סודות האיפור של קים קרדשיאן

אני מודה, לא התרגשתי כשקים קרדישאן שכחה להזמין אותי לחתונתה המתוקשרת. למרות שיצא לי לעבוד איתה מספר פעמים, כנראה שהקשר בינינו נשאר מקצועי בלבד. קים היא אישה מרשימה, מאוד חזקה, שיודעת בדיוק מה היא רוצה. היא אסרטיבית אבל נחמדה ולאפר אותה היה חוויה. היא אוהבת הרבה איפור, אבל בניגוד למה שאפשר אולי לחשוב עליה, היא מקפידה על צבעים טבעיים ולא מוגזמים מדי.

 

אני זוכרת שהיא תמיד הגיעה לסט מתוקתקת, עם עוזרת אישית ומישהי נוספת, שהיה נראה כי היא אחראית להביא לה כל מה שהיא רוצה (שזה תמיד נחמד). רק אחר כך הבנתי שחלק מהתפקיד של הבחורה הזאת הוא לתעד את קים בשלבים שונים של ההתארגנות והאיפור, ואז לעלות את זה לרשתות החברתיות שלה. אין ספק שכל מה שאנחנו חושבות שקרדשיאן עושה באופן ספונטני, הוא למעשה מאוד מחושב ומאוד כלכלי, וזה די מדהים. אין זווית צילום שלא מחושבת ומה שנכנס לפריים, במיוחד אם יש עליו שם של מותג או קרדיט מסוים, נמצא שם כי קים רצתה אותו.

 

עוד דבר שהדהים אותי הוא האהבה שלה לריסים מלאכותיים. כשבאתי לאפר אותה עם ריסים שהבאתי איתי היא שלפה זוג ריסים ארוכים בטירוף, שנראו לי כאילו הם שייכים לדראג קווין. למרבה ההפתעה, אחרי ששמתי לה אותם הם נראו טבעיים לגמרי. היא ידעה שיש לה עיניים קצת שקועות וריסים כאלו יבליטו אותם. שימו לב שהיא גם תמיד מדגישה את העיניים בגוונים טבעיים ומשאירה את השפתיים שקטות. קים גם אוהבת לפסל את הפנים, להקטין את האף באמצעות שימוש במייק אפ ולהרים את עצמות הלחיים. לא תתפסו אותה לא מוקפדת ואומרים שאפילו לחדר הלידה היא הגיעה מתוקתקת. עם ריסים, כמובן.

 

מביאה ריסים מהבית, קים קרדשיאן. צילום: Shutterstock

 

 

יש כמה טריקים שאני יכולה ללמד אתכן כדי "לפסל" את הפנים כמו קים קרדשיאן:

1. כדי לפסל את הפנים את זקוקה לצללית או מייקאפ כהה ובהירה. הצללית הכהה נקבעת על פי הגוון הכהה שמופיע על הסנטר, מתחת לשפה. הגוון הבהיר צריך להיות בהיר בדרגה אחת מהגוון הטבעי שלך. אלו המוצרים המומלצים במיוחד עבור חלק זה:

 

צללית שחורה של לוריאל– מעולה כדי לשרטט, באמצעות מברשת, קו איילינר צמוד לקו הריסים. כהות העור יכולות להשתמש בה בעדינות להצללת צידי האף.

 

 

צללית לייף 409  – בעלות עור בגוון זית יכולות להשתמש בה כדי להרים עפעפיים (מנקדים מתחת לגבה ומטשטשים עם האצבע). האמיצות גם ימרחו אותה כברונזר ויזייפו שיזוף.

 

 

צללית פריזמה שיין של קרליין – נהדרת לבהירות עור בזכות המשחק בין שני הגוונים והיא יכולה להאיר עיניים עייפות בלי מאמץ. הקפידו למרוח את כל הצללית הבהירה על שטח העפעף ומעט מהצללית הכהה צמוד יותר לקו הריסים.

 

 

טוש אקלה של איב סאן לורן – אחד ממוצרי החובה בתיק האיפור. מתאים לכל סוגי העור ובמשיכת צבע אחת על עצמות הלחיים, צידי האף או מעל השפה יכול ליצור מראה מואר וזוהר.

 

2. על מנת להצר אף ארוך, מומלץ למרוח צללית כהה בין שני צדי האף ולטשטש.
 

3. כדי לפתוח עין שקועה, יש למרוח צללית בהירה בקו הגבה ולטשטש קלות עם האצבע.

 

4. רוצה "להרים" את עצמות הלחיים? מרחי צללית כהה ממש מתחתן.
 

5. כדי להבליט את השפתיים ולהעניק להן מראה חושני, אפשר לשרטט קו דק בעיפרון בהיר בשקע של השפה העליונה. למטרה הזו מומלץ להשתמש במוצרים הבאים:

 

עיפרון עיניים ושפתיים של לייף – זול ואיכותי. לחדד ולשרטט בעדינות ב"לב" של השפה העליונה כדי ליצור עומק.

 

 

עיפרון עיניים של מאק – העיפרון מיועד בראש ובראשונה ליצור מראה מוגדל יותר של עיניים קטנות או שקועות (על ידי פס דק בקו הריסים התחתון שיוצר אשליית גודל). מי שתצייר איתו בעדינות מתחת לשפה התחתונה ואז תטשטש, תגלה שאפשר לדלג על ניתוח השפתיים, לפחות לעכשיו.

 

 

 

 

6. הוספת צללית כהה ממש מתחת לסיומת השפה התחתונה תבליט את השפתיים באופן טבעי.
 

7.אל תתייאשי בפעם הראשונה, נחוץ תרגול, אומץ ובעל מגולמן. ממש כמו של קים קרדישאן. 

תגובות (0)
הוסף תגובה