היידי קלום וטיפ האיפור הסודי

את הטיפ הגאוני הזה ל"מילוי" שפתיים עם איפור בלבד, קיבלתי מלא אחרת מאשר היידי קלום. היא סיפרה לי עליו במהלך צילומים לחברת ההלבשה התחתונה ויקטוריה סיקרט, שבו השתתפו גם טיירה בנקס ולטיסיה קסטה – שתי דוגמניות שממש לא צריכות לעבות את השפתיים, כידוע לכולם.

 

אני זוכרת שהיידי הייתה קלילה ותוססת ויצרה כל הזמן קשר בלתי אמצעי עם כל האנשים על הסט. אני זוכרת שתחילת הקריירה שלה היא מעין אגדה בעולם הדוגמנות: היא החליטה שהיא תהיה דוגמנית של ויקטוריה סיקרט, ופשוט נכנסה למשרדים שלהם ודרשה פגישה. ברור שהנתונים הטבעיים שלה לא הזיקו, אבל ממש לא חסרות נשים יפות בניו יורק, וזו עובדה. התעוזה שלה הביאה אותה רחוק עד לתפקיד של הפרזנטורית של המותג במשך שנים.

 

רוב הדוגמניות המנוסות מודעות מאוד לחוזקות והחולשות שלהן, חיצוניות ופנימיות. להיידי יש שפתיים דקות והיא הבינה שלצילומים של חברת הלבשה תחתונה היא צריכה להפוך את המראה הנערי שלה (שאני מאוד אוהבת) למראה נשי יותר וקצת מלא יותר, ולמצוא דרך לשוות לשפתיים שלה מראה מלא יותר.

 

במהלך אותו היום הייתי אחראית לאיפור שלה, ובשלב בו הגענו לטיפול באיפור השפתיים שלה, היא פתאום שלפה את הטיפ הזה, שלא הכרתי לפני כן, שהוא בעיניי גאוני ועובד מעולה. מאז, אני משתמשת בו לא מעט, כמובן עם קרדיט. סוד קטן נוסף הוא שגם ג'יזל משתמשת בטיפ הגאוני הזה. לידיעתכן בלבד.

 

וככה זה הולך:

 

 

תגובות (0)
הוסף תגובה