ביוטי סיטי טוקיו: בירת היופי והשיק בישראל

 

אם חיפשתם לרענן את הקיץ באווירה קצת אחרת, של סטייל, יופי, אסתטיקה ואופנה – ביוטי סיטי 2014 מחכה לכם. ביוטי סיטי, אירוע היופי הגדול של השנה מבית סופר-פארם, מרחיב השנה את היריעה ויתקיים במשך ארבעה ימים רצופים, בין התאריכים 1-4 ביולי בביתן 1 בגני התערוכה בת"א.

 

השנה,תוכלו לעבור בביוטי סיטי שלל חוויות מרתקות, אמנותיות, אופנתיות ומרגשות – שכולן מחווה לטוקיו ויפן – ברוח האסתטיקה היפנית והשילוב בין מודרני למסורתי.

 

לצד מותגי הקוסמטיקה הגדולים של הארץ, תמצאו בביוטי סיטי מתחמים מיוחדים, תצוגות אופנה  ומופעים מרהיבים, הרצאות מעשירות של מיטב מומחי הלייף סטייל הישראליים, וכמובן תוכלו להינות ממבצעים והטבות ייחודיים לאירוע. 

 

 

1, אסור לפספס

הבלט הישראלי לובש קימונו

20 מעצבי אופנה מובילים מישראל, ביניהם דורית בר אור, גדעון אוברזון, דורין פרנקפורט, רונן חן, שני צימרמן, מיכל נגרין ועוד, קיבלו את המשימה לעצב עבור הביוטי סיטי קימונו בהשראתם. את קולקציית הקימונואים המרהיבה יציגו רקדני הבלט הישראלי, בניהולו של עידו תדמור במופע מיוחד שיתקיים מדי יום בביוטי סיטי בשעה 20:00.  

 

קימונו בעיצוב דורית בר-אור (צילום: סופר-פארם)

 

מחוייטים בטוקיו

תצוגת אופנה מיוחדת נוספת תתקיים בבמת הביוטי סיטי טוקיו – והיא כולה פרי עמלם של סטודנטים תלמידי השנה השלישית בשנקר, שחקרו את ההשראה היפנית על המראה המחויט במערב ויציגו את עיצוביהם על הבמה.  

 

2. אופנה יפנית אמיתית

סגנון הרחוב המיוחד והאופנתי של טוקיו, הרג'וקו, משמש השראה למעצבי אופנה רבים בעולם, וגם מבקרות הביוטי סיטי יוכלו ליהנות ממנו בתצוגת אופנה רובע הרג'וקו שתציג את אופנת הרחוב הצבעונית של טוקיו, או דרך להקת SHEY SHEY מטוקיו  שהיא להקת בנות מקורית מיפן המונה 8 בנות שישירו על בימת ביוטי סיטי ויסתובבו לאורך היום במתחם, או ברג'וקו מרקט,  חנות פופ אפ ייחודית בה יוצע מגוון מוצרי עיצוב ואקסוסריז מיפן בהם גרביים של חברת טאביו, כלי כתיבה, תכשיטים ועוד. 

 

ואם החלטתם לנסות פעם אחת אוריגמי (אמנות קיפולי הנייר היפנית) במתחם אוריגמי תגלו מחווה לאומנות היפנית הייחודית והמורכבת, מומחי אוריגמי ידריכו ויסבירו על שיטות הקיפול והאומנות עתיקת יומין. 

 

 

 

3. רעבים?

ביוטי סיטי מציע למבקרים והמבקרות סושי בר שיוקם בלאונג' המרכזי בו ניתן יהיה לרכוש סושי ומגוון מאכלים יפנים מבית מסעדת FRAME לצד בית קפה אותו תפעיל רשת אילנ'ס.

לחובבי התה, מציע ביוטי סיטי בית תה יפני בו יתקיים מדי יום טקס תה מסורתי עם ציוד מיוחד שהגיע לכבוד הארוע מיפן.

 

4. ביוטי זה ביוטי

כמדי שנה, לצד המופעים, התצוגות והמתחמים, תוכלו ליהנות מהרצאות בנושאי אופנה ואסתטיקה יפנית, לייף סטייל, טיפוח ואופנה מפי המרצים הידועים והפופולאריים בישראל: סנדרה רינגלר, מיקי בוגנים, ליאת אשורי, ירון לבנה, מיכל צפיר, ענת לב אדלר, ליאון רוזנברג, שלי גפני ועוד.

 

 

5. השקה חגיגית 

מבינות עניין, שימו לב: הבושם החדש של המעצב היפני הנודע יוז'י יממוטו יושק בישראל בביוטי סיטי טוקיו  ויימכר רק במשך ארבעת ימי האירוע. בקבוק הבושם Her Love Story  עוצב על ידי יממוטו בעצמו. לבושם ניוח מושלם עם רמזים של לימון וברגמוט. הוא מזכיר תערובת עשירה של ורדים, אפרסם כרם ויסמין השקופה, מהולה בעדינות עם גרגירי פלפל ורוד שנמס בקלות אל תוך בסיס חושני של ריחות פצ'ולי ומאסק. הוא מותיר ריח מפתה ורושם נשי בלתי נשכח.

 

יממוטו משיק גם את סיפור האהבה לגבר – עם ניוח גברי נמרץ מורכב וגמיש שמתגלה לאט לאט.

 

מחיר הבושם – רק בביוטי סיטי 299 שקלים במקום 420 ל-100 מ"ל.

 

Her Love Story של יממוטו

 

6. ערב גאלה כמו שצריך

בערב הפתיחה הרשמי של הביוטי סיטי ייערך אירוע מיוחד ללקוחות נבחרון ממועדון לייף סטייל – אשר ישיק את ביוטי סיטי טוקיו. המוזמנות והמוזמנים ייהנו (לפני כולם, כמובן) מהנחות והצעות מיוחדות בביתני הקוסמטיקה של הביוטי סיטי, קוקטייל חגיגי ומופע בימתי מרהיב. 

 

 

אז מתי?

ימים: 1-4/7, ג'-ו'

שעות:  10:00-23:00, ו': 10:00-17:00

ביתן 1 גני התערוכה, ת"א

 

כמה עולה? 

  • לקוחות לייף סטייל: כרטיס כניסה זוגי חינם שישלח בדואר
  • כרטיס זוגי בחינם בקנייה מעל 99 ? בסניפי סופר-פארם
  • כרטיס זוגי בקופת האירוע: 20 ?
  • כרטיס יחיד בקופת האירוע: 30 ?
תגובות (0)
הוסף תגובה