה נוחה והגיינית. פיית הבקבוק נפתחת עד כמעט 180 מעלות וכך לא נוצר חיכוך עם הלחי. בנוסף,ניתן לשלוט בכמות המים שאנו שותים באמצעות לחיצה על הבקבוק עצמו.

שיטת הפקק היא הגיינית מכיוון שהיא מאפשרת פתיחה וסגירה של הבקבוק ללא מגע עם היד ושמירה על סטריליות.

לפני שבחרנו את פקק הבקבוק בדקנו את הנושא לעומק באמצעות מחקר וקבוצות מיקוד ומבין כל האלטרנטיבות שהוצגו זהו הפקק שנבחר בקרב הצרכנים שהשתתפו במחקר. הפקק מגיע בשישה צבעים שונים,מאוד צבעוני ומושך את העין.

כיום, מדובר במוצר הצומח ביותר בשוק המשקאות בכלל ובשוק המים המינרלים בפרט בזכות חדשנותו."

 

 

 

2. אולווייז אינפיניטי

התחבושות ההיגייניות מיוצרות מחומר חדשני, המאפשר להן לספוג פי 10 ממשקלן ולהיות בקושי מורגשות.

 

דבר נסייניות "מוצר השנה",אינה א:

"מאז ומעולם ולמרות שניסיתי אין ספור תחבושות כאלה ואחרות, תמיד חזרתי לתחבושות של Always עם כנפיים. בין אם זה בהרגשה או נוחות לבין היותי מוגנת יותר עם תחבושות הנפלאות הללו. בהיותי "משתמשת כבדה של Always" וכאחת שתמיד ממליצה אותן לכולן, חייבת לציין שגם הפעם לא התאכזבתי, להפך. המוצר הוא מושלם מבחינתי בזכות כנפיים הנצמדות טוב יותר לתחתון, אין פנצ`רים ("הנוזל" לא עובר לתחתון), אין תזוזות, התחבושת נשארת רכה וגמישה. אהבתי את האריזה חדשה,שונה ומפתיעה."

 

דבר היצרן:

נעמה גלעדי,מנהלת קשרי החוץ  :Always

"אולווייז אינפיניטי מציגה חדשנות פורצת דרך בשוק מוצרי ההיגיינה הנשית.

לא מדובר בשינוי בכמות הספיגה של התחבושת ולא בהגדלה קטנה של גודל הכנפיים. מדובר בהמצאה מחדש של תחבושת שבה איזור הספיגה  עשוי מחומר שלא נעשה בו שימוש עד היום – חומר מוקצף הסופג עד פי עשרה  ממשקלו בנוזל. למעשה, זה פי שניים מרמת הספיגה לה כל אחת עשויה להזדקק.  יותר מזה – החומר מתאים את עצמו למבנה הגוף כל הזמן ולכן מעניק לנשים תחושת ביטחון שלא חוו קודם.

השוק הישראלי מעריך ומאמץ חדשנות ולכן המוצר הפך לאחד המובילים בשוק ההיגיינה הנשית."

 

 

 

3. בקבוקון שמן זית יד מרדכי לתיבול אישי

פתרון נוח לתיבול בשמן זית גם בזמן הארוחה: בקבוקון קטן, קל ולא שביר, בעל פייה המאפשרת זילוף עדין ולפי מינון אישי של שמן זית איכותי.

 

דבר היצרן:

קרן ברקת,מנהלת שיווק יד מרדכי: "המוצר שמן זית לתיבול אישי נוצר מתוך חשיבה על צרכן שמן הזית ולכן לדעתנו הוא כל כך אהוב עליו. צרכני שמן הזית משתמשים בו בעיקר לתיבול, בשל טעמו הייחודי, וכיום אין להם פתרון נוח לתבל על שולחן האוכל/בצלחת האישית.

כדי לייצר את המוצר המתאים ביותר לשימוש זה, פיתחנו בקבוק קטן, מפלסטיק קשיח, כדי שיתאים להיות מונח על שולחן האוכל, והוספנו פיה ייחודית שמאפשרת מזיגה עדינה, המתאימה יותר לתיבול בצלחת.

המענה החדשני של האריזה, אפשר לצרכנים ליהנות מטעמו של שמן הזית כמתבל, לא רק בשלב הכנת האוכל, אלא גם בעת הארוחה."

 

 

 

 

 

4. אפליקציית סופר פארם

האפליקציה שמאפשרת ללקוחות סופר-פארם לממש קופונים, להזמין תור לבית המרקחת, להכין בקלות ובנוחות רשימת קניות, להתעדכן במבצעים ולנווט לסניף הקרוב.

 

דבר נסייניות של "מוצר השנה",גיתית בלזר:

"בתור אמא טריה שמבקרת הרבה בסופר פארם, אני משתמשת דרך קבע באפליקציה שעוזרת לי לחסוך הרבה כסף ולהיחשף לכל המבצעים וההנחות שקיימים ברשת בכל רגע נתון. האפליקציה ידידותית, נוחה לשימוש ולהתמצאות, מאפשרת ליצור רשימת קניות ותמיד זמינה. אם בעבר הייתי צריכה לגזור קופונים מעיתונים, היום הכל בכף ידי."

 

דבר היצרן:

מיכאל מיטרני,מנהל דיגיטל וחדשנות סופר פארם: "השקת האפליקציה הייתה לפני שנתיים והחשיבה הייתה איך לייצר ערך עבור הלקוח? איך להשלים עבורו את חוויית הקנייה בסניף? האפליקציה שפותחה ע"י  חברתMoblin  מספקת בדיוק את המענה ומשמשת כלי המקל על הצרכנים – אם זה ע"י הקופונים שמופיעים באפליקציה שבנייד ואין צורך להגיע לסניף עם גזרי עיתון ואם זה ע"י אפשרות לחיפוש סניף קרוב ושעות פעילות.

המוצר הוכיח את עצמו והיום האפליקציה פופולארית מאוד. מדי חודש מורידים את האפליקציה כ 900,000 משתמשים ובפועל משתמשים באפליקציה בצורה שוטפת למעלה מחצי מיליון צרכנים והמספרים ממשיכים לצמוח."

 

 

5. פתיתים בצורות של סוגת. פתיתים KIDS

סוגת הפכה את אכילת הפתיתים לחוויה משעשעת ומלמדת באמצעות פתיתים אפויים בצורות של מספרים, אותיות, חיות וצורות הנדסיות

 

דבר נסייניות "מוצר השנה", גיתית בלזר:

"פתיתים בצורות של סוגת-ילדים הרי אוהבים לשחק עם אוכל.מה יותר כיף מזה שבצלחת יש ערימה של פתיתים בצורות עיגול משולש,אותיות וכו'.אפשר לאכול וגם ללמוד ולשחק."

 

דבר היצרן:

יעל פודולסקי,מנהלת שיווק סוגת: "ברגע שהחלטנו להיכנס לתחום הפתיתים הבנו שמדובר במוצר אהוב בעיקר על ילדים ואף אחת מהחברות לא מתייחסת לעובדה הזו.

המוצר מקנה לילדים חווית אכילה,לילד יותר כיף לאכול ובעצם גם מדובר בטריגר מסוים לסיים את האוכל. הפנייה הישירה לילדים נעשתה על ידי החדשנות בצורות הפתיתים השונות ונראות האריזה שמושכת הרבה יותר את העין.

הפרזנטור של סדרת הפתיתים שכוללת ארבעה סוגי צורות-חיות,מספרים,אותיות וצורות הנדסיות הוא תום פרנץ,זוכה מאסטרשף בעונה הקודמת שמנת הגמר שלו הייתה פתיתים. את ההצלחה והבנת המוצר אנו רואים בין היתר בתמונות שמעלים הצרכנים לדף הפייסבוק שלנו בהן רואים את הילדים מסדרים על כף פתיתים במספרים מ1-10 או מרכיבים מילים בעזרת הפתיתים על הצלחת וזו תחושה מספקת מאוד."

 

 

 

 

 
6. סדרת לחמים ללא גלוטן Green  של שופרסל
מענה טרי, טעים וחם לצרכנים הנמנעים מגלוטן. ואפילו ללא ביצים. נמכר ישר מהתנור במאפיות בסניפי שופרסל
 
 
דבר היצרן:
רונן בר-שלום,מנהל אגף שיווק שופרסל: "מדובר בסדרת לחמים מאוד מיוחדת אשר נותנת מענה טרי וטעים לצרכן שנמנע מגלוטן מסיבות כאלו ואחרות.
 
ברב המקרים הימנעות מגלוטן נובעת ממגבלות רפואיות או מטעמי דיאטה והצרכנים אשר צורכים מוצרים אלו לצערנו נפגעים גם כי אין הרבה תחליפים וגם כשקיימים תחליפים הם פחות טעימים.
 
סדרת הלחמים ללא גלוטן  Green מבית שופרסל זו סדרת לחמים מאוד טעימים הכוללת שלושה סוגי לחמים-לחמניות המבורגר,באגט ולחם ללא גלוטן וללא סוכר וביצים. מוצרי הסדרה נמכרים חמים וטריים במאפיות שופרסל.
בשורה התחתונה,לצרכן אשר נמנע מגלוטן יש תחליף ללחם ברמת איכות גבוה מאוד, נגיש בכל סניפי שופרסל ובמחירים נוחים."
 
 
 
 
 
7.סדרת אבקמול של טבע
בפעם הראשונה: אבקה להורדת חום וכאבים, בטעמים תות-וניל וקפוצ'ינו, לבליעה קלה וללא צורך במים.
 
דבר נסייניות "מוצר השנה",קארין ממן
"בתור אמא טריה אני מתחילה לשים לב לתרופות של תינוקות ומתעדכנת בחידושים.ראיתי שיצאה תרופה חדשה של אקמול בצורת אבקה.זו נראית לי המצאה גאונית לילדים שלא אוהבים סירופ.בהחלט אשקול להשתמש בעתיד."
 
דבר היצרן:
מדונה חובל,מנכ"לית otc ומוצרי בריאות טבע: "סדרת אבקמול היא ללא ספק בין המוצרים החדשניים והמובילים של השנה שכן מדובר בצורת מתן ראשונה מסוגה בשוק התרופות.
קיימות מגבלות רבות לחדשנות שניתן ליצוק בתחום, אך השקת אקמול ואקמולי באבקה בטעמים הייתה פריצת דרך שהביאה עמה חדשנות ייחודית ומתבקשת בתחום אשר לכאורה רווי. 
סדרת אבקמול אשר התקבלה בשוק בצורה נלהבת, עונה על צורך קיים של הורים לילדים המתקשים בבליעת סירופ ו/או כדורים. כמו כן מיועד המוצר למבוגרים המתקשים גם הם או מחפשים פתרון נוח, טעים וקל לבליעה שניתן לצרוך ללא מים בכל מקום.
כהמשך ישיר לתגובות המצויינות המתקבלות מהשטח, אבקמול זכה בציון הגבוה ביותר בכלל הפרמטרים שנבחנו ורמת שביעו רצון של 91.5% (!) בקרב המשתמשים.
היות ומדובר במוצר פורץ דרך בשוק, עמד בפנינו אתגר של חינוך השוק לשיטה חדשנית זו של נטילת תרופה. העובדות מוכיחות, ללא ספק, שאנו בדרך הנכונה"
 
 
 
 
8. הפקדת צ'ק בסלולר באפליקציית לאומי
לא צריך להגיע יותר לסניף. פשוט מצלמים את הצ'ק דרך אפליקציית לאומי, מזינים את הפרטים והסכום מופקד ישירות לחשבון.
 
דבר היצרן:
מיטל שירן הראל, ראש אגף שיווק בבנק לאומי: "'הפקדת שיק בסלולר' הינו שירות פורץ-דרך וחדשני אשר פותח בלאומי מתוך חתירה לשפר את השירות ללקוח ואת חווית המשתמש שלו. השירות מאפשר ללקוחות לאומי להפקיד בחשבונם שיקים באמצעות הסמארטפון שלהם, ללא צורך בהפקדה פיזית של השיק עצמו בסניף הבנק. לאומי הוא הבנק הראשון בישראל המציע שירות מהפכני זה ללקוחותיו. אנו גאים להוביל את תחום הבנקאות הדיגיטלית בישראל, באינטרנט ובסלולר, ונמשיך לעשות זאת במטרה לתת ללקוחותינו את השירות המתקדם והיעיל ביותר, בכל ערוץ ובכל זמן שנוח להם."  
 
 
 
 
 
9. סדרת Real Fit Depend

תחתונים סופגים, למבוגרים הסובלים מתופעה של בריחת שתן, שנראים ומרגישים בדיוק כמו תחתונים רגילים.

 

דבר נסיינית "מוצר השנה", נועה נוימן:

"תחתונים חדשניים במגע דמויי בד שנראים ומרגישים כמו תחתונים אמיתיים ומקנים תחושה דיסקרטית במיוחד תחת הבגד. רעיון נפלא."

 

דבר היצרן:

עדי קריב, סמנכ"לית שיווק תחום AFC חוגלה קימברלי: "בישראל נשים וגברים רבים (1 מכל 3)  בגילאי 55+ חווים בריחת שתן. כשהם מגיעים לשלב שהם צריכים להשתמש במוצרי ספיגה הם מרגישים שעולמם קרס עליהם.
הם מרגישים שזאת בעיה של "מבוגרים סיעודיים" והם לא יודעים איך להתמודד עם זה. עד היום המוצרים הקיימים נתפסו בעיניהם כמוצרים למבוגרים סיעודיים.
ולכן כשניתנה לנו ההזדמנות להשיק את Depend real fit  -תחתונים סופגים חדשניים מחומר דמוי בד שנראים ומרגישים כמו תחתונים אמיתיים, ידענו שיש פה אפשרות להחזיר להם את הנורמליות לחיים ולאפשר להם להתמודד בלי שאף אחד ידע.
לשמחתנו גם הצרכנים הרגישו ככה והמוצר זכה להכרה ואהבת הצרכנים."
 
 
 
10. קוטג' תנובה מופחת נתרן (מלח)
 
כחלק מתוכנית "המצפן התזונתי" הושק קוטג' מופחת נתרן, המאפשר ליהנות מהטעם ומהמרקם של קוטג' תנובה, אבל עם פחות נתרן (מלח).
 
דבר היצרן:
ענת גרוס שון, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק: "הצלחת המוצר והעובדה שנחשב לאחד המוצרים המובילים בשוק בקרב הצרכנים נובעת משני דברים- האחד: העובדה שמדובר בקוטג' תנובה,שזהו הקוטג' המועדף בשוק בעיקר בזכות טעמו ומרקמו. הדבר השני מתייחס לעובדה שאומרת שישנה מודעות גבוהה שהולכת וגוברת בקרב הצרכנים לצריכת מוצרים מופחתי נתרן.
קוטג' תנובה מופחת נתרן מספק פיתרון מעולה למוצר ברמת איכות גבוהה מאוד לצד החשיבות בהפחתת נתרן ותזונה בריאה ונכונה יותר."
 
 
סמנכ"לית שיווק תחום AFC חוגלה קימברליסמנכ"לית שיווק תחום AFC חוגלה קימברלי
 
סמנכ"לית שיווק תחום AFC חוגלה קימברלי
 
סמנכ"לית שיווק תחום AFC חוגלה קימברלי
 
 
מדובר בסדרת לחמים מאוד מיוחדת אשר נותנת מענה טרי וטעים לצרכן שנמנע מגלוטן מסיבות כאלו ואחרות.
ברב המקרים הימנעות מגלוטן נובעת ממגבלות רפואיות או מטעמי דיאטה והצרכנים אשר צורכים מוצרים אלו לצערנו נפגעים גם כי אין הרבה תחליפים וגם כשקיימים תחליפים הם פחות טעימים.
סדרת הלחמים ללא גלוטן  Green מבית שופרסל זו סדרת לחמים מאוד טעימים הכוללת שלושה סוגי לחמים-לחמניות המבורגר,באגט ולחם ללא גלוטן וללא סוכר וביצים. מוצרי הסדרה נמכרים חמים וטריים במאפיות שופרסל.
בשורה התחתונה,לצרכן אשר נמנע מגלוטן יש תחליף ללחם ברמת איכות גבוה מאוד, נגיש בכל סניפי שופרסל ובמחירים נוחים.
תגובות (0)
הוסף תגובה