מיחזור: גברים זה לא בקבוקי פלסטיק

מאז גירושיי, לפני כמעט ארבע שנים, החלטתי לעשות מעשה: בכל הקשור לגברים ולדייטים, נשבעתי לא לחזור על טעויות מסוימות לעולם. לא ב"כאילו", לא "בערך" ולא "אוי אבל אולי עוד פעם אחת, בכל זאת", אלא באמת "לעולם לא!". ובפראפרזה על ציטוטו של אינשטיין: אם משהו לא עובד מלכתחילה, אין טעם לחזור עליו שוב ושוב ולצפות לתוצאות אחרות.

 

אז אחרי שפישפשתי בזיכרוני עתיר הנסיון, דגתי לכם בחכת החוכא ואיטלולא את הדוגמאות הבולטות של בחורים שפשוט אסור בתכלית האיסור למחזר אותם, בוודאי שלא לדייט שני.

1. ה"ממורמר"

ההוא שלאורך כ-ל הדייט הראשון אתך לא יפסיק להשמיץ את גרושתו המנוולת, זו שדפקה לו את החיים, עשקה אותו והוציאה אותו מסכן, אביון ובעיקר – שונא את כל המין הנשי לדורותיו. אז מה אם הוא גרוש כבר עשר שנים והגיע הזמן לנער את האבק ולהתרומם? הוא כבר יראה לה מה זה. תזכירי לו רק מי את? אה, כן…עוד מפלצת מניפולטיבית בפוטנציה.

 

2. ה-"TMI dude"

ההוא שחמש דקות לתוך שיחת הטלפון אתו כבר מגלה לך כל פרט אפשרי מחייו – משמות האקסיות והתנוחות החביבות עליהן במיטה ועד להיסטוריה הרפואית האישית שלו, שכוללת כמובן כמה ביקורים משעשעים בחדרי מיון, בעקבות חיי המין הסוערים שלו כמובן. המושג "יותר מדי אינפורמציה" פשוט לא קיים בלקסיקון של החמדמד ואם היה בית ספר לשיווק עצמוני, הוא היה נשאר כיתה.

3. "החרמן העצלן"
הוא שרוצה נורא לקצר תהליכים ומזמין אותך אליו הביתה ל"דייט" ראשון, כי "הוא נורא עייף והוא קם מחר בבוקר מוקדם מאד". הוא יבשל לך ארוחה, ידרוך ענבים ליין ביתי וגם ישיר סרנדה – הוא מבטיח. רק תבואי. תכל'ס, סביר להניח שסטטיסטית "ערה?" היה מצליח לו הרבה יותר.

4. "המתעשר החדש"
ההוא שכשאת יוצאת איתו בפעם הראשונה, נורא נורא חשוב לו למכור לך את עצמו, כלכלית: איזו מכה מטורפת הוא עשה בבורסה, איזו מכונית שווה הוא כרגע מייבא (ביבוא אישי, כמובן. נון-קונפורמיסט שכמותו) או למה הרולקס שעל פרק ידו הוא הכי חדיש ושווה שיש. לא שכסף זה דבר רע, רק שמכל התיאורים יש לך כבר הרגשה שיצאת לדייט עם ויזה פלטינום. כבר עדיף היה להרים טלפון לפפושדו קשישא ולסגור עניין.

 

5. ה"קופץ מעל לפופיק"
ההוא שבשיחת הטלפון המקדימה יש לך חיבור היסטרי אתו והוא עף עליך כאילו אין מחר, תוך כדי חלוקת סופרלטיבים רומנטיים, המהומי הסכמה על דברים שברומו של עולם ובכלל התלהבות שנשמעת אותנטית לחלוטין. אבל למחרת, אפעס, קול דממה דקה. בלעה אותו האדמה. האמת היא שהוא חיפש מישהי שתעביר לו בפנאן את שמירת הלילה במילואים, הפעם זו פשוט היית את.

6. "הדחפן"
ההוא שאיך שאתם מתחילים להתמזמז, דוחף לך את הראש למטה – שלא תתבלבלי לשנייה לגבי איך הוא מעדיף ורוצה  את זה. אין ספק שעידון, תחכום וג'נטלמניות חברו להם יחדיו בדגימת הטסטוסטרון המשובחת הזו. ואת, קטנת אמונה שכמותך, עוד גיחכת בבוז כשהוא סיפר לך שהוא מרצה לענייני מגדר, מעמד האשה ופמיניזם בפקולטה לזיוני המוח.

 

 

אז למה בעצם לא כדאי למחזר גברים (וטעויות בכלל)? מכיוון שהחיים קצרים מדי וחבל על כל רגע; כי זה בדיוק מה שאינשטיין אמר וזה תופס גם לגברים: את לא יכולה לצאת עם אותו הטיפוס שכבר נפגעת ממנו בעבר וגילית שהוא לא רציני, או ממש לא בשבילך, ולצפות שהפעם זה יהיה שונה ותחווי עמו מערכת יחסים בוגרת ורצינית; ומכיוון שרק בשיטת הסקת המסקנות אפשר להתקדם קדימה – במקום לאחור. קוראים לזה אבולוציה.

 

בניגוד לבקבוקי הפלסטיק שהם לא זבל וצריך להקדיש להם כמה דקות פנויות כדי להעביר אותם למיחזורית הקרובה לביתכן, ישנם גברים שבהחלט היה אפשר להגדיר כזבל שמקומו שמור בפח האשפה של הדייטים בלבד, ובוודאי שאין צורך להקדיש עבורם אפילו כמה דקות. יש לכן דוגמאות נוספות? הרגישו חופשי להרביץ אותה כאן בתגובות – כי כולנו יודעות שלא כל אשפה היא כמו בקבוקי פלסטיק שאותם כדאי וצריך למחזר, לא?

 

———————————————————————————–
נהנית מהכתבה? יאללה, למיחזורית!

 

ה"קופץ מעל לפופיק"

ההוא שבשיחת הטלפון המקדימה יש לך חיבור היסטרי אתו והוא עף עליך כאילו אין מחר, תוך כדי חלוקת סופרלטיבים רומנטיים, המהומי הסכמה על דברים שברומו של עולם ובכלל התלהבות שנשמעת אותנטית לחלוטין. אבל למחרת, אפעס, קול דממה דקה. בלעה אותו האדמה. האמת היא שהוא חיפש מישהי שתעביר לו בפנאן את שמירת הלילה במילואים, הפעם זו פשוט היית את.

תגובות (0)
הוסף תגובה