החופשה הכי טכנולוגית באילת

כשהחלטנו לנסוע לסוף שבוע באילת עם בן ה-8 חודשים התזזיתי והעקשן שלנו, כולם חשבו שהשתגענו. לנו זו נראתה כמו חופשה אידאלית. אני מתביישת להגיד שאפילו ארזנו ספרים לגיבוי, למקרה שנסיים את אלו שאנחנו קוראות עכשיו. אתן מבינות, בראש שלנו חשבנו שאנחנו עדיין זוג צעיר ללא פלוס אחד. דמיינו חופשה כמו שהייתה לנו לפני כן, ולא הצלחנו באמת לתפוס כמה התוספת הקטנה משנה את היציאה מהבית.

 

אני לא רואה הבדל בין 4 שעות נסיעה ל-10 שעות נסיעה, ולא משנה מה השעון אומר, אבל הדרך הארוכה, עם רכב מלא בציוד לתינוק אחד, עברה לא רע. הגענו למלון יו קורל ביץ' באילת, מותשים ובעיקר חוששים שעוד כמה שעות יזרקו אותנו בבושת פנים על הפרעה לציבור הנופשים וגרימת נזק לרכוש המלון, ולהפתעתנו, חיכתה לנו ולבננו קבלת פנים מתוקה, כולל ערכה לתינוק שכללה סטריליזטור, לול ואפילו מתקן לאמבטיה (דפני).

עם הגעתנו לקבלה קיבלנו צמידים זוהרים כמיטב המסורת במלונות הכל כלול, אבל עם טוויסט מעניין – שבב זיהוי, עמיד במים, שמתחבר ישירות לפייסבוק. הרשמה קצרצרה בעמדה הצמודה וברוכים הבאים לדור ה3.5 של עולם התיירות. אם עד עכשיו המלונות סיפקו לנו חדר נקי ומדוגם, בריכות להשתכשך בהם ואוכל עד כדי התפוצצות – עכשיו הם גם עוזרים לנו לנפנף בכל הטוב הזה בפני חסרות וחסרי המזל שנשארו בבית.

 

הצמיד שקיבלנו משתף בפייסבוק פוסטים, תמונות וסרטוני ווידאו דרך 16 עמדות שיתוף במקומות עם הפוטנציאל הגבוה ביותר לעורר קנאה מצד חבריכותיכן\ם: עמדת צלילה – עמדת צילום הממוקמת בתוך מי הבריכה; עמדת וידאו במתחם הטרפז; עמדות צילום במתחמי החוף והבריכה, החץ וקשת וחדר האוכל; עמדת גרין סקרין ועוד.

 

 

הטכנולוגיה מנוצלת פה גם בניסיון אמיץ לעזור להורים לשחרר את הילדים שלהם (ויש שיגידו להשתחרר). אפליקציה חדשה שנקראת U find מדווחת בזמן אמת על מיקומם הנוכחי של הילדים בזמן שהם מועסקים על ידי צוות מדריכות ומדריכים בקייטנה או בשלל המתקנים במלון.

 

כל פינה במלון מיועדת להעסיק, להכיל, ולשרת את אורחיו הצעירים, מפעוטות ועד בני עשרה. הילדים מחולקים לפי קבוצות גיל ולכל קבוצה יש חבר או חברת צוות שאחראית לבדר ולהפעיל אותם, ויש לו"ז עמוס ומלא בפעילויות ומופעים לכל הגילאים – גם למבוגרים. אפילו לפלח הגיל הזעוף ביותר, בני העשרה (ולהורים ההרפתקניים), יש אטרקציות כמו סדנאות קרקס, מתקני טרפז, טרמפולינה ענקית, גלשני רוח ומפרשיות, קייטסרפינג ועוד.

 

 

כשניים פלוס אחד, כרגע ננסי אמנם, נהנינו מהשירותים שהמלון הציע כחלק מהאולטרה-הכל-כלול כמו הפלגה ביאכטה שיוצאת כל יום מהחוף הפרטי של המלון, ארוחת ערב במסעדה א-לה קארט (הלא כשרה, והמעולה, יש לציין) ומשנורקלינג שאת כל הציוד אליו המלון מספק – וכמובן מהדבר החשוב ביותר בנופש – האוכל. אני לא מתכוונת לזלזל באילת, אבל חוץ מהתירס הצלוי בטיילת, קולינריה היא לא הצד החזק של העיר בעיני, וחבל. לשמחתנו, לא היינו צריכים לתור אחרי מסעדות סבירות בחוץ. הכל כלול פה אומר שתתגלגלו הביתה שבעים ומרוצים. אפילו לתינוקות יש עמדה משלהם עם כל מה שניתן לחשוב עליו מאודה או במרקם של מחית.

 

ובכלל, אם פחדנו שהצאצא שלנו יעשה פוגרום בחדר האוכל, הבנו מהר מאוד שאף אחד במלון לא יתרגש. עשרות עגלות בכל פינה, כמויות של כיסאות אוכל לתינוקות ערומים זה על זה, וצוות ניקוי שעומל על גריפת המזון שהועף לרצפה על ידי הפעוטות. מצד אחד, קשה מאוד להתרכז ככה באוכל ומצד שני, כשהפעוט שלכם הוא אחד מאלו שזורעים אימה וטרור במקום, כדאי מאוד שהסביבה תקבל את זה בכזאת הבנה (אני מודה לך מקרב לב, מנקה עלום ומסור על שהסתרת את הבושה שלנו מפני קהל הסועדים).

החסרונות: המלון מרוחק ממרכז העיר ומבנה שלו לא מאוד חדש, החדרים פשוטים אבל נקיים. האוכל אמנם מוגש בשפע ובכמויות אבל מתחשב בעיקר בילדות ובילדים. באופן כללי – מדובר במקום לנופש משפחתי – לא בדיוק ריזורט שקט לחופשה הרומנטית שלכם.

 

יתרונות: מלבד העלות הראשונית לא תצטרכו להוציא שקל נוסף – כל, אבל כל, הפעילויות כלולות. תסתובבו בבטן מלאה עד כדי פיצוץ ובראש סחרחר מאלכוהול אם אתם בעניין. לאמיצים – הסעות למרכז העיר מוצעות כל שעה באוטובוס של המלון. החוויה של חופשה ראשונה עם תינוק הייתה נעימה מאוד בזכות ההתחשבות והמחשבה על משפחות מכל הסוגים. אנחנו נשמח לחזור ולהתארח.

 

לאתר המלון

תגובות (0)
הוסף תגובה