הכיני את המלתחה לקיץ: המכירות הכי שוות לפסח

1. היריד למותגיסטיות – Shoplifters Motel

מה מחכה לך? שופליפטרס יפתחו חנות פופ-אפ שתציג תמהיל של פריטי אופנה, עיצוב ואמנות נחשקים, ביניהם גם פריטים של בתי אופנה גדולים ומוכרים כמו אלכנסדר וונג ו- Acne וכמו כן פריטים מקולקציית הביכורים של בית האופנה הישראלי שהוקם מחדש- משכית. התזמון לפני חג פסח יאפשר ללקוחות מקום אחד מרוכז ואיכותי לקניית מתנות והתחדשות לקראת החג. והמחירים, למקרה שתהית, יהיו בהתאם למותגי היוקרה שיככבו במכירה.

למי מתאים? לחובבות המותגים שאוהבות לקנות טוב, אבל גם יקר. אם את בעניין של מתנות זולות לחג או אופנה נגישה – את יכולה לחסוך לעצמך ביקור, סתם חבל על כאב הלב.

מתי ואיפה? נחמני 15, תל אביב. רביעי (2.4) בתיאום מראש בלבד בין השעות 21:00-14:00. חמישי (3.4) 22:00-11:00; שישי (4.4) 18:00-10:00; שבת (5.4) 22:00-11:00. טלפון לפרטים: 054-6679799.

 

 

 

2. היריד לצנועות –  הוד והדר לבושה

מה מחכה לך? האישה הדתייה צריכה להכין לא רק בגדים ליל הסדר, אלא גם לכל סעודות חול המועד וכמובן – לחג שני. יריד המעצבים הגדול ביותר למגזר אמור לפתור לה את כאב הראש הזה, עם מאות דגמי מעצבים ייחודיים מתוצרת הארץ. באירוע ישתתפו כחמישים מעצבות ותיקות וחדשות שיציעו למכירה שמלות, חליפות, כובעים ומטפחות, תכשיטים, בגדי ילדים ועוד.

למי מתאים? לנשים דתיות אבל לא רק! גם אם את לא דתיה אבל בכל זאת חובבת לבוש צנוע תוכלי למצוא מגוון מרוכז של מעצבים ומותגים מתאימים.

לדברי נורית כהן, מפיקת היריד: "נשים דתיות נדרשות לעיתים להחליף לא פחות משבע מלתחות בגדים שונות לארוחות החג ולבית הכנסת. אף אחת לא רוצה להגיע לבית הכנסת בחג עם אותה השמלה ויש רצף ארוך של ימי חג ושבת וגם בכיסויי הראש צריך לגוון. חלק מהנשים טרודות במקביל בהכנת ארוחות והערכות לחג ואין להן פנאי להסתובב בחנויות וקניונים בחיפוש אחד בגדים ופרטי לבוש. היריד מקבץ עבורן את מיטב המעצבות תחת קורת גג אחת".

מתי ואיפה? היריד יפתח בבניני האומה בירושלים, בין התאריכים 1.4-30.3. אחר כך הוא יעבור לאולמי וואהל סנטר בגבעת שמואל, בימים 4.4-2.4. מחיר הכניסה: 15 שקל (ילדים עד גיל 10 ללא תשלום). מידע על היריד ושעות הפתיחה  בפייסבוק: www.facebook.com/Yarid.Ofna

 

 

 

3. היריד למגניבות – T:MARKET

מה מחכה לך? יריד המעצבים המסורתי. שלושה ימים של פאשן, סטייל ושיק שכולל לא רק חולצות טי, אלא גם בגדים נוספים, נעליים ואקססוריז.

השנה יקיים היריד לראשונה שיתוף פעולה עם עמותת בית השאנטי, המספקת בית חם לנוער במצוקה. במסגרת השת"פ יימכרו ביריד חולצות שעוצבו במיוחד עבור האירוע ונושאות את ערכי בית השנטי: אהבה, חיבוק, מעוף, איזון, חמלה וקבלה. הרווחים ממכירת החולצות יועברו ישירות לעמותה. בצד זה יהיה אפשר למצוא פריטים של מעצבים כמו Sugardaddy, Salon Berlin, JIFFA, לאה מרמור ושו שיין, שימכרו ב-50-20 אחוז הנחה.

למי מתאים? לצעירות ולאלו שצעירות ברוחן. לא בגלל הסגנון האופנתי, אלא בעיקר בגלל האווירה של היריד, המורכבת ממוזיקה רועשת, צפיפות ואווירת פסטיבל רוק. לא ממש מתאים לכל אחת, אז קחי בחשבון.

מתי ואיפה? גלריה מאירהוף, דובנוב 8, תל אביב. חול המועד פסח. חמישי (17.4) 20:00-12:00; שישי (18.4) 18:00-10:00; שבת (19.4) 20:00-10:00. מחיר כניסה: 10 שקל.

 

 

 

4. היריד לפשניסטות – Adika Pop Up

מה מחכה לך? רגע לפני חג הפסח, אתר שופינג האופנה Adika פותח חנות פופ אפ לשבוע אחד בלבד. החנות תהווה חלל תצוגה לפריטים המופיעים און ליין, ויהיה אפשר למצוא בה את קולקציית הקיץ הנמכרת באתר לצד פריטי סאמפל אשר ימכרו בלעדית בחנות הפופ אפ.

הקולקציה מתאפיינת בשיקוף הטרנדים החזקים של העונה, החל בצבעי פסטל רכים ועד להדפסים גיאומטריים וניחוחות של סטייל אורבאני בעיצובים מיוחדים. לצד הפריטים החדשים ימכרו גם פריטים מעונות קודמות ושלל אקססוריז משלימים במחירים מוזלים, הכל בטווח המחירים 400-20 שקל.

למי מתאים? לאלו שעדין נרתעות מרכישת אופנה ברשת וחייבות להרגיש ולמדוד לפני שהן קונות. הנה ההזדמנות שלך לבוא, למדוד, וגם לקנות כמובן.

מתי ואיפה? ביתן 20, מתחם התחנה, נווה צדק תל אביב. בין התאריכים 14-9.4. שעות פתיחה: ימי חול ושבת- 22:00-9:00; שישי וערב חג 15:00-9:00.

 

 

 

5. היריד לצעירות ולחסכניות –  1item

מה מחכה לך? גם האתר1item  החליט לפתוח בפעם הראשונה חנות POP UP, ליומיים בלבד. בחנות יהיה אפשר למצוא את פריטי האתר – המורכבים מתרגומים לטרנדים בינלאומיים כמו גם קטגוריית 'בודילשס' מבורכת –  ולרכוש לראשונה את קולקציית החג החדשה שטרם הושקה באתר. בנוסף אפשר יהיה ליהנות מהנחות מרגשות (עד 70 אחוז) על פריטים מקולקציות קודמות, לגעת בבגדים, למדוד, למשש ולפגוש את הפנים שמאחוריי הקלעים.כמובן שממש כמו באתר, גם בחנות כל המחירים יהיו עד 100 שקל.

למי מתאים? הסגנון האופנתי של האתר פונה לרוב לקהל הצעיר, אבל זה ממש לא אומר שלא תוכלי להתחדש באקססוריז מדליקים וגם בפרטי לבוש שיהלמו כל גיל. בכל מקרה, מומלץ ביקור.

מתי ואיפה? דיזינגוף סנטר (הכניסה דרך שער 3, קומה 3, ליד החנות SOHO), תל אביב. חמישי  (27.3) 21:00-11:00; שישי (28.3) 15:00-10:00.

 

תגובות (0)
הוסף תגובה