פרויקט הצילום שחושף את היופי של הנשים הנכות

מי צריכה העלאה בשכר? קארמה טובה הרבה יותר מתגמלת

בוועידה שהוקדשה לנשים בטכנולוגיה נשאל המנכ"ל בפועל של מיקרוספט, סאטיה נדלה, איך הוא ממליץ לנשים לבקש העלאה. בתגובה, הוא לא התבלבל ואמר ש… הן פשוט לא צריכות לבקש. נשים צריכות "להאמין במערכת" ושהיא תתגמל אותן כשיגיע להן, והוסיף שזה מה שיביא ל"קארמה טובה" ויגרום לבוס שלהן לסמוך עליהן. התגובות הקוטלות לא איחרו לבוא – מיד אחרי שסיים את דבריו המנח?ה אמרה לו חד וחלק שהיא

 

 

הגורם להשמנה שלא הייתם מודעים לו

 

לא רק הגנטיקה או התפריט, היום ברור לגמרי שלאוכלוסיית החיידקים בגופנו יש השפעה על הנטייה להשמנה, המטבוליזם ותחושות רעב ושובע.לכתבה המלאה

 

 

 

ממש לא מסכימה איתו (שאפו לה, הוא משלם לה את השכר). דיון שלם התעורר ברשת ובתקשורת עקב האמירות שלו, ונדלה שיגר התנצלות בטוויטר ובמייל לעובדים ולעובדות בו הוא משתפך על כמה שהוא שוויוניסט ושהוא מעודד נשים לבקש העלאה. טוב, בסדר.

לפחות הסיפור העלה לכותרות את ההבדלים עצומים בשכר של עובדות מול עובדים וגם את העובדה שנשים מתביישות, מהססות ופשוט לא מנהלות מו"מ בנושאי שכר. לא פחות מזה, הוא חושף בערוותן אמירות כמו "תסמכו על המערכת" – נו באמת, שוק השכר הגברי והלא שוויוני נוצר בגלל חוסר האמון של נשים?

 

סאטיה נדלה, המנכ"ל בפועל של מיקרוסופט. נשים לא צריכות לבקש העלאה

 

נכות ויפות – קמפיין חדש מתעד נשים על כיסאות גלגלים

קבוצה של צלמות וצלמים ניו יורקים החלו בקמפיין אמנות שנועד לשנות את הסטריאוטיפים שיש בחברה לגבי בני אדם עם נכויות, ובמיוחד לגבי נשים. הפרויקט, ששמו The Raw Beauty NYC מנסה להרחיב את מודלים של היופי אל מעבר לגבולות המוכרים ומציג 20 נשים ממוצאים ומראות שונים אשר חיות עם נכויות פיזיות, כשכל אחת מהן חולקת את הסיפור שלה ביחד עם תמונה בה היא מדגמנת. הסיפורים מרתקים ומלאים בכוח, התמודדות עם החברה, המשפחה והקשיים במקום העבודה. אחד הדברים המעניינים שעלה באחד מהסיפורים הוא הביטול מצד החברה של החלק בך שהוא מיני וסקסי, ואם לא ביטול – הוא לפעמים אף נתפס כמאיים. משפטים כמו "היא נראית טוב, יחסית לאישה בכיסא גלגלים" או דחייה מצד דייטים הם רק מעטים מהדברים שהנשים הללו מתמודדות איתם בחיי היום יום.  התמונות נאספו לתערוכה שזכתה לביקורת מדהימה. 

 

אמילי סיארטה, אחת הדוגמניות של הפרוייקט. נכה בעקבות הפרעה גנטית נדירה

 

מישל בורדמן

 

כריסטי קרוז

 

קתרין קרופורד

 

אימה הופמן

 

 

ונדי קרופורד

 

אמנדה ביינס מאושפזת בכפייה לאחר התמוטטות עצבים

אמנדה ביינס הייתה הבטחה מטורפת – בלונדינית, מתוקה ומצחיקה שכיכבה בלהיטים לבני עשרה וגילטי פלז'רס לגדולות יותר. הלחץ המטורף שהוליווד מפעילה, ושאליו הייתה נתונה מגיל צעיר מאוד, היה בין הדברים שהובילו אותה להתמוטטויות עצבים חוזרות ונשנות שתועדו בהרחבה בתקשורת וגם בעמוד הטוויטר שלה (באחד מציוציה האחרונים, לדוגמא, היא טענה שיש לה מיקרו שבב במוח שגרם לה להגיד כי אביה התעלל בה מינית).

 

אמנדה ביינס. עוד כוכבת שנפלה להתמכרויות ודיכאונות

 

כל זה הפך אותה לשק החבטות של הקומיקאים ותכניות הבידור, שבמקום לשאול את עצמם איך קורה ששחקנים ושחקניות נופלים שוב ושוב להתמכרויות, לפגיעה עצמית ולדיכאונות, ואיפה התפקיד שלהם ושל התקשורת בכל זה, החליטו להרוויח עוד כמה מחיאות כפיים. ביינס אושפזה לפני מספר ימים בכפייה אחרי שהיוותה סכנה לעצמה, אנחנו יכולות רק לאחל לה שתבריא נפשית ופיזית במהרה.

 

בת 13 או 30 – הוליווד רואה אותך כסמל מין פוטניצאלי

מחקר חדש של אוניברסיטת דרום קליפורניה בחן אלפי דמויות במאות סרטים ממדינות שונות כדי לבחון את מספר דמויות הנשים, התפקידים אותן הן מגלמות, איך הן מוצגות מינית, ומי כתב\ה וביים\ה אותם. המחקר מצא כי רק שליש מהדמויות הן דמויות של נשים, וזה כבר הפסיק להפתיע אותנו, אבל גם כשהן על המסך, הן לא מציגות אופי או מסר, אלא נמצאות שם על תקן קישוט.

 

ילדה-אישה. מתוך הסרט "לוליטה"

 

רציתן לראות ייצוגים ריאליסטים של נשים? בסרטים הן אפילו לא יכולות להחזיק בעבודה – פחות מרבע מהדמויות העובדות הם נשים. והתגלית העצובה ביותר של המחקר הוא שלא משנה אם את ילדה, נערה או אישה, מבחינת תעשיית הסרטים את אובייקט מיני. ילדות\נערות בנות 13 בלבד מחופצנות בדיוק כמו עמיתותיהן בנות ה-30. עם נתונים כאלו אי אפשר להתפלא אחר כך כשמתייחסים לילדות כמו למבוגרות, מטרידים, תוקפים ומאשימים אותן ש?הן פיתו אותנו? ועוד ציטוטים מרנינים. ומה לגבי ילדות, נערות ונשים שצופות, איזה מודלים משתקפים להן? עד שלא תכנסנה במאיות, כותבות ומפיקות נשים שיכולות לתת לנו דמויות עגולות, מעניינות ואמיתיות, לא יהיה פה שינוי.

 

 

איך תלבשי את הוואגינה שלך?

והמלצת סטייל חמה לסוף, מיטב אתרי האופנה ממליצים לך להתאזר בתכשיטי ואגינה לסתיו הקרוב! מסתבר ששרשראות ענק, פנינים, נוצות ושאר מרעין בישין כבר אאוט, הדבר החם הבא הם דווקא תכשיטים בצורה של איבר מין נשי. ומה הטיפ שלהם? לבשי את הואגינה שלך על בגד פשוט ושחור והיא כבר תעשה את ההצהרה האופנתית.

 

הפריט החם של הסתיו: תכשיטים בצורת ואגינה

תגובות (0)
הוסף תגובה