חשבונות האינסטגרם היפניים שאסור לכם להחמיץ

מהרגע שנחשף המערב לאסתטיקה היפנית, הוא לא הפסיק להתלהב. טקסי התה, עצי הבונזאי ופריחת הדובדבן הילכו קסם על חובבי ניקיון ותשומת לב לפרטים הקטנים. אבל אם פעם כל אלו היו שמורים לספרי תיירות, היום הם נגישים מאי פעם בזכות אתרי האינטרנט והאפליקציות, שמביאים פיסות מהחיים בחו"ל בהינף לייק אחד. לרגל ביוטי סיטי טוקיו שיערך בתחילת יולי, אספנו מתוך כל חשבונות האינסטגרם היפניים המושקעים, את החמישה ששווה לעקוב אחריהם במיוחד, כל אחד מסיבה אחרת: 
 
עוד באון לייף
 
1. תאכלו משהו
החשבון: noa1223 #
מספר עוקבים: 305K
נעמי או מעולם לא נחשפה בפניה או בגופה מול מצלמת האייפון שלה. מה שהיא כן מצלמת – ובאדיקות ראויה לציון – זה את ארוחות הצהרים, הערב ולפעמים גם את הבוקר שלה. שכחו מצלחות מטונפות מקטשופ ושניצלונים ותתכוננו לקבל יצירות מינימליסטיות וצבעוניות שמסודרות על כלי מטבח בדיוק עילאי, קופסאות אובנטו מדויקות ועגבניות שרי שיגרמו לאייל שני להזיל דמעה. מדי פעם היא מעלה גם תמונות נוף עוצרות נשימה או עוגות קטנטנות שישברו כל דיאטה. 
מתי לדפדף: כשמחפשים מה לאכול הערב ולא רוצים להתפשר על נודלס. 
 
 
 
 
 
 
2. קחו נשימה
החשבון: Hirozzz#
מספר העוקבים: 238,511 איש
Hiroaki Fukuda אינו צלם מקצועי וברשת טוענים כי ייתכן שמעולם לא הייתה לו מצלמה "אמיתית". למרות זאת, הוא מצליח לייצר סדרות צילומים עוצרות נשימה (שאותן הוא גם מעלה לטמבלר באותו שם) שכוללות בעיקר פינות נסתרות בטוקיו, טבע אורבני וצילומי נוף ומים לא שגרתיים.
מתי לדפדף: לקראת הפסקת צהרים, כשסוף השבוע נראה רחוק מתמיד וכך גם החופשה השנתית. 
 
 
 
 
 
3. מה ללבוש לאירוע
 akimoto_kozue#
מספר עוקבים 118,227 
אקימוטו היא אחת הדוגמניות הלוהטות ביותר ביפן והיא צועדת באופן קבוע על מסלולי התצוגות הגדולים ברחבי אירופה. כיאה לדוגמנית מהזן החדש, היא מתעדת באופן קבוע את חייה מחוץ, לצד ועל המסלול ולא לוקחת את עצמה יותר מדי ברצינות. כל החברים שלה נראים מדהים (ביניהם גם המעצב ג'רמי סקוט והשחקנית קיקו מיזוהארה). יש לה סטייל מדויק עד כאב והיא גם לא מפחדת להשתטות עם בובת פנדה ענקית או לרדת על ארוחה ענקית בפה מלא. 
מתי לדפדף: כשצריך הכוונה למריחת האיילנר המושלם יחד עם אודם אדום. 
 
 
 
 
 
 
 
4. למנת המתיקות היומית
ayasakai #
מספר עוקבים 485,541
כמה תמונות אפשר לעשות כבר עם כלב, ילד ותינוק? ובכן הרבה. ויותר חשוב, יש מספיק אנשים שיעקבו אחריך. איהסאקי מעלה רק תמונות של המשפחה המצומצמת יחד עם הכלב הביתי, וגורפת אהדה כלל עולמית (אפילו יש לה גם אתר). כל התמונות מתוקות להחריד ומכיוון שלאחרונה הצטרף למשפחה תינוק קטן, פונטציאל ה"אווו" רק הכפיל את עצמו. קחו בחשבון שקצב העידכון הוא פעם בשבוע-שבועיים, כך שאם אתם אוחזים באישיות מתמכרת, עדיף למצוא משהו אחר.  
מתי לדפדף: בלילה, אחרי שהילדים נרדמו סוף סוף ואתם מנסים להיזכר איך ולמה הגעתם למצב הזה מלכתחילה.  
 
 
 
 
 
5. לאוהבי החתולים והאסתטיקה המינימלית
 ryotukoro#
מספר עוקבים 180,334
חתולים הם מזמן המלכים הבלתי מעורערים של המדיות החברתיות אבל נדמה
ש -P-chan  (חתול שחור) ו – Nya-san (חתול חום) שוברים פה שיא חדש. מדובר בחשבון אינסטגרם נטול התייפיפויות וכדורי צמר, אשר מציג את צילומי חתולים על רקע מרצפות פרקט לבנות או חומות בלבד, כשהם עומדים, משחקים או סתם מנמנמים. מדי פעם משתחלת לה תמונת נוף רנדומלית, אבל היי, לא בשביל זה אנחנו פה, אלא כדי לראות את החתולים בתוך שקיות שופינג, קופסאות קרטון או משחקים עם טנק צעצוע. חלק מהתמונות בשחור לבן פשוט מחכות לסלון נובורישי כל שהוא. דווקא התמונות שעברו עיבוד פוטושופ הן החלשות בערימה.  
מתי לדפדף: ברגעים המתים בין סוף היום לרגע שבו מותר לכם לצאת הביתה. 
 
 
 
_________________________________________________
 
 
ביוטי סיטי, אירוע היופי הגדול של השנה מבית סופר-פארם, מרחיב השנה את היריעה ויתקיים במשך ארבעה ימים רצופים, בין התאריכים 1-4 ביולי בביתן 1 בגני התערוכה בת"א. לצד מותגי הקוסמטיקה הגדולים של הארץ, תמצאו בביוטי סיטי מתחמים מיוחדים, תצוגות אופנה  ומופעים מרהיבים, הרצאות מעשירות של מיטב מומחי הלייף סטייל הישראליים, וכמובן תוכלו להינות ממבצעים והטבות ייחודיים לאירוע. 
 
ללקוחות לייף סטייל ישלח כרטיס כניסה זוגי בחינם. לקונים בסופר-פארם במעל ל-99 שקל ינתן כרטיס זוגי גם כן בחינם. בקופות האירוע ניתן יהיה לרכוש כרטיסים ב-30 שקל ליחיד או ב-40 שקל לזוג.  
 
במסגרת הפעילויות לקראת ביוטי סיטי טוקיו, עלו בחשבון Instagram.com/super_pharm תמונות בהשראה יפנית. התמונות הנבחרות יופיעו בתערוכה מיוחדת בביוטי סיטי.
 
 
אפשר בסוף להוסיף קישור לאינסטגרם סופר-פארם להתרשם מתמונות שעלו במסגרת פעילות טוקיו_ביוטי לקראת ביוטי סיטי טוקיו, פעילות בה עלו תמונת בהשראה יפנית: קישוטים יפנים, איפור, אמנות יפנית, וכו'..  תמונות נבחרות מתוך הפעילות יופיעו בתערוכה מיוחדת בביוטי סיטי.
Instagram.com/super_pharm
 
תגובות (0)
הוסף תגובה