פוקס ניוז: הפמיניסטיות הפכו את הגברים לשטיחים

מלחמה, אזעקות, טילים, אלימות, טרור, שחיתות ומה לא. קשה לעקוב אחרי החדשות של הימים האחרונים, והאמת היא שלא כולם באמת רוצים לשמוע כל הזמן את כל הפרטים. זה לא פשוט. למי שחפצה בהפוגה קצרה: מקבץ חדשות אלטרנטיביות מהעולם, מהצד הפחות חשוך של הספקטרום.

 

מכשיר הכושר שכולנו חיכינו לו

כמעט ולא נשאר אף אספקט בחיים או בגוף שלנו שלא עוצבה עבורו אפליקציה מיוחדת, שתעזור לנו לבדוק, למדוד, לספור, להעריך ולנטר. זה היה רק עניין של זמן עד שגם הואגינה תצטרף לאירוע. כעת בגיוס מימון מוצלח במיוחד בקיקסטארטר: ה- KGoal, מכשיר כושר ואגינלי, לחיזוק שרירי רצפת האגן (חשוב לבריאות וגם לאיכות חיי המין. ככה אומרים).

 

 

איך להימנע ממלכודות המזון המפתות בחו"ל?

בחופשה, בעיקר בארץ זרה, אנו נחשפים לשונה, למיוחד, ולכל הטוב שסובב אותנו. איך לא טורפים את כל מה שניצב (או נע) מולנו? בלוג מצוין

 

 

 

מדובר במכשיר קטן מסיליקון, מתכוונן וגמיש שיכול להתאים לכל מבנה גוף, אותו יש להחדיר לואגינה (תוך כדי הורדת האפליקציה). המכשיר מודד את עצמת הכיווץ, והאפליקציה מציגה ומתעדת את העוצמה, כמו גם את כמות האימונים שעשית ואת ההישגים שלך. בנוסף, וזה אולי היתרון הכי מלהיב של המוצר הזה – הוא גם מאותת לך שסיימת את האימון באמצעות ויברציות, שאת יכולה לשלוט על העוצמה שלהן. מזכיר לי מכשיר פופולרי אחר, ולמה לא לרכוש שניים במחיר אחד.

 

על פניו, מדובר בהמצאה חביבה במיוחד, שיכולה לתרום לבריאות שלנו. בפועל, אם אני צריכה להמר, אני מניחה שבקרוב יתווספו לחיינו עוד טבלאות שניכשל בהן ואז גם תחרויות ודירוגים שנוכל להישפט בהן על חוסר השליטה המושלמת שלנו בשרירי הואגינה וחוסר היכולת שלנו להביא את הגבר שלנו לאורגזמה בישיבה סטטית בעשרים שניות תוך כדי אימון שרירי הזרוע האחורית, הכנת מצגת לעבודה ובישול ארוחה טבעונית. בכל מקרה, המעוניינות יכולות להרתם כבר עכשיו בעמוד הגיוס בקיקסטארטר.

 

 

המפתחת נטולת הכריזמה של המוצר מסבירה על יתרונותיו:

 

 

 

מי מפחד מילדה בת שמונה?

ובכן, אני. מהילדה הספציפית הזאת אני קצת מפחדת, אני מודה, במקביל לעובדה שאני גם קצת מעריצה אותה. כל כך התרגלנו לעטוף ילדות בבגדי נסיכות ורודים ולדמיין שכל עולמן הפנימי הוא המתנה לנסיך המיועד ואיפור הבובות שלהן, ששכחנו שמדובר ביצורים אנושיים עם דמיון מפותח ועולם פנימי עשיר. ולפעמים קצת אפל.

 

השבוע פרסמה גולשת reddit רשימה שהכינה בתה בת השמונה, רשימה המפרטת, בכתב יד גדול וילדותי, את הדברים שהיא צריכה לעשות אם קורה משהו לאחיה הגדול, אית'ן. במילים שלה: "רשימת אית'ן מת". אבל הכותרת היא לא החלק הכי מטריד ברשימה הכוללת, אם תהיתם, פעולות מתבקשות כמו השתלטות על חדר השינה שלו וצביעת השטיח שלו בוורוד, במקביל לרעיונות מעט פחות צפויים כמו מכירת הדובי שלו והריסה באמצעות פטיש – קודם את הלגו שלו ואחר כך את "כל מה שהוא אוהב".

 

אם משהו יקרה בקרוב לאית'ן, ציין אחד המגיבים, כולנו יודעים מי האחראית. 

 

רשימת הדברים לעשות כשאית'ן מת (צילום מסך)

 

פוקס ניוז מציגים: מסע בזמן

היום בו נראה סוף סוף אישה בחדר הסגלגל של הבית הלבן קרוב מתמיד, וברגעים כאלה של שמחה תמיד אפשר לסמוך על הצד הרפובליקני של המפה האמריקאית שיחזיר אותנו חמישים שנה אחורה.

 

רשת פוקס ניוז, שנטען נגדה לא פעם כי היא משמשת שופר של המפלגה הרפובליקנית, שידרה השבוע אייטם שנראה כאילו נלקח כולו מעולם הקלישאות המגדריות החבוט ביותר שאפשר להעלות על הדעת. הכותרת: "הערכת הבעל, עצות נבונות לרעיות". אורחת הכבוד: סוזן פאטון, סופרת שהתפרסמה כשהפצירה בנשים צעירות להשקיע את מירב זמנן בקולג' במציאת בעל ראוי.

 

פאטון מאשימה את הפמיניסטיות, כמובן, ב"מצבם העגום" של הגברים, שפעם זכו להערכה וכבוד ועכשיו הפכו לשטיחי רצפה, ובעובדה שנשים הפכו ל"נסיכות עם זכויות יתר", שדואגות לקריירה של עצמן ולא מגישות איזה משקה נעים לגבר שלהן בסוף יום עבודה ארוך. פאטון באמת לא מחמיצה אף קלישאה, כולל הדודה הרווקה עם החתולים שלא התחתנה בזמן. מצד שני, מה אפשר לצפות מאישה שטוענת כי אונס בדייט צריך להיקרא "סקס בטעות". אשכרה. פאטון והמנחים המרוצים אוספים שלל עצות מלבבות, ולנו לא נותר אלא להתפעל ולחכות למהפכה הפמיניסטית של שנות השישים שתגיע.

 

סוזן פאטון בפוקס ניוז:

 

 

להריח טוב מבלי לפתח אלצהיימר

דאודורנט הוא מוצר חובה בישראל, אין מה לעשות. חם ולח ודביק, ואם אנחנו רוצים להצליח לחיות בחברת בני אדם אנחנו צריכים לתפעל את העניין הזה. אבל נטען לא פעם ששימוש קבוע בדאודורנט כרוך בסכנות בריאותיות.

 

אשלי הופמן, כתבת באתר האופנה Styletie החליטה להכין לעצמה דאודורנט ביתי, לפי הוראות שפרסמה בלוגרית החיים הבריאים WellnessMama. בשביל לעשות זאת בעצמכן אתן צריכות להחליט שאתן זורמות קצת עם הרעיון של לבשל לעצמכן דאודורנט שמורכב משמן קוקוס, סודה לשתייה וחמאת שיאה, בתוספת מרנטה ושמן אתרי לבחירתכן. "להפוך את שולחן המטבח לשולחן בסצנת הסיום של 'פני צלקת'", כותבת הופמן.

 

הופמן התייצבה למשימה, סקפטית וקטנת אמונה, ובדקה את הדאודורנט שלה מול כל אתגר אפשרי, מיום עבודה של 8 שעות (בחברת כתבות אפנה אחרות שהוכרחו לרחרח אותה) ועד אימון במכון הכושר. ובכן, הצלחה. על פי הופמן, מדובר במוצר נעים, ריחני, עמיד ובטווח הרחוק גם זול יותר. שלא לומר בריא. את המתכון המקורי תוכלו למצוא כאן. נסו וספרו איך היה.

 

אמה ווטסון גורמת לאתר האו"ם לקרוס

אמה ווטסון המהממת תמיד הייתה כוכבת מסוג קצת אחר, מזכירה יותר את הרמיוני גריינג'ר הנבונה והאמיצה מאשר את רוב כוכבי וכוכבות הוליווד בגילה. השחקנית הבריטית בת ה-24 נרתמה השבוע לעבוד עם האו"ם למען קידום שוויון מגדרי והעצמה נשית, כחלק מקמפיין שנקרא HeForShe, ומטרתו לגייס נערים וגברים למאבק למען שוויון.

 

האו"ם מיהר לשחרר הכרזה רשמית, ווטסון שיחררה הצהרה משלה בעמוד הפייסבוק שלה, והוסיפה לינק לעמוד הקמפיין באתר האו"ם. התוצאה? האתר קרס מרוב כניסות. כנראה שהבחירה בה הייתה רעיון לא רע.

 

הפוסט שהפיל את אתר האו"ם (צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק של אמה ווטסון)

 

אמה ווטסון, שרק לאחרונה סיימה את לימודיה באוניברסיטת "בראון" היוקרתית, כבר נרתמה בעבר למען מטרות הומניטאריות, ומעולם לא חששה להגדיר את עצמה כפמיניסטית. "אני מרגישה ענווה להתבקש לשמש כשגרירה של רצון טוב מטעם נשות האו"ם. הזדמנות לייצר שינוי אמיתי היא לא משהו שכל אחת מקבלת, ואני לא מתכוונת לנהוג בה בקלות ראש", כתבה בהצהרה שלה. "זכויות נשים הוא נושא השזור באופן מוחלט במי שאני, מושרש באופן כל כך עמוק בחיי, שאני לא יכולה לדמיין הזדמנות מרגשת יותר". כבר אמרנו שאנחנו אוהבות אותה?

 

אמה ווטסון מבקרת קבוצות סחר הוגן בבנגלדש:

תגובות (0)
הוסף תגובה