המוצרים שיעזרו לך לעבור את החגים בשלום

החגים. אותה תקופה נפלאה בשנה שבה אנחנו נאלצים להיחשף לכמויות עצומות של אוכל, לבלות זמן איכות בכפייה עם המשפחה שלנו ולצאת לטיולים ביחד עם כל עם ישראל. בתקופות כאלה כולנו מייחלים לדברים שיורידו קצת מהעומס של הבישולים, ההכנות וסיר הלחץ המשפחתי, ובדיוק בשביל זה אספנו עבורכם את הפריטים שיקלו על כולנו לצלוח את חגי תשרי ולהגיע לחשון בחתיכה אחת:

 

עוד באון לייף:

 

1. לפיקניק שאחרי הסעודה: כלים אקולוגיים של חברת Ecosoulife

יודעת כל בת ישראל – אחרי ארוחת החג הראשונה, והשנייה בצהריים והשלישית אצל ההורים שלו – נותרות המון שאריות משובחות. זה הזמן לארוז את המשפחה לארוחת שאריות מפוארת, באחד הגנים הלאומיים (אם התמזל מזלכם ומצאתם פיסת דשא פנויה). כדי שהמאורע יהיה גם צבעוני וגם אקולוגי, מומלץ לאמץ את הכלים הרב-פעמיים והמתכלים של חברת Ecosoulife האוסטרלית. הם נשטפים מעולה במדיח, ככה שאת גם מכבדת את הסביבה וגם מלמדת את הילדים מסר חשוב לחיים.

מחיר: 299.90-15.90 ש"ח

 

צילום: יח"צ

 

2. לשרירים הכואבים: מסאז'ר – מכשיר עיסוי להרפיית שרירים של לייף  

אחרי שתקתקת ארבע ארוחות חג, מגיעה לך מדליה, לא פחות. אבל במקום שתחכי שמישהי אחרת תמחא לך כפיים, עדיף שתשתמשי במכשיר העיסוי הביתי הזה, שישחרר לך את השרירים שנתפסו אחרי שבישלת במשך שעות. מומלץ להשתמש בו מול הפרק החדש של "האישה הטובה".

מחיר: 399-299 ש"ח

 

 

צילום: יח"צ

 

3. לתנומות בין ארוחה לארוחה: ערסל של La Siesta

הכלים כבר רחוצים, הילדים מעסיקים את עצמם ופתאום יש לך שעה של שקט בלי אף מטלה משפחתית? אז זה הזמן לשלוף את הערסל החדש שלך ולהתנמנם כאילו את לא מארחת הערב 20 מקרובי משפחתך הטובים ביותר. ערסלי לה סיאסטה באו אלינו מקולומביה, נוצרו בעבודת יד והם סופר-נעימים. הם ניחנו בעמידות בשמש ישירה ובגשם וכנראה ישרדו אצלכם במשך שנים, והכי מגניב – אפשר לכבס אותם בכיף במכונה.

מחיר: 1,549-389 ש"ח. להשיג ברשת אאוטסיידר, חנויות שביל ישראל וחנויות שטח

 

 

צילום: יח"צ

 

4. לקצת שקט מהמשפחה: אוזניות של האוס אוף מארלי

בשלב מסוים זה יגיע – לא תוכלי לשמוע אותם יותר, לא תוכלי לראות אותם יותר. לרוע המזל נטישה לא עומדת על הפרק, אבל את בהחלט יכולה להתנתק מהם. האוזניות האוס אוף מארלי יאפשרו לך להישטף במוזיקה שאת אוהבת וגם יאטמו את כל הרעשים המרגיזים שבחוץ, נגיד כשהאחיין שלך מתעקש שבדיוק עכשיו תשחקי איתו.

מחיר: 399 ש"ח

 

 

צילום: יח"צ

 

5. לחופשה שסגרת מראש: ערכת נסיעות לייף טראוול של סופר-פארם

כשכולם יעמדו בפקקים בדרך לצפון, את תוכלי לנופף להם מהמטוס בזכות הדיל ההורס שסגרת עוד במאי. סופר-פארם השיקו לאחרונה סדרת מוצרים מצוינת שיכולה לסגור לך את הפינה של האריזות לקראת חופשה בנכר (או בצימר דרומי, אנחנו לא פוסלות), במחירים נוחים במיוחד. הסדרה כוללת ערכת מכלי פלסטיק לשמפו, למרכך או לקרמים, כרית לנסיעות, כיסוי לדרכון, תג למזוודה, תיק מסמכים והשוס – תיק מתקפל לכל הקניות שלא ייכנסו במזוודה בדרך חזרה.

מחיר: 39.90-16.90 ש"ח

 

צילום: יח"צ

תגובות (0)
הוסף תגובה