שפתון עמיד שלא מייבש את השפתיים? יש חיה כזאת

שפתוני Infaillible של לוריאל

מגמת שפתוני המט נכנסה חזק לשוק בישראל, בייחוד לאור האקלים הבלתי נסבל בקיץ, ששולח את כל חובבות האיפור העמיד למסע חיפוש אחר אודם או כל מוצר לשפתיים שלא יימרח, לא ידהה ויהיה סוס עבודה מנצח במשך כל היום.

 

חברת לוריאל רוכבת אף היא על הגל ומוסיפה שני גוונים מנצחים לליין השפתונים העמיד והמוצלח שלה:Captivated Cerise  ו-Boundless Burgundy. שניהם ניחנו בגוון אדום לוהט ושניהם לגמרי עושים את העבודה מבחינת נוכחות. השפתונים הם דו-צדדיים – בצד אחד שפתון נוזלי עמיד מהסוג המתקבע, ומהצד האחר ליפ-באלם שקוף לריכוך המראה, לחובבות הגימור הלח.
 

השפתון קל ונעים למריחה, הפיגמנט המתקבל עז ואחיד, ללא "גמגומים" שקורים לעתים במוצרים כאלה, והתקבעות המוצר על השפתיים מהירה למדי, כך שהעמידות היא כמעט מיידית ולא מלווה בתחושת יובש כמו מוצרים אחרים דומים. נסיעת המבחן של השפתונים הייתה כשאיפרתי עדת שושבינות, שלאחר האיפור אכלו ושתו. כשהגיעו אליי מאוחר יותר לשפצורים אחרונים, לא היה בכך כל צורך. השפתונים נשארו כפי שמרחתי אותם והבנות היו מרוצות עד הגג.

 

הטיפים שלי למריחה המושלמת:

  • תיחום השפתיים בעיפרון תואם קודם המריחה. 
  • הנחת שכבה דקיקה ואחידה על שפתיים נקיות ולאחר התקבעותה מריחת שכבה נוספת.

מחיר: 122 שקל.

שורה תחתונה: מוצר מנצח.
 

 

 

מברשת שטוחה להנחת מייק-אפ של Life
מותג הבית של סופר-פארם יוצא בליין מברשות חדש במחירים שווים לכל כיס. קיבלתי להתנסות את מברשת המייק-אפ החדשה, בעלת עיצוב אלגנטי ומפתיע – הצבע השולט בעיצוב  הוא שחור, ועל הידית מוטבע סמל המותג המוכסף.
 

המברשת עצמה עשויה שיערות סינתטיות, בדומה למרבית המברשות הדומות של המותגים הקיימים בשוק. הידית איננה ארוכה מדי והיא נוחה לאחיזה ולתמרון בזמן הנחת המייק-אפ. מגע הסיבים הסינתטיים רך ונעים על הפנים, ולמיומנות בהנחת מייק-אפ באופן כזה, המברשת נותנת תוצאות מצוינות לפיזור המייק-אפ על גבי הפנים באופן אחיד.

 

מחיר: 60 שקל. 

שורה תחתונה: תמורה מצוינת ביחס לעלות.

 

 

קרם BB Cream+Primer של פופה

אמנם שוק ה-BB  בארץ כבר רווי למדי (וגם סיקרתי אותו בהרחבה כאן), אבל תמיד יש מקום לחידושים מגניבים נוספים. חברת פופה התחדשה לאחרונה במוצרBB Cream , שכולל פריימר ומסנן קרינה 20SPF, ומגיע בשני גוונים לבחירה. על מנת לתת חוות דעת מהימנה ככל האפשר, השתמשתי במוצר מעל חודש. המסקנות: מדובר באחד המוצרים הטובים מסוגו שנתקלתי בהם בשוק.
 

הקרם ארוז בשפופרת העומדת על ראשה, ונוח לקחת אותו גם בתיק האיפור האישי. יש לו מרקם חמאתי והוא נעים מאוד למגע – נספג בקלות ומעניק כיסוי בינוני בגימור טבעי. הקרם מותיר את העור  נעים להפליא למגע לאורך היום, וגם בימים מהבילים נושא בגאון את איפור הפנים במשך שעות רבות.
 

מחיר: 160 שקל.

שורה תחתונה: נכנס בהחלט לרוטינת האיפור היומיומית שלי כמוצר פנים מועדף.

 

 

 

 

High Precision Stylo – אייליינר בטוש של ג'ייד
נדמה כי גם ג'ייד מאיצים צעדיהם לנוכח התחרות המתהווה בין חברות הקוסמטיקה הישראליות, והם משחררים קולקציות ומוצרים חדשים בקצב מהיר למדי. אייליינר הטוש החדש שקיבלתי להתנסות הוא חלק מקולקציית הקיץ החדשה שלהם, הכוללת גם רביעיית צלליות, שפתון ולק תואמים.

האייליינר מגיע בצורת עט-טוש, וראשו עשוי שפיץ לבד. האחיזה קלה וראש הל?ב?ד היציב מאפשר מריחה חלקה למדי גם בידי מי שאיננה מיומנת בכך, אם כי השפיץ, לטעמי, אינו מחודד דיו ליצירת זנב מכונף ודקיק. כמו אייליינרים רבים אחרים, גם הוא לוקה בכיסוי לא אחיד של העפעף בזמן המריחה. בנוסף לכך, אלה מביניכן שנמצאות בחיפוש תמידי אחרי הגוון ה"שחור משחור" – תתאכזבנה. גם לאחר מריחות חוזרות ונשנות על אותו הקו, הגוון נותר "פחמי" ולא שחור של ממש.

 

מבחינת עמידות, הוא איננו מוגדר כעמיד במים, אם כי על העפעף שלי הוא שרד לא רע מעל בסיס של פריימר עיניים ייעודי.

מחיר: 82 שקל.

שורה תחתונה: מוצר עם פוטנציאל שחבל שלא השקיעו עוד קצת מחשבה במ?קסום היכולות שלו. יספק לטעמי מתאפרת ממוצעת ולא יותר מכך. לזכות החברה יצוין כי היא אינה עושה ניסויים בבעלי חיים (על פי רשימת "לא קונה בלי ארנב").

 

 

 

 

סומק/ברונזר Roman 3D Mosaic של OFRA
חברת האיפור המקצועיOFRA  הוציאה שלושה סוגי ברונזרים חדשים, המתהדרים בטכניקה ייחודית וחדשניתLiquid Bake –  – "אפייה" בלחץ ובחום. הברונזר שקיבלתי להתנסות מצטרף לקולקציית סומקי המוזאיקה הידועים שלהם – סיבוב על הברונזר עם המברשת מערבב את גווני המוצר ליצירת הגוון המתקבל על העור.
 

מעבר לעיצוב הססגוני והאסתטי לעין, הברונזר הספציפי הזה גם מכיל תמהיל גוונים ייחודי שמשלב גם שני גוני "טאופ" (מעין חום-אפרפר), אשר משדרגים אותו למוצר הצללות מעולה, ללא הכתמתמות האיומה שלעתים מאפיינת את המוצרים הללו. הגימור הוא מט ורוויית הפיגמנט נפלאה, כיאה למוצר מקצועי.
 

מחיר: 238 שקל.

שורה תחתונה: מתאים במיוחד למראות איפור דומיננטיים יותר, להדגשת את עצמות הלחיים ללא עומס של גוון נוסף על הפנים. הוסיפו לכך את העובדה ש-OFRA  מוכרים כחברה טבעונית על פי אמנתPETA  וקיבלתם יופי טופי של מוצר!

 

 

זהו להפעם, אבל אם אתן מרגישות שיש לכן מה לומר לי, או שאתן רוצות לשאול או להתייעץ  –אתן מוזמנות, בנוהל הרגיל, לפנות אליי כאן בתגובות או בעמוד המקצועי שלי.

***הכותבת הינה מאפרת מקצועית

 

תגובות (0)
הוסף תגובה