להריח כמו ביונסה

ערב הגאלה של פתיחת אירוע הביוטי סיטי טוקיו המה בקרות ומציגים. דוכני האיפור והטיפוח של כל החברות הגדולות פוזרו באלגנטיות בחלל הרחב של אולם 1 בגני התערוכה והנשים נעו מדוכן לדוכן, בוחנות את ההנחות ומעמיסות. אבל מבין כל הדוכנים בלט דוכן אחד במיוחד שמשך אליו תשומת לב והיווה מוקד סלפי צפוף: דוכן הבושם החדש של מותג וואן דיירקשן. כלומר, מותג הבושם החדש של להקת הבנים הפופולרית וואן דיירקשן.

 

עוד באון לייף

 

להקת הבנים הפופולרית כבר הצליחה לנעוץ כמה דגלים מכניסים ביותר בשוק הקוסמטיקה והטיפוח. הבושם הקודם שהוציאו הוכתר כהצלחה, יש דיבורים על סט איפור שיגיע עוד כמה חודשים לארץ ועל פי ההתלהבות המקומית, גם הבושם הנוכחי הולך להיות בסט סלר. נכון, נשים בוגרות אולי עלולות לעקם את האף מול העירוב בין יחסי ציבור, סלבריטאות ומוצר מסחרי, אבל דווקא בתחום הזה נרשמו כבר הפתעות בעבר, והנה כמה מהבולטות שבהן:

 

1. PULSE של ביונסה

ביונסה היא כבר מזמן לא רק זמרת אלא מעצמת מדיה שכל תמונה שלה באינסטגרם או ציטוט בטוויטר שווה הרבה מאד כסף. זה היה רק טבעי שאת כל האנרגיות הללו היא תפנה לקו בישום על שמה. הכוכבת כבר הוציאה כמה וכמה בשמים, שהמפורסם שבהם הוא פולס, אשר נועד "להעביר את האנרגיה המחשמלת של ביונסה". בת'כלס זה אומר הרבה יסמין, וניל, מושק ואגס.

להתמכר או לוותר? אם את מעוניינת להריח כמו פריחת האביב, רק עם כפתור הווליום מסובב עד הסוף, זה כנראה הבושם בשבילך.

 

 

 

2. Unforgettable של כריסטינה אגילרה

כריסטינה אגילרה לא ממש הצליחה לנעוץ יתד יציבה בשוק הבידור המקומי ומלבד שני להיטים מהעשור הקודם, העם בישראל לא ממש קשור אליה. הבשמים שלה, לעומת זאת, הפכו לסוג של להיט בסופר-פארם. האחרון שבחבורה מורכב משזיף ורימונים ובהתאם הניחוח שלו פרותי אבל דווקא לא מתוק מדי, אלא חושני וארומתי. 

להתמכר או לוותר? אם להתעלם לרגע מהעובדה שאגילרה חתומה על היצירה הזו, מדובר בבושם לא רע בכלל שישמח בעיקר צעירות ובלייניות.

 

 

 

 

3. MINAJESTY של ניקי מינאז'

אמנם בארץ ניקי מנאז' לא נחשבת לכוכבת הכי גדולה שיש היום, אבל מחוץ למדינתנו הפרובנציאלית היא הצליחה לכבוש את לבבות ההמון, שצורך בשקיקה את כל הלהיטים במשקל נוצה שלה ועוד יותר מכך את התמונות שהיא משחררת לעולם, בהן היא לובשת בעיקר, אמ, כלום. הבושם שלה מעורר פרובוקציות כמוה, כלומר אי אפשר להתעלם ממנו ומהסקסיות שנוטפת ממנו.

להתמכר או לוותר? עזבו את הניחוח, הסיבה האמתית שבגללה כדי לרכוש את הבושם זה הבקבוק, שכיאה לאופיה האגוצנטרי והרהבתני של הכוכבת, הוא מפוסל לפי דמותה. בערך.

 

 

 

4. fantasy של בריטני ספירס

מודים, בושם של בריטני ספירס לא נשמע כמו המוצר הכי מפתה בעולם – אבל ספירס, כמו ספירס, תמיד יודעת להפתיע. בבקבוק שנראה כמו מנורת קסמים בהתקף פסיכוטי הנפיקה הספירס בושם קליל, פרחוני ועם עמידות מרשימה שימנף לכן את הקיץ. מסע הפרסום הנשי-נאיבי שלה, בעיקר מזכיר לנו נשכחות. כמו מיטב חברות הבישום, היא מקפידה לשדרג ולהוציא מדי כמה חודשים גרסה המתאימה לכל עונה.

להתמכר או לוותר? מי שאוהבת ריחות פרחונים תאמץ אותו בכיף, במיוחד את גרסת העשור המיוחדת.

 

 

 

5. Rogue של ריהאנה

מי שחולקת עם ביונסה את תואר הזמרת המפורסמת ביותר בעולם, ומנפקת תצלומים שערורייתים בעירום חלקי על בסיס יומי, יודעת גם לפדות את הז'יטונים שלה בשולחן הטואלטיקה. הבושם של ריהאנה מאוד מזוהה עם מאפייני האישיות של הגברת: מתוק מדי, נועז מדי ובעיקר עם עמידות מופלאה, שלא מתנדפת גם בתנאי זיעה קשים.

להתמכר או לוותר?אם את אוהבת מצבי קיצון, לא מפחדת מקצת שערוריות ואוהבת מתוק, כנראה שה"פרח המורד" הוא בדיוק שביקשת לעצמך. 

 

תגובות (0)
הוסף תגובה