האם יש הסכם סודי בפרשת ליליאן פרץ?

אחרי סאגת האשמות ותביעות הדדיות בין ליליאן פרץ לבין בני הזוג נתניהו, שהועסקה כעוזרת בית והסתיימה בביטול תביעות הדדיות. הגיש בשבוע שעבר מני נפתלי, ששימש כמאבטח האישי של המשפחה וכאב הבית, תביעה שמעלה טענות קשות על השפלות ואמירות גזעניות של אשת ראש הממשלה כלפיו.

 

בדיון על היסטוריית התנהגותה של שרה נתניהו שהתקיים ב"אולפן שישי" של חדשות ערוץ 2 התראיין עו"ד יוסי כהן– מקורבם של בני הזוג נתניהו. כהן החמיא לגברת הראשונה על התנהגותה האנושית, יוצאת הדופן וסיפר על היכרותו רבת השנים עם הזוג המלכותי. כהן שלל מכל וכל הסכם כספי שנחתם בין בני הזוג נתניהו לליליאן פרץ. "בפרשת ליליאן פרץ לא היה שום הסדר ולא היה סיכום. אני מוכן ללכת לפוליגרף על זה". בתגובה, עלתה פרץ תוך זמן קצר לשידור והפריכה את גרסתו של כהן. "אני ממליצה ליוסי כהן לא לעשות פוליגרף כי הוא לא יעמוד בזה, אלא גם סי.טי וגם אם.אר.איי כדי לנסות להוציא ממנו את האמת"בתוכנית "אולפן שישי" התייצב עורך דינה דינה של פרץ, אסף שרעף, והפריך את האופציה לעובדה שלא היה הסכם כספי אם ליליאן פרץ תלך לפוליגרף לגבי קבלת כסף היא תצא דוברת אמת".

 

הנה חלק מהפרשנות שמציע עו"ד אלדד יניב בפוסט שפרסם לפני כמה שעות:  

ל"אולפן שישי" של הערוץ השני, הגיע בליל שבת עו"ד יוסי כהן להגן על שרה, וכמעט אירגן לה חקירה ביאח"ה.

 

בדיון סוער, הסגיר כהן את הסוד. שרה לא שילמה שקל אחד לעוזרת הבית ליליאן פרץ, בתביעה המפורסמת.

 

במוצ"ש, הגיע לאותו אולפן, עם התפאורה השונה של "פגוש את העיתונות", עורך דינה של פרץ, אסף שרעף, עם גרסה משלימה: אם פרץ תחובר למכשיר פוליגרף ותשאל אם ה"פשרה" בתביעתה נגמרה בכסף ששולשל לכיסה, היא תאמר אמת לאמיתה.

 

אז מי פה משקר? זה לא אומר ששרה או פרקליטה כהן אמרו לא אמת. זה אומר שהפרקליט כהן יודע מהיכן הגיע הכיס, ושיש גרסה משלימה – שלא סופרה.

 

עו"ד שרעף סיפר למצלמה שבתחילת הפרשה הזמינו את עצמם למשרדו עו"ד כהן ויזם הנדל"ן רוני מאנה והציעו עסקה קורצת: מחיקת התביעה בתמורה לכסף, והרבה, שישולם לתובעת וכשכר טרחה לעורך דינה.

 

ההצעה שניתנה בראשיתה של הפרשה, הייתה גם הפינאלה במערכה האחרונה. הצדדים הגישו לבית המשפט הודעה קצרה: המתקוטטים הגיעו לפשרה שמייתרת את המשך ההתכתשות. על המשכו של ההסכם איסור פרסום לא כי בגרסה הזו יש בעיה, אלא בהמשכה. או יותר מדויק, בכל מה שקדם לה.

 

מי שילם לליליאן פרץ כדי שתסכים לסיים את תביעתה, וכמה עלה כדי לסגור לה את הפה. אלה העובדות המחייבות בירור: אם אדם פרטי שילם פיצויים לעוזרת הבית פרץ בתביעה שהגישה נגד רעיית ראש הממשלה, עולה לכאורה חשד של שוחד.  

 

לו לדמויות היו שמות אחרים, לא הייתה בכלל שאלה. אם תביעה דומה הייתה נסגרת נגד ראש ממשלה אחר, יאיר לפיד, למשל, כבר הבוקר הייתה נפתחת חקירה.

תגובות (0)
הוסף תגובה