מוצרי האיפור הכי מומלצים לחגים

רוב הנשים (ואני לגמרי פוסלת במומי כאן) לא ממש זקוקות לתירוץ כדי לעשות שופינג – אבל אם כבר חגי תשרי בפתח וכל מחשבה על ארוחות החג בקרב המשפחה הלא מתפקדת שלך שולחת אותך לתהומות המרמרת, הרי שזו אמתלה נהדרת לשלוף את כרטיס האשראי היגע ולפנק את עצמך ואת הנשים הסובבות אותך בתשורות איפוריות. כי אם כבר דכדכת, לפחות שתהיה מגובה בעובדות בפועל כמו פירוט אשראי שיצדיק אותה, חודש מאוחר יותר.

ומכיוון שאני חברה מקוונת נאמנה, באתי לעזור לכן לבזבז באופן איכותי ויעיל – כי בשביל מה יש חברים? אז לטובת המבולבלות מביניכן, חילקתי את מוצרי האיפור לחמישה טיפוסי מתנות – כל אחת מהן זקוקה למשהו אחר, כיאה למיקומה בהיררכיית החג ה"תשורתית". מוכנות? קחו נשימה, ויאללה, לעבודה:

לטינאייג'רית (שכבר 20 שנה מסרבת להתבגר)

Nail Art Mania – Juicy Fruits של פופה
פופה לגמרי עלו על גל טרנד הנייל-ארט העולמי והחלו לשווק ערכות קטנטנות וחמודות להפליא של לקים עם אפקטים קישוטיים מגניבים בשיטת "עשי זאת בעצמך". המהדורה הפירותית האחרונה היא בעיניי המתוקה מכולן, ומבחינה צבעונית עושה שמח בקצות האצבעות וגם בלב ובנשמה. הערכה לא מצריכה כישרון יוצא דופן, והאפליקטור המלווה נותן מענה נוח למדי גם לבעלות שתי הידיים השמאליות שבחבורה, מה גם שמצבור הקישוטים הקטנטנים נאה למדי ולא נגמר בפעם או בפעמיים. הערכה מגיעה בשלוש ורסיות צבעוניות שונות.

מחיר: 49.90 ש"ח (מחיר השקה) לערכה המכילה לק, אפליקטור ייעודי ושלושה סוגי קישוטים שונים, שאיתם ניתן לשחק על גבי הציפורן.

 

מסקרה Multi Lashes של לייף במהדורה מיוחדת
ואם כבר בצבעוניות עסקינן, גם בלייף, מותג הבית של סופר-פארם, יודעים היטב שמארזים צבעוניים משמחים לבב כל בת, והחלו לשווק במהדורה מיוחדת את מסקרת המולטי לאשס שלהם באריזות בגוני פירות כיפיים – ורוד בזוקה, ירוק תפוח וצהוב לימון. הבפנוכו, (קרי – המוצר) הוא אותו המוצר, רק האריזה שמחה יותר. המארז השמנמן נוח לאחיזה, המברשת, בעלת הסיבים האלכסוניים, מצוידת במבנה קעור וקמור חליפות, ועוזרת ליצירת אפקט עיבוי ניכר למדי לעין תוך כדי ניצול שטח הפנים שלה.
מחיר: 89.90 ש"ח, שלא בעת הנחות מותג תכופות.

 

 

לחברה הכי טובה שלך (שזקוקה לסוסי עבודה מנצחים בתיק האיפור שלה)
Rouge Edition Velvet, שפתון עמיד במרקם נוזלי של בורז'ואה
מוצר השפתיים המנצח של הקיץ מבחינתי, שימשיך ללוות אותי גם בחורף, ללא צל של ספק! סקרתי אותו בהתלהבות רבה כאן ואני ממשיכה לעמוד איתן מאחורי מילותיי: מדובר בשיחוק מאין כמותו – החל במנעד שמונת הגוונים הנפלאים שפשוט קשה לבחור רק אחד מביניהם, דרך המגע הקטיפתי שלו על השפתיים – כזה שאינו מייבש למוות, וכלה בעמידות המדהימה שלו למשך שעות רבות, גם אחרי שתייה, אוכל או סיגריות (רחמנא ליצלן).
מחיר: 125 ש"ח, שלא בעת הנחות מותג תכופות.

 

 

Lash Power Feathering Mascara, מסקרה מאריכה של קליניק
אפילו אותי, סקפטית מסקרות ידועה, המסקרה הזו הצליחה להפתיע לטובה בביצועיה.
אמנם לא מדובר באקסטרה דרמה ועיבוי, שכן לא זהו ייעודה – אבל המברשת השמנמנה בתוך המכל הכסוף והקומפקטי הטיפוסי של החברה מדגישה את הריסים באורח משביע רצון, מעגלת אותם בעדינות ולא מותירה גושי צבע בלתי נסבלים גם לאחר משיחה של כמה שכבות בזו אחר זו. בהחלט מסקרה שתשמש כל אישה היטב, היות שהיא מהסוג הבטוח והאיכותי שאותו ניתן לזרוק לתיק האיפור האישי לשפצורים בסיסיים, או לאיפור של "מבוקר עד ערב", אם אין זמן להתארגן בנחת בבית.
מחיר: 155 ש"ח, שלא בעת הנחות מותג.

 

לחמותך (זו שאת צריכה אותה לצדך, בייחוד בע?תות החגים)
Primer All In 1, פריימר ייעודי של קרליין
בקרליין השיקו את המוצר הזה, לאחר שמושג "הכנת העור" (ע"ע Priming) נטמע יפה בז'רגון האיפור הישראלי. אותו פריימר, בן כלאיים פלאי המחבר בין שלב הזנת העור לבין פעולת האיפור עצמה – מחליק על בסיס זמני את מראה העור ומשפר אותו מבחינה אופטית, ממלא קמטוטים זערוריים ועוזר למייק אפ ולשאר תכשירי איפור העור להיטמע בו באופן מחמיא יותר לעין. במקרה הזה, אין ספק שהפריימר של קרליין עונה על הדרישות הללו: מכל הזכוכית בעל המשאבה מוציא כמויות מדודות הניתנות לשליטה; וההנחה, בדומה לקרם לחות, נעשית באמצעות כפות הידיים. תחושת החלקלקות (הנובעת ממרכיבי הסיליקונים, כמו בכל פריימר ייעודי אחר) ניכרת ומורגשת מיד.
הנחת המייק אפ שלאחר מכן מתבצעת בקלילות ועוזרת הן לנראות כמו גם לעמידות שלו באקלים הישראלי. מוצר שלדעתי, כל אישה (בייחוד בעלת עור בוגר) שחובבת איפור, תשמח להוסיף לארסנל האיפורי שלה.

מחיר: 189 ש"ח, שלא בעת הנחות מותג תכופות.

 

Brow Fantasy, מוצר גבות דו שימושי של רבלון
טרנד הגבות המודגשות הולך וצובר תאוצה, בעולם וגם בארץ. ועבור נשים שבצעירותן נהגו למרוט את גבותיהן עד דק (רק כדי לגלות לחרדתן שאותו שיער, בניגוד לאזורים אחרים, מסרב לצמוח בחזרה) – מדובר במוצר חובה. ברבלון השכילו להרוג שתי ציפורים במכה, ולשלב שני מוצרים במוצר ייעודי אחד: מצד אחד עיפרון גבות, הממלא את החורים והחוסרים בגבות דלילות שיער, ומהצד השני – מסקרה לגבות אשר מסרקת, מסדרת וגם צובעת בעדינות את שיער הגבה הנותר. המוצר מגיע בשלושה גוונים בהתאם לגוון שיער המשתמשת, הוא נוח לשימוש ואינו תופס נפח מיותר בתיק האיפור האישי.

מחיר: 79 ש"ח, שלא בעת הנחות מותג תכופות.

 

 

לבוסית שלך (זו שעדיף לשמר אותה כאוהדת, יותר מכל דבר אחר)

Euphoria Gold, הבושם החדש לאישה החדש מבית קלווין קליין
לא בכדי הבושם הזה נמצא בראש רשימת רבי המכר של המותג. הגרסה המקורית נעימה מאוד ובעלת ניחוח נשי מאוד, אבל כזה שאיננו דומיננטי מדי. גם הוורסיה החדשה והחגיגית הזו מהמרת על אותו סוס מנצח, והפעם, לניחוח הפירותי והפרחוני של הבושם המקורי, נוספו תמציות בתמהיל חם יותר של פצ'ולי לבן, אלגום ומושק, המשוות לתווי הבסיס גוון חושני ודומיננטי מעט יותר, ומשאירות רושם שממנו קצת יותר קשה להתעלם.

עיצוב הבקבוק הקלאסי והערסלי לא השתנה, למעט גוני הזהב השקופים שבהם הוא צבוע, המרמזים על הניחוח הדרמטי יותר שבתכולתו.

מחיר: 299 ש"ח (מחיר השקה) ל-100 מ"ל או דה פרפיום.

 

Eclat Minute, טוש הארה של קלרינס

הגם שטוש ההארה החמדמד הזה איננו מאסט בתיק איפור קונבנציונלי והוא לא בא כתחליף לקונסילר שכן רמת הכיסוי שלו קלילה יותר, הוא בהחלט יכול להוסיף ולשדרג את מראה העור העייף (נאמר אחרי ישיבות ארוכות לתוך הלילה בענייני עסקים חובקי עולם או שיחות ועידה טראנס אטלנטיות). הוא קומפקטי, נוח לשימוש (באמצעות חצאי סיבוב המשחררים חומר מדוד אל המברשת הקטנה שבקצה) ונטמע היטב בעור. הכי שווה להניח אותו מעל המייק אפ במקומות נקודתיים על מנת ליצור אשליה "מוארת" ורעננה יותר למראה, כמו בעצמות הרקה, בעצם הגבה, בזויות העין הפנימית, בצדי כנפות האף ומעל "קשת קופידון" שמעל השפתיים. מגיע בשלושה גוונים.

מחיר: 227 ש"ח, לפני הנחות מותג.

 

 

לך (תכלס, האישה החשובה מכולן)
Bronze Goddess – The Nudes Eyeshadow Palette, צלליות של אסתי לאודר
אחת הפלטות היחידות בתקופה האחרונה שאשכרה "העיפה לי את הפוני" ללפלנד ובחזרה. לכאורה, טייק אוף נוסף על טרנד פלטות גוני הניוד הפופולריות, אבל זו מכילה תמהיל נפלא המשלב בתוכו גימורי מט ומבריק, כמו גם מנעד גוונים מדויק שקל לשחק איתו מהקל לכבד, לפי רצון המאופרת. העיצוב מקסים והמארז המלבני אכן משדר את חמימות הגוונים שבתוכו. רוויית הפיגמנט נהדרת, גם בחמשת גוני המט, ושלושת הגוונים המבריקים נבחרו בחוכמה כך שניתן יהיה לבנות אותם באופן הגיוני על גבי העפעף בשילובים שונים. אין לי ספק שהפלטה הזאת יכולה לשמש כל מאופרת מרמה בסיסית ויומיומית ועד רמה של איפור ערב, אשר ימקד אליו את תשומת הלב. אם מכורת איפור צבעוני ומוטרף כמותי נהנתה ממשהו בסיסי כל כך, כל אחת יכולה.
מחיר: 300 ש"ח לפני הנחות מותג לפלטה של שמונה צלליות.

 

 

Baby Doll Kiss&Blush, מוצר דו-שימושי לשפתיים וללחיים של איב סאן-לורן

אני מודה ומתוודה שזהו אחד המוצרים הכיפיים והמפנקים יותר שיצא לי להתנסות בהם לאחרונה. אף שאינני מחובבות מוצרי ה"גם וגם", בקבוקון הזכוכית המרובע בעל האפליקטור המוארך הצליח להרשים אותי. ראשית, מדובר ברוויית פיגמנט מצוינת, בין שההנחה היא עם כריות האצבעות (ללחיים) ובין שבשימוש האפליקטור; שנית – יש למוצר ניחוח פירותי חמוד ניכר למדי, אבל לא כזה שמשתלט על האף יתר על המידה. בהנחה, מתקבל הנוזל הסמיך על העור בגימור סמי-מט מחמיא ובאופן מעורר התפעלות אף נותר עמיד באורח סביר בשני האזורים. ניתן בקלות לשלוט בכמות ההנחה וליצור מראה מודגש ועשוי יותר או פחות, בהתאם למצב הרוח. הכי תמצית של צבע מחויך בבקבוקון קטנטון.

מגיע במנעד של 12 גוונים מדליקים.

מחיר: 150 ש"ח (מחיר השקה, במקום 220 ש"ח) לכל מאה הנרשמות הראשונות (פר יום) באמצעות קופון מיוחד באתר הזה, עד סוף החודש.

 

_________________________________________________________________

זהו יקירותיי,
אני מקווה שפתרתי לכן, ולו במעט, את עניין מתנות החג לנשים שבחייכן. שתהיה לכולנו שנה נהדרת, מחוייכת ומלאת צבעים!
תגובות, שאלות, תהיות ומענות, בנוהל – כאן למטה או בעמוד המקצועי שלי, שאליו אתן מוזמנות תמיד.

***הכותבת הינה מאפרת מקצועית

תגובות (0)
הוסף תגובה