האישה האלמונית ותאונת האופנוע

אני לא יודעת מי את, או איך קוראים לך – נפגשנו בחטף ("נפגשנו" זו הגזמה קצת) לפני 9 חודשים בערך. אני הרוכבת על האופנוע ברחוב בן יהודה בת"א, באותו יום גשום, סוער וקר. השעה הייתה חמש אחר הצהריים ואני הייתי בדרך חזרה מהעבודה הביתה. נסעתי לאט, כי בכל זאת, יורד גשם ואני על אופנוע. משום מקום, באמת משום מקום, הופיעה המכונית שפגעה בי.
 
עפתי על המדרכה, 10 מטר קדימה – או לפחות זה מה שסיפרו לי כשהתעוררתי אחרי כמה דקות. הקסדה היתה עדיין עליי, האופנוע חצי מרוסק, הנהג במכונית הפוגעת בוכה, ולידי יושבת אישה מבוגרת, שאני לא מכירה, ומחזיקה לי את היד. "אל תזוזי, אל תדברי, הכל בסדר, את בסדר" אמרת לי כל הזמן, עד שהאמבולנס הגיעה. אני זוכרת שהם דיברו איתי, ולא הבנתי כל כך מה הם אומרים, וכל הזמן היית שם, עם התיק גב שלי אצלך ביד אחת ויד שניה מחזיקה אותי. אני לא חושבת שכאב לי משהו, וגם אם כן, הרגשתי, משום מה, מאוד בטוחה בידיים שלך. כשהעלו אותי לאמבולנס ניסיתי להסתובב עם הראש כדי לראות לאן את ולנסות להגיד לך תודה, אבל לא הספקתי, כי הם סגרו את הדלת וטסו לבית החולים.
 
אני כבר בסדר היום, היה שיקום לא קל, חודשים של כאבים (וגם כעס), ופרידה מוצדקת מהאופנוע. רק את לא יוצאת לי מהראש. שלא הספקתי להגיד תודה על שהיית שם עזרת ועודדת, בלי בכלל להכיר אותי או כלום.
 
איפה שלא תהיי ומי שלא תהיי, שתהיה לך שנה טובה ונפלאה, ואני מקווה שיום אחד, אם תצטרכי עזרה, תהיה שם מישהי אחרת שתעשה בשבילך את המעשה הנפלא, כמו שאת עשית לי. 
 
גליה.
 
—————————————————————————————————
 
יש מישהי בחייך שאת רוצה לאחל לה שנה טובה ומיוחדת, מישהי ששינתה לך את השנה או שמחכה לה שנה נפלאה? כתבי את הברכה, ספרי למה בחרת אותה, ושלחי לתיבת ההודעות של און לייף בפייסבוק – ואולי היא תזכה במארז חגיגי מתנת און לייף וסופר-פארם.
 
————————————————————————–
לתקנון הפעילות-
http://www.onlife.co.il/node/82348
תגובות (0)
הוסף תגובה