איך להתלבש לפגישת עבודה? 5 טיפים מנצחים

ליאת אשורי, סטייליסטית שעובדת בין השאר בתוכניות כמו "כוכב נולד" ו"הכוכב הבא" ומרצה לאופנה וסטיילינג,מאמינה שהיכולת להתלבש בסטייל נמדדת על פי היכולת של האדם למצוא התאמה בין הבגד שהוא לובש לאירוע שאליו הוא הולך. "עיתונאית למשל לא תתלבש כמו עורכת דין – לכל סוג ומקום עבודה יש קוד לבוש משלו" היא מסבירה. לרגל ביוטי סיטי טוקיו, אירוע היופי הגדול של המדינה שבו היא הולכת לקחת חלק, היא מביאה כמה סודות מקצועיים שיעזרו לך להצליח בכל ג'וב שתבחרי.

 

עוד באון לייף

חשבונות האינסטגרם היפניים שאסור לכם לפספס

חנויות העצוב היפניות הכי שוות בארץ

ביוטי סיטי טוקיו: בירת השיק הישראלי

 

1. חשוב שתרגישי יפה

רק כשאת במיטבך ונוח לך תוכלי לשדר ביטחון. בכל התחומים, ובעיקר בעסקים, הרושם הראשוני הוא המשמעותי ביותר. והרושם הראשוני קשור גם לטיפוח המראה החיצוני ולהרגשה שלך. את נשפטת הרבה לפני שהוצאת מילה מהפה ולכן חשוב שתרגישי שאת יפה ונראית טוב – לשם כך הבגדים צריכים להיות  מחמיאים ונוחים. אין אפשרות לשדר "כאילו". חלק ניכר מהעוצמה והביטחון המקצועי שלך תלויים בתחושה הפנימית שלך לגבי המראה. בגלל זה, לפני הכל את צריכה לקבל את עצמך ולאהוב את עצמך, ובגדים שהולמים אותך, את סוג הפגישה והעבודה שלך, יתרמו להרגשה הטובה ולביטחון שלך בעצמך וביכולותיך.

 

2. השקיעי בהלבשה תחתונה – היופי מתחיל מבפנים

הלבשה תחתונה זה הבסיס, זו ההתחלה, זה קובע איך הבגדים מונחים עליך. חשוב לתת תשומת לב למה שנמצא מתחת לבגדים החל ממחטב, חזייה ותחתונים. אני ממליצה ללבוש תחתונים ללא תפרים, על מנת שלא יבלטו דרך המכנסים, השמלה או החצאית.

חזייה טובה שיושבת נכון על הגוף, יחד עם תחתונים נוחים ומתאימים הם חלק מהמראה הכללי, ה"טוטאל לוק", ואלה מאפשרים לך להראות מקצועית ובטוחה בעצמך. תפרים של הלבשה תחתונה שנראים לעין אינם נכונים לשום מראה, ובוודאי שלא לפגישה עסקית חשובה.

 

תמונה: נמרוד סונדרס

 

3. אל תשכחי את האיפור והשיער

לפגישת עבודה, המתקיימת בדרך כלל באור יום, הקפידי להתאפר בעדינות והימנעי משימוש בגוונים כהים ונוצצים. שמרי על מראה שיער מטופח, בריא, נקי וצבוע במידת הצורך.

החליטי איך את מרגישה בנוח, כשהשיער שלך אסוף או פזור – אך בכל מקרה ודאי שהוא נראה מסודר (וכמובן לא אסוף בקליפס). כדאי גם להשקיע בציפורניים מטופחות, לק ובושם, שיוסיפו לתדמית המוקפדת. איפור ושיער הם חלק בלתי נפרד מהתוצאה הסופית שאת מציגה בפגישה.

 

4. וותרי על הג'ינס ועל החשוף

בישראל החמה, ברוב הפגישות לא חייבים להתלבש מחוייט, מצד שני מכנסי ג'ינס זה לא מראה מומלץ אם את רוצה ליצור רושם של הצלחה – לא כחלק מכרטיס הביקור שלך ובוודאי לא ביצירת רושם ראשוני. עוד לא מומלץ להגיע לפגישת עבודה כשאת חשופה. מראה צנוע הוא יפה ומסקרן הרבה יותר.

 

5. את השחור השאירי לשעות הלילה

לפגישות עסקים ולשעות העבודה בכלל, השתמשי בבגדים בצבעים ובגוונים בהירים. לגוונים בהירים יש צד יותר מזמין ונגיש, המתאים יותר לאור היום. אמנם השחור נפוץ מאד במחוזותינו, אבל הוא מתאים פחות לשעות העבודה ולכן השאירי אותו לבילוי בשעות הלילה. לשעות העבודה בחרי מבין הגוונים הבהירים את האהובים עליך, תוך התאמה לצבע השיער, העור והעיניים.  

 

6. אל תרדי מהעקבים

נעלי עקב יחמיאו ליציבה שלך ולתנועות גופך, יעניקו לך מראה זקוף יותר ואפילו יוסיפו קורטוב של אסרטיביות. נעלים שטוחות יתנו לך מראה יותר נונשלנטית, ולא בטוח שזו התדמית שתרצי להקרין. בקיצור, הקדישי לעצמך זמן כדי לטפח וליצור מראה סולידי, קלאסי ואסרטיבי בשילוב עם חיוך גדול שמקרין שאת חיונית, ערנית ואוהבת את החיים. רק כשתהיה לך תשוקה, תסחפי ותהי מובילה – בהצלחה לכולנו!

 

את ההרצאות של ליאת אשורי יהיה אפשר לשמוע בביוטי סיטי טוקיו, בביתן 1 בגני התערוכה, בשלישי (1.7) בשעה 13:00 ובשישי (4.7) ב-12:00.

תגובות (0)
הוסף תגובה