להתלבש נכון ומחמיא – לבעלות חזה גדול

ברוב הפרסומות והקטלוגים בהם אנחנו נתקלות מדי יום, אנחנו רואות נשים שמידות הגוף שלהן רחוקות מלהיות ממוצעות, ובהתאם לכך גם מידות החזה שלהן קטנות מאלו של רובנו.
 
בעוד שעל המסלול נתקשה למצוא דוגמנית עם חזייה שהיא CUP B, הרבה מאיתנו אוחזות במידת CUP שהיא D ואפילו למעלה מכך. עם זאת, כמעט אף חברת אופנה לא מראה לנו איך אפשר להתלבש בהתאם למידת החזייה שלנו, כדי שלא נגרום לעצמנו נזק ונראה "דודתיות" ומלאות מכפי שאנחנו. לכן אספתי את כל הכללים שכדאי לדעת כשמנסים להרכיב אאוטפיט מוצלח עם חזה שופע. 
 
עוד באון לייף:
 
 
חולצות 
 
לא מומלץ: הימנעי ממפתחים סגורים. מפתח סירה סגור יגרום לחזה שלך להיראות גדול יותר ויקצר את הצוואר, עד שלעיתים זה עלול להראות כאילו הראש יוצא מהחזה ואין צוואר בכלל. גם מחשוף מרובע יגרום לחזה להתחבר לגוש אחד, בעוד שמחשוף וי יחלק את החזה באמצע. כמובן שגם חולצות סטרפלס הן מחוץ לתחום.
 
מומלץ: תמיד העדיפי חולצות עם מפתחים עמוקים. וי עמוק, למשל, יאריך לך את הצוואר ויעדן את גודל החזה. 
 
 
מימין: AMANDA K, מחיר: 350; דלתא, 60 שקל לחולצה אחת, 3 חולצות ב-120 שקל; סאקס, 522 שקל
 
תכשיטים
 
לא מומלץ: הימנעי משרשראות קצרות ועבות שרק יוסיפו נפח לאזור המחשוף, ובעיקר הימנעי מתליונים דומיננטים שיושבים בדיוק בגובה החזה ומתנדנדים עליו.
 
מומלץ: שרשראות ארוכות יעזרו לך להאריך את הצוואר ו?לשבור? את גודל החזה. לכן, גם אם בכל זאת בחרת בחולצה/שמלה במפתח סגור, תוכלי לתקן זאת בעזרת שרשרת ארוכה שתמשיך את קו הצוואר.
 
 
 מימין: H&O, מחיר: 70 שקל; סטיב מאדן, 149 שקל; ליטל קלמנסון, 431 שקל
 
שמלות
 
לא מומלץ: שמלות סגורות במידה לא נכונה, כאלו שיגרמו לחזה שלך להראות כאילו הוא עומד להתפוצץ מתחת לבגדים.
 
מומלץ: גם בשמלות נמליץ על מפתח וי עמוק ולכן הגזרה המנצחת בשבילך תהיה גזרת מעטפת. כשמה כן היא – תעטוף את החזה ותגדיש את האזור הצר בגופך (שנמצא מתחת לחזה) וכמובן, על הדרך תתן מפתח וי עמוק שיחמיא. לצנועות שבינינו, ניתן להוסיף גופיה או טופ שתעדן את המחשוף הגדול.
 
 
מימין: המשביר לצרכן, 400 שקל; רונן חן, 790 שקל; קרייזי ליין, 290 שקל
 
מכנסיים 
 
את בטח תוהה מה הקשר בין מכנסיים לבין גודל החזה? אז העניין הוא פשוט: כל שאת צריכה לעשות הוא להימנע מגזרות מכנסיים גבוהות בשילוב חולצה בפנים. מראה כזה יכול לקצר מאוד את פלג גופך העליון ולהראות כמו גוף של רגליים וחזה, מכיון שלא השארת מקום למותן.
 
 
מימין: Ugly Duckling by Gal Angel, מחיר: 450 שקל; Heartbreaker, מחיר: 695 שקל
 
חזיות
 
לא מומלץ: הימנעי מכתפיות דקות שלא יעמדו במשקל החזה שלך, והכי חשוב, הימנעי מחזיות סטרפלס, הן במילא לא יצליחו להרים לך את החזה, כך שצפויה לך חוויה לא נוחה במיוחד.
 
מומלץ: כל אישה שעברה את CUP D כבר יודעת שבחזיות היא לא זוכה לפריבילגיית המוצר הזול. לכן, כשאת רוכשת חזייה השקיעי במותג רציני. בחרי בדגם שיארוז וירים את החזה, אך עדין ישמור על נוחות (ואל תשכחי שגם בזמן ספורט את זקוקה לחזיית ספורט טובה שתתמוך בך). 
 
תגובות (0)
הוסף תגובה