טרנד הנורמקור: עוברים לנוח בחורף

אחת לכמה זמן זה קורה: מעצבי האופנה מפסיקים להכתיב לנו טרנדים שמתאימים לחתך אוכלוסייה צעיר ומצומצם מאוד (זוכרות את הקולור-בלוק-ניאון?) ועוברים לנוח. השנה קוראים לזה "נורמקור" (Normcore), או במילים אחרות: "יצאתי לעבודה עם טרנינג".

 

עוד באון לייף:

 

הנורמקור הוא למעשה תגובת-נגד לטרנדיות המוגזמת ששטפה את עולם האופנה בשנים האחרונות. את צבעי השיער המוטרפים, העקבים הבלתי אפשריים והשמלות שדרשו הוראות הפעלה – מחליפים ג'ינסים בגזרה נינוחה, חולצות טי חסרות ייחוד והמון סריגים רכים שכיף להתעטף בהם ולהיראות הכי פשוט שיש. בישראל, מדינה שבה כפכפים וטייץ הפכו לאמירה אופנתית, הנורמקור יכול להרגיש בבית. הנה 10 פריטים שמייצגים היטב את הטרנד הזה, אבל עדיין מצליחים להישאר לבישים:

 

קרדיגן ריגה של הודיס, 199 ש"ח

מי ומה: משהו טוב עובר על הודיס בשנה האחרונה. אחרי שנים כמעצמת טרנינגים צבעוניים לספונג'ה, נראה כי מישהו השתלט שם על מושכות העיצוב והביא איתו בשורה חדשה. לצד החשודים המיידיים (הו כן, אני רוצה קפוצ'ון בצבע ורוד בזוקה!) תוכלו למצוא גם קולקציה עדכנית וחיננית.

פריט נבחר: קרדיגן תכלת שאליו מחובר צעיף, בסגירת אלכסון ובלו?ק של מעיל אופנוענים.

איך לשלב בחוכמה ולשמור על הפאסון: עם מכנסי צמר כהים, נעלי ספורט עם פלטפורמה מובנית וכוס קפה טייק אוויי, כאחרונת הסלבריטאיות ההוליוודיות.

 

 

 

סוודר בשלושה צבעים של תמנון, 89.90 ש"ח

מי ומה: מודות, תמנון היא לא תחנה קבועה בסבב הקניות שלנו, אלא אם כן צריך דחוף טישירטים וג'ינסים לילדים. אבל דווקא בקולקציית החורף שלהם הצלחנו לאתר ניצנים של טרנדיות שמעוררים סקרנות לגבי הבאות.

פריט נבחר: סוודר אובר-סייז בשלושה צבעים שמאפשר לטשטש את השפעות החגים.

איך לשלב בחוכמה ולשמור על הפאסון: מכירה את הטייץ השחור המבריק שקנית לחדר כושר ולא לבשת מעולם? אז נסי אותו ביחד עם מגפי אופנוענים עם ניטים ואיפור שמרוח קצת מסביב לעיניים.

 

 

מכנסיים של זארה, 149.90 ש"ח

מי ומה: הרשת הספרדית הפכה מזמן לתחנת חובה עבור האישה המעודכנת, בזכות תרגום מהיר של מגמות שנראו על מסלולי התצוגות החשובים. אף על פי שהנטייה הראשונית היא לפנות למדפים הטרנדיים בפתח החנות, דווקא בחלק הפנימי יותר מסתתרות הפנינים האמיתיות.

פריט נבחר: מכנסי טרנינג במראה מחויט עם גומי בקרסוליים, קשירת שרוך וטוויסט עיצובי.

איך לשלב בחוכמה ולשמור על הפאסון: המכנסיים האלה יאפשרו לך מנעד כל כך רחב של לו?קים, שיש סיכוי שלא תמצאי זמן לכבס אותם. אנחנו מציעות דווקא לשבור את השגרה ולשלב אותם עם חולצה לבנה מחויטת, שרשרת נחמדה ונעלי בלרינה צבעוניות. שיקנאו.

 

 

 

מכנסיים של קסטרו, 199 ש"ח

מי ומה: לצד עושר הבדים וההדפסים המסחרר שכוללת קולקציית החורף של ענקית האופנה המקומית, אפשר למצוא גם פריטים הרגועים יותר שנותנים קונטרה להיפר-טרנדיות של הקו הראשי.
פריט נבחר: מכנסיים בגזרת טרנינג בהדפס גיאומטרי בגוני חום ובורדו (יש גם בשחור) עם גומי במותניים וקשירת שרוך.

איך לשלב בחוכמה ולשמור על הפאסון: תכלס, ההדפס הגרובי מוציא את המכנסיים ממחוזות היוגה והסידורים, אבל זה לא אומר שאי אפשר לעזור לו. צוותו להם חולצת משי ירוקה ונעלי אוקספורד מקטיפה, והם יעופו למחוזות חדשים.

 

טוניקה של אפרתה, 229 ש"ח

מי ומה: המעצבת הישראלית שפיצחה את הגנום של המלתחה הנשית, עושה חיל – גזרות מחמיאות, בדים איכותיים ותפירה ששורדת את מכונות הכביסה ואת תנאי האקלים המקומיים. עם זאת, היינו שמחות לקצת תעוזה בגזרת הצבעים.

פריט נבחר: טוניקה אפרפרה בגזרה רחבה ונטולת שרוולים. מתאימה לרביצה על הספה וגם לדייט.

איך לשלב בחוכמה ולשמור על הפאסון: עם גופייה אטומה מתחת כדי למנוע משחקי שקיפויות, חצאית קפלים שחורה שמסתיימת מעל הברך וז'קט פאייטים שקנית ברגע של חולשה ולא ידעת מה לעשות איתו. אז עכשיו את יודעת.

חולצת פריז של ברשקה, 139 ש"ח

מי ומה: רשת האופנה לצעירות מציעה אופנה מהירה, טרנדית להחריד ובאיכות בינונית ומטה, שקורצת למי שמגרדת את גיל 20. דווקא בגזרת הטישירטס והטייצים יש מציאות מוצלחות, שתמורת סכום נמוך יצטרפו למלתחה שלך וישאירו אותך עם האצבע על הדופק.

פריט נבחר: חולצת טי אפרפרה, שלמרות חמידותה אינה נראית כאילו נגנבה מארונה של מתבגרת.

איך לשלב בחוכמה ולשמור על הפאסון: אם יש לך חצאית מקסי מהניינטיז (או בסגנון ניינטיז), מגפי בוקרים כהים וקרדיגן כיפי שאפשר לזרוק מעל – את מסודרת. במקרה הכי גרוע, גם ג'ינס עם לייקרה ומעיל טרנץ' חעשו את העבודה.

 

 

 

חולצת משבצות של גאפ, 249 ש"ח

מי ומה: אם תשאלו את חברת גאפ מה זה נורמקור, היא תעקם את הפרצוף ותגיד שכבר עשרות שנים היא עושה בייסיק ושכל הטרנד החדש הזה הוא בולשיט. תכלס? צודקת.

פריט נבחר: חולצת משבצות אפורה (כמובן) באורך מדויק.

איך לשלב בחוכמה ולשמור על הפאסון: אם יש לך אומץ, נסי לשלב עם טייץ מודפס בהדפס שונה, נעלי צבא גבוהות וז'קט חאקי. אם את קצת פחות הרפתקנית, לכי על מכנסי טרנינג שחורים בגזרה רפויה וצעיף פסים בכחול-לבן. 

 

 

 

סווטשירט אפור במראה ספורטיבי של מנגו, 159.90 ש"ח

מי ומה: רשת האופנה שחתכה מחירים וירדה באיכות כדי לעמוד בדרישות הייצור. התוצאה היא קולקציה שמתיישבת בול על מזג האוויר הישראלי ותעזור לנו לשרוד את המיתון.

פריט נבחר: סווטשירט אפור במראה ספורטיבי עם שרוולי קווילט (טלאים) בשני צבעים.

איך לשלב בחוכמה ולשמור על הפאסון: מכנסי כותנה קצרים לבנים, גרביונים אטומים, סניקרס צבעוניות וכובע בייסבול. זהו, את מוכנה למשחק העונה.

חולצה אפורה של רונן חן, 339 ש"ח

מי ומה: אחד המעצבים הותיקים בארץ שמכיר את הגוף של הנשים המקומיות ומצליח לייצר פריטים על-זמניים.

פריט נבחר: חולצה אפורה עם כיווצים בחזה ותג מחיר מופרז, אבל כזה שמבטיח אריכות ימים במלתחה.

איך לשלב בחוכמה ולשמור על הפאסון: מכנסיים מחויטים, נעלי עקב והחולצה הנעימה הזו – עכשיו נראה מי לא יקשיב לפרזנטציה שלך.

 

 

קרדיגן ארוך של טומי הילפיגר, 1,990.90 ש"ח

מי ומה: מעצב הבייסיק הכל-אמריקאי הציג קולקציית חורף משובחת וקלאסית. המחירים של הילפיגר עלולים לדחוק את העו"ש למצב קטטוני, אבל אם אתן בגישה הדוגלת ב"מעט, אבל מעולה", שווה לעשות אצלו סיבוב.

פריט נבחר: קרדיגן ארוך, רך ונעים בצבעי אפור, שיהיה קשה להיפרד ממנו גם בחדרים מחוממים היטב.

איך לשלב בחוכמה ולשמור על הפאסון: הפריט הקלאסי והיקר הזה דורש נבירה עמוקה באוצרות משנים קודמות: אם יש לך ג'ינס ליוויס 501 או בויפרנד ג'ינס קרוע, זה הזמן לשלוף אותם. טישירט לבנה פשוטה, מגפונים שחורים והקרדיגן הזה. בול.

 

תגובות (0)
הוסף תגובה