האפקט שיגביר את תחושת הרעננות שלך

"כצט" (CTS), אחת מחברות הפארמה המובילות בישראל, מרעננת את סדרת תחליבי הרחצה "פמינה", ומשיקה מוצר חדש בסדרת הפמינה מעושרות+ במהדורה מיוחדת: "Femina Ice"- Cooling Effect, תחליב רחצה נשי מרענן בעל נוסחה ייחודית של אפקט קירור להגברת תחושת הרעננות.

 

אורית גזית, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת "כצט", מוסרת: "לאור ההצלחה של פמינה- מהדורה מיוחדת, החלטנו לחדש ולרענן את סדרת תחליבי הרחצה "פמינה" ולהעניק ללקוחותינו מוצר חדש וטרנדי, המחזק את ערכי המותג פמינה, המהווה חלק משגרת הטיפוח היומיומית של האשה".

 

Femina Ice- Cooling Effect בעלת רמת חומציות 3.5 pH, המשמרת את האיזון העדין ותורמת לחיזוק ההגנה הטבעית של האזור האינטימי. מבוססת על הרכיבים הפעילים מהן מורכבת פמינה הקלאסית בתוספת נוסחה ייחודית של אפקט הקירור, הכוללת את מרכיב ה-Menthol, להגברת תחושת הרעננות לאחר השימוש בתחליב. אריזת המהדורה המוגבלת מתאפיינת בעיצוב טרנדי ומרען המתכתב עם ערכי המותג ומחדד את תחושת הרעננות המגיעה בעקבות השימוש בתחליב.

 

רחיצה יומיומית בפמינה Ice מנקה בעדינות, מרעננת ומונעת ריחות לא נעימים וגירויים באזור האינטימי. התחליב מתאים לשימוש יומיומי לנשים בכל גיל כמו גם לתקופת המחזור החודשי.

 

מוצרי פמינה מבוססים על נוסחה ייחודית להיגיינה נשית, למניעת גירויים וזיהומים באזור האינטימי של האישה והנערה ולטיפוח תחושת הביטחון והרעננות. הסדרה כוללת מוצרים ייחודיים לשטיפות אינטימיות ומוצרי הגיינה נשית משלימים: שטיפה קלאסית, פמינה פלוס- שטיפה מועשרת בלחות, פמינה פרש- שטיפה מועשרת באלוורה, פמינה תראפי – שטיפה מועשרת באובליפיחה, ג'ל הרגעה לאזור האינטימי, ג'ל סיכוך, פמינה לקטל –ג'ל וגינאלי ו-פמינה  TOGOמגבונים אינטימיים. כל המוצרים בסדרה מכילים חומצה לקטית ברמת חומציותpH 3.5 , המותאמת באופן מושלם לאזור האינטימי בגוף האשה.

 

אודות

כצט(CTS) היא אחת מקבוצות הפארמה ומוצרי הצריכה הגדולות והותיקות בישראל, אשר פועלת במגוון רחב במיוחד של קטגוריות בתחומי הבריאות ומוצרי הצריכה. החברה הוקמה בשנת 1921 ומנוהלת כיום ע"י גב' סיגל פירסט.

 

חזון החברה, הייעוד הארגוני וערכיה של כצט דוגלים בהיותה חברה מפתחת, מייצרת, מייבאת  ומשווקת מוצרים בהקשר רחב של בריאות, התפתחות וצמיחה בתחומים של בני אדם, בעלי חיים וצמחים. הקבוצה פעולת בשלושה תחומים: פארמה, וטרינריה ובתחום החקלאי.   

 

פעילויות הליבה של החברה כוללות ייצור, שיווק, ייבוא והפצה של תרופות, תכשירים רפואיים, מוצרי טיפוח, מכשור וציוד רפואי; ייצור ושיווק של מוצרים מקצועיים לחקלאות; וייצור, ייבוא והפצה של מוצרי מזון לבעלי חיים. בנוסף החברה מייצרת ומשווקת עשרות תכשירים תחת מותגים מקוריים מוכרים, דוגמת פמינה, לקטופיל, טיפטיפות ורבים נוספים

תגובות (0)
הוסף תגובה