מייקאפ נגד פגמים והברונזר של גל גדות: המלצות השבוע

ברונזר Golden Rose מתוך מראה האיפור Bronze Goddess של קרליין
שני סוגי ברונזרים חדשים יצאו לקרליין (הממשיכים להשתדרג ולהפתיע), כחלק מקולקציית האביב המוצגת לראשונה על הפרזנטורית החדשה גל גדות.

הברונזר מגיע במארז חדש ונאה למראה והינו בעל שני גוונים: חום מוזהב וורדרד מוזהב. אני קיבלתי להתנסות בגוון הוורדרד יותר, לשמחתי. המוצר המעוצב מכיל פיגמנטים מינרליים ושכבתו העליונה מצופה מעטה חלקיקים זוהר בגריסת לייזר דקה ויפהפייה. אמנם זו נעלמת לאחר כמה מריחות, אבל גם מתחתיה מתגלה גוון נהדר, הנע בין וורוד עתיק לסוג של ברונזה עדינה.

מרקם הברונזר משיי למגע, רוויית הפיגמנט נפלאה וההנחה היתה קלילה כמעט עם כל סוג של מברשת שניסיתי. הגוון על העור עדין, אם כי בהחלט מורגש והמראה המתקבל הוא שימרי וזוהר. בהנחה מעל סומק קרמי, מצאתי אותו עמיד לשעות ארוכות.

לכל המעלות האלו אפשר להוסיף את הערך המוסף ומשובב הנפש, שחברת קרליין (כמו שאר חברות הקוסמטיקה הישראליות) איננה מבצעת ניסויים בבע"ח והנה – קיבלתם מוצר נהדר בתמחור סביר בהחלט.

מחיר: 150 שקל, שלא בעת הנחות דחופות.

שורה תחתונה: אפילו לא מילה רעה אחת. פצצה של דבר!

 


ברונזר של קרליין, 150 שקל 

 

 

Face Cleaner מכשיר לניקוי עור הפנים של LIFE

קדחת מכשירי ניקוי העור החשמליים (אותם התחילה חברת קלריסוניק) לא פסחה גם עלינו וחברת LIFE מיהרה להוציא גם את הגרסה שלה.

המכשיר הקטן והקומפקטי מתופעל על ידי זוג בטריות וניחן בעיצוב ארגונומי המתאים את עצמו לכף היד בקלילות. הוא מגיע בחבילה המכילה ג'ל לניקוי הפנים מבית המותג וחבילת רפידות.

השימוש בו קל להפליא: פשוט מצמידים רפידה חד פעמית על משטחו המחוספס של הראש המסתובב, מניחים ג'ל לניקוי פנים במרכזה, מרטיבים טיפה את ראש המכשיר ולוחצים על כפתור ההפעלה. לנוחות המשתמשת קיימות שתי אופציות של מהיריות, בהתאם לחוזק הפילינג שמעוניינים לעשות.

 

המגע על הפנים נעים מאד ותחושת המסאז' איננה אגרסיבית, אבל בהחלט ממריצה את מחזור הדם. אפילו לאחר טקס הסרת איפור מאסיבי ויסודי, כנהוג במחוזותיי, הצליחה הרפידה לאסוף אליה שרידי לכלוך איפוריים שלא ניתן היה להבחין בהם בעין והעור הרגיש "נקי" להפליא.

 

מחיר: 99 שקל (שלא בעת הנחות מותג תכופות) לערכה המכילה מכשיר, זוג בטריות, 10 רפידות חד פעמיות וג'ל לניקוי בגודל של 60 מ"ל.

שורה תחתונה: אופציה חביבה להפליא בתמורה למחירה, או אפילו כמתנה לחג הקרב.

 

מכשיר ניקוי לפנים של לייף, 99 שקל

 

Sporty, Sexy, Glam קולקציית טיפוח ואיפור ראשונה למעצב מייקל קורס
בייבי חדש בארץ (כי הרי חסרים לנו מותגים וחברות) – קולקציית האיפור והבישום היוקרתית הראשונה של המעצב האמריקאי מייקל קורס.

תמהיל הקולקציה מחולק לשלושה "סוגי נשים": הספורטיבית, הסקסית והזוהרת – ומכאן שמה.
כל פן "אישיותי" בקולקציה מכיל מוצרים בגוונים המעידים על אופיו, כך על פי חזון המעצב.

בקולקציה כולה ניתן למצוא: שלושה סוגי בשמים, קולקציית טיפוח לגוף ושלושה מראות איפור הכוללים שפתונים, גלוסים, לקים תואמים, שימרים לגוף ולפנים ומברשת קבוקי אחת יפהפיה למראה.

אני (באופן מאד מפתיע, יש לציין) עפתי על הלקים ומוצרי השפתיים בגווני הסגול והפוקסיה, שעשו לי חלושעס בקישקעס.

כיאה למותג יוקרתי, מעוצבים המוצרים המפונפנים במארזים מוזהבים ונושאים את הלוגו היוקרתי של המעצב, כשהמחירים-בהתאם: החל מ-90 שקל בעבור הלקים ועד ל-665 שקל לבקבוקי הבושם הגדולים, המכילים 100 מ"ל. החל מהחודש ברשתות הפארמים הנבחרות.

שורה תחתונה: לא ממש מחירי פרולטריון ברוח המחאה החברתית, אבל בהחלט שווים (לטעמי) את ההשקעה באחד או שנים מהם, ולו רק בכדי להנות מהדקדנס הטהור שבאחזקת מוצר סטייליסטי שכזה.

 


קולקציית הטיפוח של מייקל קורס

 

 

Superdefense CC Cream SPF30 Colour Correcting Skin Protector של קליניק
תגידו להתראות ל- BB Cream וברוך הבא ל-CC Cream. תפקיד הדור החדש של הקרמים הוא לתקן פגמי עור (ומכאן ה-C, "Correcting"), אבל אתם כבר מכירים אותי, ולכן כבר הבנתם שאני בחורה עניינית שלא ממש מצפה לגדולות ונצורות ממוצרי טיפוח, ומעדיפה לבחון אותם רק על סמך הפן ה"איפורי" שלהם. ובכן, ככזה המוצר הזה מצליח ובגדול.

ה-CC Cream מגיע בטיובה לחיצה העומדת על ראשה (כמו מרבית מוצרי ה-BB  בשוק), נמרח ברכות ונטמע אל העור במהירות, כשרמת הכיסוי שלו לטעמי היא קלה עד בינונית. הגימור שלו טבעי למראה ומדמה את חיות העור, והיתרון העצום שלו היא תחושת הלחות הכייפית שליוותה אותי לאורך כל היום – העור נותר לאורך שעות ארוכות רך ונעים למגע, קטיפתי אפילו.

ראיה לאהבתי הגדולה למוצר: למרות שארון הטואלטיקה הפרטי שלי עמוס מייקאפים למיניהם, אני מוצאת את עצמי בוחרת בו, פעם אחר פעם.

מחיר: 205 שקל (מגיע בארבעה גוונים).
שורה תחתונה: אם אתן בעלות עור רגיל-יבש וחפצות במוצר שייתן לכן מענה טיפוחי מקסימלי, תוך כיסוי מספק (אך לא מלא) – זה הדבר עבורכן!

 


CC Cream של קליניק, 205 שקל

 

בושם Narciso Rodriguez for Her

אני נסערת לגלות לכם שאני חובקת בגאון מאהב חדש, ורק בגלל שאני בחורה נדיבה ולא רכושנית אחלוק אותו אתכם, ב"שושו".  

אל קולקציית בשמי נרסיסו רודריגז (מעצב האופנה האמריקני ממוצא לטיני) התוודעתי לפני כשמונה שנים, שניונת לפני שעשתה עליה לארץ. הרחתי את הבושם הראשון שלו דאז על חברה לונדונית והתאהבתי במידי. במהלך השנים ובאופן קונסיסטנטי למדי, אהבתי כמעט כל מהדורה שלו שיצאה מאז, אבל הפעם נפלתי חזק במיוחד.

 

מכיוון שקשה נורא להעביר בכתב פירוט של ניחוח (או התחושה שהוא מעורר בך), אני לא יודעת ממש לשים את האצבע על מה כבש אותי כל כך בוורסיה הזו, אבל מהשנייה הראשונה ששמתי אותו, מהתו הראשוני של פריחת התפוז והמאסק ועד לתו הסופי והמערסל של פצ'ולי, וניל וענבר שנותר על העור ונתן לו ניחוח מעושן ותבליני משהו, ידעתי שזו אהבה מהסנפה ראשונה. ואם אני צריכה להעביר את המסר בדוגמא ויזואלית אחת: מכירים את זה שבפרסומות לבשמים תמיד מנסים לדמות לנו את הריח כמשהו חושני בין גבר לאשה? אז כזה, אבל לגמרי.

מחיר: 850 שקלים לבקבוק של 100 מ"ל.
שורה תחתונה: משקלו בזהב, אבל ערכו שמימי. מגה לאב איט.

 

בושם של נרסיסו רודריגז, 850 שקל 

 

עד כאן להפעם יקיריי. האביב כבר מתדפק על החלון ואיתו המון מוצרים חדשים ומגניבים – מבטיחה שלא להזניח אתכם בנושא.
בנוהל, כרגיל, הרגישו חופשי להגיב לי כאן, או בעמוד המקצועי שלי.

***הכותבת היא מאפרת מקצועית
 

תגובות (0)
הוסף תגובה