שנה טובה לדורינה, הקופאית מהסופר שלי

זה יישמע לכם אולי מצחיק ואולי מוזר שאני רוצה לאחל שנה טובה מיוחדת לקופאית בסופר שלי. אני מכירה אותה כבר 5 שנים. היא עובדת שם יום יום, משמרות כפולות לפעמים. 
 
היא בת 40 ומשהו (אף פעם לא שאלתי את הגיל המדויק), גרה במרחק של חצי שעה לפחות מהסופר מרקט שלנו, בדירה שכורה, עם 3 ילדים ובלי בן זוג – שנעלם לפני כמה שנים ולא חזר.
 
אני יודעת שקשה לה – אני רואה לפעמים בעיניים שלה. העייפות ניכרת למרות 
החיוך הגדול שהיא מקפידה לעטות על הפנים. הדאגה גם היא ניכרת – בכל הערה של כל לקוח או של מנהל בסניף. שלא יכעסו, שלא תעשה טעות, שלא יתלוננו עליה – כי אני יודעת – בלי העבודה הזו היא לא תוכל לדאוג לילדים שלה. 
 
פעם אחת, לפני כמה חודשים, קיבלתי הצצה קטנטנה לחיים שלה. היא היתה קצת מודאגת שהוא לא חזר הביתה מבית הספר, ולא היה לה טלפון נייד. ראיתי אותה מחפשת טלפון מאחת מעמיתיה כדי להתקשר אליו. נתתי לה את שלי כשראיתי שהיא לא מוצאת.
היא התקשרה ודיברה איתו מהר מהר, מסתכלת עליי ומחייכת ומנידה עם הראש כדי להראות לי שהוא ענה ושהכל בסדר. היא בררה איתו שהוא יודע מה הוא צריך לעשות – לדאוג לקטנה, לחמם אוכל, ללכת לקנות חלב כי נגמר, ולדאוג שאחותו הגדולה לא חוזרת מאוחר – כי דורינה תחזור באותו יום אחרי 23:00. כשהיא החזירה לי את הטלפון ראיתי שהיא מוחה דמעה קטנה. של הקלה, נדמה לי.
 
אני יודעת שבסניף מאוד אוהבים אותה, ובכל חג או הזדמנות נותנים לה "בונוס" או מתנה מיוחדת. זה המזל הגדול שלה, שנפלה באמת על מקום שאכפת לו. אבל לי זה עדין לפעמים מציק. לפעמים חשבתי אולי לתת לה קצת כסף, ככה בדרך אגב, אחרי ששילמתי את החשבון. אבל אז חשבתי שאולי אפגע בה.
 
אז אני מאחלת לה שנה טובה, ומקווה שאולי כן אמצא דרך השנה לעזור לה בלי לפגוע. כי אני מאוד רוצה שיהיה לה טוב.
ממני, אריאלה.
———————————————————————
כתבו אתם ברכת שנה טובה למישהי שאתם אוהבים, למישהי שמגיעה לה שנה טובה מיוחדת – ושלחו לאינבוקס של און לייף בפייסבוק. אולי היא תזכה למתנה מיוחד מתנת סופר-פארם ואון לייף!
תגובות (0)
הוסף תגובה