איך משיגים את הסטייל של היפניות

בשנים האחרונות יותר ויותר מעצבי אופנה בכירים מודים בהשפעה המכרעת של אופנת הרחוב על העיצובים שלהם. לעיתים צלמי האופנה מעוניינים יותר לתעד באובססיביות את שילובי הבגדים של מוזמני התצוגה מאשר את הקולקציה המוצגת על גבי המסלול. אבל עם כל הכבוד לשבועות האופנה המעונבים של לונדון, פריז, מילאנו וניו יורק – טוקיו הייתה שם קודם. אופנת הרחוב ברובע ההרג'וקו (שתועדה בהצלחה בסדרת ספרי Fruits) היא פרועה, צבעונית ורב-תרבותית יותר מכל בלוגרית פריזאית, והשפעתה ניכרת הרבה מעבר לגבולותיה הרחבים של הבלוגספירה. לכבוד אירוע הביוטי סיטי טוקיו שנערך השבוע, סימנו עבורכן כמה מגמות באופנת הרחוב היפנית שכדאי לשים לב אליהן ואולי אפילו לאמץ (בקטנה) למלתחה הביתית.

 

עוד באון לייף

 

 

טרנד: ספורט אלגנט 

 

הצעירות היפניות מתמחות בערבוב סגנונות לבוש ומצליחות להפוך גם את הטרנד המאוס ביותר לשלהן. מאקי, סטודנטית בת 21, מציעה טייק אופ מעניין על הקז'ואל הספורטיבי. סווצ'ר (וינטג', ברור שוינטג') של אדידס יחד עם סניקרס ירוקות וחצאית תחרה לבנה.

אהבנו במיוחד: את גרבי הספורט הלבנים.

לאמץ הביתה: שילוב של פריט ספורטיבי (וינטג', ברור וינטג') עם פריט רך יותר. לא חייבים ללכת על חצאית רומנטית. גם ג'ינס בהדפס פרחוני יעשה את העבודה.  

 

חצאית של M&H. מחיר: 249 שקל. חולצה של אמריקן איגל, 70 שקל

 

 

טרנד: שחור על שחור 

 

כשאת מהססת – תמיד תבחרי בשחור. באופנת רחוב שמבוססת כולה על הצורך להיבדל משאר הקהל ולנסח אמירה אישית, בחירה בטוטאל לוק שחור מעידה גם על תעוזה וגם על ביטחון עצמי מבוסס. יוקו היא דוגמנית ובלוגרית אופנה שלא מפחדת לערבב בין טקסטורות של שחור ולשלב בין עור, רשת, צמר וזמש. וכמובן, מבט נחוש.

אהבנו במיוחד: את הקלאץ' השחור מזארה.  

לאמץ הביתה: לא לפחד לערבב בין מרקמים שונים באותו צבע, התוצאה יכולה להפתיע גם אותך. 

 

שמלה של bebe. מחיר: 900 שקל

 

 

טרנד: כל המדינה צבא 

 

היינו מציעים לכן לוותר על בובת הפרווחה בצורת תמנון (!) שהמוזיקאית מרי מי יארה מסתובבת איתה באופן קבוע, אבל שאר בחירות הלבוש שלה שוות התעכבות. הטרנד הצבאי כנראה לא יעזוב אותנו לעולם ובמדינה כמו יפן הוא זוכה לפרשנות קלילה ואפילו רומנטית. חצאית קפלים, מספר חגורות, עניבה וג'קט טוויד, יחד עם מחוך מרובה כיסים וכמובן נעלי צבא וגרביים שכולנו מזהים מהבקו"ם. עלייך זה אולי יראה עמוס, עליה זה פשוט מעורר הערכה.

אהבנו במיוחד: הג'קט שסוגר את כל העסק בצורה הרמונית ומשקפי הטייסים כקשת לשיער. זה אקססוריז מושלם. 

לאמץ הביתה: ריבוי חגורות באותה קשת צבעים של האאוטפיט עצמו. בתנאי שלא קבעת ארוחת צהרים גדולה. 

 

חגורה של טומי הלפיגר. מחיר: 300 שקל. נעליים של ד"ר מרטינס לאוריג'ינלס. מחיר: 699 שקל

 

טרנד: הפרינט לא מת

 

בעונה האחרונה יותר ויותר בנות ישראל מוכנות לאמץ את טרנד ההדפסים וללכת איתו יד ביד בבטחה לעבר האופק. בעוד אצלנו חליפות הדפסים עושות קאמבק מהאייטיז, בטוקיו ההדפסים רק הופכים להיות נועזים יותר. אלינור, לדוגמא, מראה איך שילוב בין מכנסיים מטאלים עם איזכורי מאגנה, טוניקת טרנינג מודפסת ועליה מעיל עם הדפס דובונים ברוח הכריסמס יכול לעבוד, בתנאי שאתן לא סובלות מנטייה לאפילפסיה. במידה שפיספסתן, יש גם גרב צבעונית שתלויה על הצוואר ובובת פרווה בתיק.  

אהבנו במיוחד: את הטייץ הלוהט שנראה סופר איכותי.  

לאמץ הביתה: מומלץ להתמקד בשני הדפסים בלבד ועדיף מאותה קשת צבעים. את האקססוריז המוגזמים תשאירי ליפניות. 

 

 

טייץ של לה קוק ספורטיב. מחיר: 279 שקל. חולצה של רנואר. מחיר: 150 שקל

 

 

טרנד: האחות ג'קי

 

המראה החמוד-אך- המקצועי הצליח לפרנס לא מעט סרטי פורנו תוצרת יפן ונחמד לגלות את הנגזרות המעודנות שלו גם בקרב לובשות הצווארון הכחול. קיי, בת 25 אמנם אוהבת שאנל, אבל ביום יום לובשת שמלות חולצה קלילות, שיכולות להשתלב בקלות גם ברחובות ניו יורק או תל אביב

אהבנו במיוחד: את ההתאמה בין התיק לשמלה. זו השקעה.  

לאמץ הביתה: הכל, כולל הפלטפורמות מהסבנטיז. 

 

שמלה של ריפליי. מחיר: 500 שקל. שמלה של לורד קיטש. מחיר: 250 שקל

 

 

טרנד: אוברסייז מוגזם

 

לכי תביני יפניות. במקום לחגוג את גזרתן הדקיקה ולהתעטף בלטקס גם בדרך למכולת, מעדיפות חלק מהן לעטות על עצמן שפע של בדים בדיגום חופשי, כאילו התנחלו בסדנה של ששון קדם או אלמביקה (שני מעצבים שהודו שהסגנון היפני השפיע רבות על סגנון העיצוב שלהן). גם כשמדובר באוברסייז יפני יש חוקים: רצוי ללכת על פלטות צבעים דומות ולשלב עם גרביונים או טייצים. 

אהבנו במיוחד: נעליים שגונבות את ההצגה.  

לאמץ הביתה: אם את לא אישה גבוהה במיוחד – כלום. אם התברכת בעודף סנטימטרים, לכי על שמלה רחבה שאפשר להחביא מתחתיה חצי מהבופה. 

 

שמלה של מנגו. מחיר: 190 שקל. נעלי בלרינה של TNT. מחיר: 69 שקל

 

———————————————————————-

 

ביוטי סיטי, אירוע היופי הגדול של השנה מבית סופר-פארם, מרחיב השנה את היריעה ויתקיים במשך ארבעה ימים רצופים, בין התאריכים 1-4 ביולי בביתן 1 בגני התערוכה בת"א. לצד מותגי הקוסמטיקה הגדולים של הארץ, תמצאו בביוטי סיטי מתחמים מיוחדים, תצוגות אופנה  ומופעים מרהיבים, הרצאות מעשירות של מיטב מומחי הלייף סטייל הישראליים, וכמובן תוכלו להינות ממבצעים והטבות ייחודיים לאירוע. 
 

 

ללקוחות לייף סטייל ישלח כרטיס כניסה זוגי בחינם. לקונים בסופר-פארם במעל ל-99 שקל ינתן כרטיס זוגי גם כן בחינם. בקופות האירוע ניתן יהיה לרכוש כרטיסים ב-30 שקל ליחיד או ב-40 שקל לזוג.  
תגובות (0)
הוסף תגובה